Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania 2w1 Xiaomi Robot Vacuum X10+
Tego produktu już się nie sprzedaje.
Proponujemy wybrać jego następce.
Kod towaru: 105660
Akcesoria
-
Szczotki boczne do Xiaomi Robot Vacuum X10/S10+/X10+/X20+/S20+/X20Pro/X20Max - 2szt
89,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Szczotka główna do Xiaomi Robot Vacuum X10/S10+/X10+/X20+/S20+/X20Pro/X20Max
69,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Worki na odpady do Xiaomi Robot Vacuum X10/X10+/X20+/X20Pro/X20MAX - 5szt - nieoryginalne
69,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Filtry do Xiaomi Mi Robot Mop 1C/2/2 Pro+/2 Ultra/X10+/S10+/X10/X20+/S20+ - 2 szt.
66,90 zł z VAT
Dostępne
Opis produktu
- Nawigacja laserowa + kamera
- Nowoczesny design
- Stacja samoopróżniająca
- Automatycznie podnoszące nakładki na mopa
- Pojemność zbiornika na wodę 80 ml / na kurz 350 ml
- Odkurza, zamiata, mopuje
- Mopy pracujące z prędkością 180 obrotów na minutę
- Funkcja rozpoznawania dywanów
- Suszenie mopów gorącym powietrzem
- Sterowanie przez telefon - aplikacja w języku angielskim
- Pojemnik na czystą i brudną wodę wewnątrz stacji myjącej
- Odkurzacz o poziomie hałasu ok. 60 dB
- Ciśnienie ssania do 4000 Pa
- Automatycznie ładuje się i kontynuuje czyszczenie od miejsca, w którym zostało przerwane
- Akumulator litowo-jonowy o dużej pojemności 5200 mAh
- Maksymalna powierzchnia odkurzania do 200 m²
- Możliwość ustawienia stref sprzątania i nazwania pomieszczeń
Przedstawiamy odkurzacz automatyczny Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+
Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ to robot odkurzający z podwójnym mopem obrotowym, akumulatorem o pojemności 5200 mAh i mocy ssania do 4000 Pa. Dzięki funkcji podnoszenia nakładek mopa po wykryciu dywanu jest idealnym pomocnikiem dla gospodarstw domowych, które mają różne rodzaje podłóg. Dzięki połączeniu kamery i nawigacji laserowej LiDAR robot poradzi sobie w trudnym terenie. Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ odkurza, zamiata i mopuje, a także wraca do samej bazy, gdzie automatycznie opróżnia pojemnik na kurz i czyści parę mopów. Pojemny worek wewnątrz stacji może pomieścić do 60 pełnych koszy zbiorczych odkurzacza automatycznego. Wygodne sterowanie umożliwia aplikacja Mi Home, kompatybilność asystentów domowych Amazon Alexa i Google Home.
Odkurzanie, zamiatanie i mycie w jednym kroku
Postaw na jedno urządzenie, które skutecznie odkurza, zamiata i mopuje. Odkurzacz Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ wykorzystuje ciśnienie ssania 4000 Pa do zbierania kurzu, okruchów i innych zabrudzeń z powierzchni podłóg. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w 4-calowe nakładki z mopem, które pracują z prędkością 180 obrotów na minutę, aby pozbyć się nawet uporczywych, zaschniętych plam.

Kamera i laserowa nawigacja
Niewątpliwą zaletą odkurzacza Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ jest system nawigacji, który został opracowany z myślą o Twoim domu. Kamera w połączeniu z nawigacją laserową LDS LiDAR umożliwia rozpoznanie przeszkód na drodze, oszacowanie ich położenia i wielkości tak, aby odkurzacz mógł je bezpiecznie ominąć.

Inteligentne czyszczenie podłóg
Nakładki mopa używane w Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ mają szare włókna poliestrowe, które skutecznie usuwają uporczywe plamy, a miękka tkanina dba o podłogę. Podkładki są antybakteryjne i odporne na pleśń, a robot może automatycznie wrócić do stacji w celu skutecznego czyszczenia.

Worek na kurz o dużej objętości
Odkurzacz automatyczny Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ nie tylko wyciera, ale również skutecznie zbiera kurz, drobne zabrudzenia, włosy czy włosy. Worek o pojemności 2,5 l w stacji pozwala na zbieranie odpadów nawet przez 60 dni, dzięki czemu nie trzeba go zbyt często zmieniać. Dzięki antybakteryjnemu składowi torebka eliminuje 99,9% bakterii i nie pozostawia zapachu. Sam robot posiada zbiornik na kurz o pojemności 350 ml.

