Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Adam 12. 4. 2024
Robot nie tworzy map
Xiaomi robót X10 plus nie potrafi utworzyć mapy. Jeździ po pomieszczeniu całe przeskanuje wchodzi w stan czuwania i nie zapisuje mapy. Wchodząc w menu (lista map) wyświetla się że powstała mapa1 ale nie można zmienić jej nazwy. Jakakolwiek edycja mapy nie możliwa wyskakuje komunikat ( najpierw utwórz mapę). Wcześniej wszystko było ok ale po ostatniej aktualizacji wszystko się zepsuło. Pomocy
Odpowiedz
Julia Specjalista 17. 4. 2024
Dzień dobry,
prawdopodobnie problem jest w aplikacji. Prosimy zkontaktować się ze wsparciem Xiaomi. Miłego dnia
Odpowiedz
IZABELA 2. 4. 2024
Odkurzacz kręci się w miejscu
Odkurzacz w każdym pomieszczeniu tworzy mapę i odkurza. Jest problem jak wieżdza do kuchni to wariuje, zaczyna kręcić się w kółku. W kuchni posiadam czarne cokoły czy to przez to odkurzacz tak się zachowuje ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 3. 4. 2024
Dzień dobry,
tak, jak nabardziej to może być problem i urządzenie ma problem ze skanowaniem jak i poprawną pracą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maja 22. 3. 2024
Odkurzacz cały czas się kręci
Dzień dobry mam taki problem mój odkurzacz ciaomi x10+ cały czas się kręci w jednym miejscu i może przestać na aplikacje włączyłam funkcję mycia odkurzania wyjechał z bazy i się od tamtego czasu cały czas się kręci i nie jakby nie chce przestać to co ja mam teraz zrobić
Odpowiedz
Dariusz 17. 2. 2024
Filtr hepa
Witam, rozumiem, że robot posiada filtr HEPA. Moje pytanie dotyczy stacji - czy ona posiada takowy filtr?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 2. 2024
Dzień dobry,
stacja nie posiada