Super szybkie suszenie
Nasadki mopujące wysychają w 2 godziny dzięki gorącemu powietrzu.

Oddziela czystą i brudną wodę
Wewnątrz stacji ładującej znajduje się 2,5-litrowy system podwójnego zbiornika, który oddziela czystą i brudną wodę. Stacja służy nie tylko do wymiany wody, ale również do czyszczenia mopów.

Prosta obsługa
Steruj robotem bez wychodzenia z sofy. Urządzenie jest kompatybilne z usługami Amazon Alexa i Google Home, więc proste polecenia głosowe wystarczą, aby uruchomić urządzenie, zatrzymać je lub skierować do stacji dokującej. Do dyspozycji masz również specjalną aplikację, która pozwala m.in. tworzyć harmonogramy czy ustawiać tryb sprzątania dla poszczególnych pomieszczeń.

Pokona wszelkie przeszkody
Robot sprzątający Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+ inteligentnie rozpoznaje przeszkody na swojej drodze, dzięki czemu może skutecznie je omijać i unikać kolizji z innymi przedmiotami. Xiaomi używa również lasera LDS, aby zapobiec utknięciu pod łóżkami, szafkami i innymi niskimi przestrzeniami. Robot może między innymi pokonywać progi o wysokości do 20 mm.

Wydajna bateria
Robot Xiaomi został wyposażony w potężną baterię o pojemności 5200 mAh, dzięki czemu zapewnia długi czas pracy - może pracować do 120 minut na jednym ładowaniu, co pozwala bez problemu posprzątać dużą powierzchnię. Ładowanie odkurzacza automatycznego zajmuje około 4 godzin.

Specyfikacja techniczna
- Model: Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+
- Kolor: biały
- Bateria: litowo-jonowa
- Maks. powierzchnia pokrycia: 180 m²
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Ciśnienie ssania: 4000 Pa
- Poziom hałasu: około 60 dB
- Wymiary: robot 35 x 35 x 9,7 cm / stanowisko 34 x 42,3 x 56,8 cm
- Czas pracy: do 120 min.
- Opcja mopowania: Tak
- Pojemność pojemnika na odpady: 350 ml
- Pojemność pojemnika na wodę: 80 ml
- Pojemność worka na odpady (stacja): 2,5 l
- Pojemność zbiornika czystej wody: 2,5 l
- Pojemność zbiornika na brudną wodę: 2,5 l
- Filtracja: filtr typu HEPA
- Obsługiwane typy powierzchni: Wszystkie
- Czas czyszczenia: tak
- Czyszczenie strefy: tak
- Wi-Fi: Tak
- Sterowanie telefonem: tak
- Nazwa aplikacji: Mi Home - Android / iOS
Zawartość opakowania
-
1x Xiaomi Mi Robot Vacuum X10+
-
1x Akumulator litowo-jonowy 5200 mAh
-
1x Stacja ładowania i samorozładowania
-
1x Kabel zasilający
-
2x Tekstylia do mopowania
-
1x Szczotka boczna
-
1x Filtr HEPA
-
1x Szczotka do czyszczenia
-
1x Worek na pył do stacji samorozładowczej
-
1x Instrukcja obsługi






Wasze pytania
Zadaj pytanie
Lidia 24. 11. 2025
Zderzak czujnika
Wyświetla się komunikat zderzak czujnika laserowego został zablokowany.Jak sprawdzić czy coś blikyje
Odpowiedz
Bartosz 25. 10. 2025
X10+ nie podaje wody na nakładki mopujące
Od jakiegoś czasu odkurzacz nie podaje lub podaje bardzo małą ilość wody na nakładki mopujące. Pobiera wodę że zbiornika z czystą wodą i wypuszcza do zbiornika na brudną wodę. Podczas mopowania podłoga jest prawie sucha. Oczyściłem wykałaczką otwory podające wodę na nakładki mopujące ale nic nie pomogło. Były czyste.
Przy zadokowanym odkurzaczu słychać jak nabiera i wypuszcza wodę.
Problem zgłoszony do sprzedawcy ale chciałbym usunąć tą usterkę samemu. Proszę o poradę.
Odpowiedz
Dzień dobry,
prosimy o skontrolowanie w aplikacji, czy przepływ wody nie jest obniżony. Jeśli to nie przyniesie efektu, zalecamy przekazanie produktu do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Piotr 10. 10. 2025
Robot chyba oślepł
Witam,
Odkurzacz po ostatniej aktualizacji przestał poprawnie działać. Zachowuje się jakby nie widział poprawnie przestrzeni, wpada na domowników, uderza o ściany. Czasem wykona poprawnie całe mycie z odkurzaniem, ale nie potrafi wjechać do bazy, czasem wyjedzie ledwo z bazy prawie zawieszając się na rampie, czasem staje metr od bazy i prosi, żeby go odnieść ręcznie na miejsce. Kamery wszystkie przeczyszczone, nic mu nie zasłania. Co to może być?
Odpowiedz
Magda 14. 9. 2025
Mapowanie pomieszczeń
Mam problem z prawidłowym mapowaniem dwóch pomieszczeń. Dom ok 120 m2 na jednym końcu jest stacja dokująca a na drugim dwie przeciwległe sypialnie gdzie robot sprząta tylko dokładnie do ich połowy. Na mapie w aplikacji kończy te pokoje równo z końcem przedpokoju wygląda to tak jak by budynek kończył się w tym miejscu. Kilkukrotne tworzenie mapy nic nie dało, robót za każdym razem dojeżdża tylko do połowy pokojów, dalej nie sprząta
Odpowiedz
Dzień dobry,
w przypadku dywanów "z długim włosiem" robot na nie nie wjedzie. Prosimy o przesłanie zdjęcia z aplikacji wraz z dywanem.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Łukasz 14. 9. 2025
Fałszywy komunikat błędu zbiornika brudnej wody
Witam,
robot wysyła fałszywy komunikat błędu zbiornika brudnej wody.
W rzeczywistosci zbiornik jest pusty, pływak chodzi swobodnie, nie zacina się, kanały odprowadzjace brudną wodę są drożne.
Nie wiem co może być przyczyną ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
jest to błąd czujnika wykrywającego pełny pojemnik. Zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Andżela 27. 7. 2025
Jak ustawić kierunek mycia wzdłuż paneli ?
Dzień dobry chciałam zapytać dlaczego odkurzacz w jednym pomieszczeniu myje wzdłuż paneli a w drugim nie. Jak można to ustawić żeby w każdym pomieszczeniu mył wzdłuż paneli
Odpowiedz
Dariusz 4. 6. 2025
Jaka przyczyna
Dzień dobry
Robot Xiaomi10+
Podczas pobierania wody z stacji dokującej,woda wylewa się na zewnątrz, wszystkie kanały są udrożnienie. Podczas pobierania wody słychać cichy dźwięk jakby pompa pracowała na sucho lub przelewowo.
Urządzenia jest na gwarancji
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekazanie do reklamacji. Pozdrawiamy Robot World.
Odpowiedz
Barbara 31. 5. 2025
Robot Xiaomi X10+ nie pompuje brudnej wody do zbiornika
Dlaczego robot przestał odprowadzać brudną wodę do zbiornika? Zbiornik suchy, a woda na podstawce cała. Zbiornik czysty, rurki w nim ok, kilka razy sprawdzony, zamknięty i załozony dobrze.
Odpowiedz
Dzień dobry,
Mogą być zakamienione kanały przepływowe (zawory odpływowe), z czym użytkownik sam sobie nie poradzi i będzie musiał odesłać urządzenie do reklamacji. Najpierw jednak może sprawdzić pojemnik na brudną wodę – konkretnie uszczelkę pod górną pokrywą – należy ją dokładnie wyczyścić i spróbować ponownie. Jeśli pojemnik na brudną wodę straci podciśnienie, pompa nie będzie w stanie odprowadzić wody spod robota.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Barbara 13. 7. 2025
Dziekuję serdecznie za poprawną diagnozę! Oddałam robot do serwisu gwarancyjnego i wymieniony został właśnie zbiornik na brudną wodę. Ale mam kolejne pytanie w związku z tą naprawą. Robot po naprawie wrócił z przyklejonym woreczkiem małym, w którym jest jedna czarna śrubka. Obrazek na woreczku jest dla mnie niejasny i nie wiem, czy to jakiś zapas na wszelki wypadek, czy też muszę tę śrubkę gdzieś wkręcić zanim włączę robot. Czy Państwo by mogli rozjaśnić mi szare komórki, jeśłi gdzieś mogłabym podesłać zdjęcie tego woreczka ze śrubką?
Odpowiedz
Dzień dobry,
śrubka jest zapasowa.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Magdalena 16. 5. 2025
Robot Xiomi Eu 10 nie ładuje sie
Mam nowy odkurzacz. Po wyczyszczeniu mieszkania nie odnalazł bazy dokującej.
Ma 2%baterii i mimo że fizycznie kładę go na doku, odkurzacz nie ładuje sie. Ma zdjęte folie ochronne.
Jak go naładować?
Odpowiedz
Dzień dobry,
Kontrola zasilania stacji dokującej X10+:
Upewnij się, że kabel zasilający jest solidnie podłączony zarówno do stacji dokującej, jak i do działającego gniazdka elektrycznego (można też spróbować inne gniazdko).
Na stacji X10+ powinien świecić wskaźnik LED potwierdzający obecność zasilania. Sprawdź, czy jest widoczny.
Dokładne czyszczenie styków ładowania:
Nawet jeśli usunąłeś folie ochronne, to bardzo częsty problem. Weź suchą, czystą ściereczkę (najlepiej z mikrofibry, nie używaj środków czyszczących ani wody).
Delikatnie, ale dokładnie przetrzyj metalowe styki ładowania na spodzie robota.
Równie dokładnie wyczyść metalowe styki na stacji dokującej, w miejscu, gdzie robot się z nią łączy.
Prawidłowe ustawienie w stacji i CIERPLIWOŚĆ podczas ładowania:
Ręcznie umieść robota na stacji dokującej tak, aby styki ładowania robota i stacji dokładnie się stykały. Czasami trzeba lekko docisnąć lub przesunąć robota, aby "usadowił się" prawidłowo. Możesz usłyszeć ciche kliknięcie lub sygnał dźwiękowy (jeśli robot ma jeszcze trochę energii).
Ponieważ bateria ma tylko 2%, jest skrajnie rozładowana. W takim stanie należy pozostawić robota na stacji bez przerwy przez co najmniej 1–2 godziny.
Nawet jeśli od razu nie pojawi się żadna kontrolka ładowania, bateria może potrzebować więcej czasu na „obudzenie się”.
Obserwuj wszelkie sygnały świetlne na robocie (np. wokół przycisków) lub na stacji, które mogą wskazywać rozpoczęcie ładowania – nawet w postaci delikatnego migania.
Restart robota (jeśli po dłuższym czasie nadal nie ma oznak ładowania):
Jeśli po ok. 1–2 godzinach na stacji nadal nie ma żadnej reakcji, spróbuj zrestartować robota.
W modelu X10+ główny przycisk zasilania (który służy również do uruchamiania/zatrzymywania sprzątania) znajduje się na górze.
Przytrzymaj ten przycisk przez około 10–15 sekund, aż robot zareaguje (np. dźwiękiem lub krótkim podświetleniem).
Po resecie ponownie dokładnie ustaw robota na stacji i zaczekaj.
Ustawienie stacji dokującej (na przyszłość):
Gdy ładowanie się uda, upewnij się na przyszłość, że wokół stacji znajduje się odpowiednio dużo wolnej przestrzeni zgodnie z instrukcją obsługi (zazwyczaj 0,5 m z boków i 1,5 m z przodu).
Jeśli nic nie pomoże – reklamacja:
Jeśli mimo wszystko urządzenie nie działa, a zostało zakupione u nas, zalecamy zgłoszenie reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Roman 4. 5. 2025
Problem po aktualizacji orporgramowania
Witam,
robot Xiaomi X10 plus od jesieni po aktualizacji oprogramowania do wersji 4.3.9_1616 robot stał się praktycznie bezużyteczny.
Dwa główne problemy:
Mopuje na sucho po przejechaniu kilku m^2.
Problem z parkowaniem w bazie po zakończeniu "czyszczenia". Opuszcza mopy tuż przed podjazdem bazy co utrudnia mu wjazd do miejsca postoju. Po kilku próbach poddaje się i usypia w losowych miejscach, czasem krzywo osadzony, czasem przed podjazdem, czasem w połowie podjazdu. Robota rozkręciłem, pompki są sprawne i podają wodę, zbiorniczek wody jest pełen. Mechanizmy mopów nasmarowane i wyczyszczone, problem jest z oprogramowaniem. Zgłębiając temat na zagranicznych forach dowiedziałem się, że wielu ludzi ma z tym problem. Dodatkowo ludzie opisują problem z rozpoznawaniem dywanów (co pewnie ma związek z nieprawidłowym rozpoznaniem podjazdu bazy) oraz tym, że po resecie robot zaczyna przedstawiać się jako bliźniaczy model Dreame. Pisałem kilkukrotnie przez aplikację zgłaszając problem, ale bez odzewu. Po niecałym roku fima usadziła mi urządzenie w bazie bez chęci naprawy urządzenia. Nie polecam robić tej aktualizacji do wersji wyżej wymienionej. Teraz zostaje mi czekać aż łaskawie zostanie wypuszczona aktualizacja naprawiająca w/w błędy oprogramowania. Nie polecam już tej Marki. Z ich telefonem podobne doświadczenia, ale to nie ten dział więc dam sobie spokój.
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 118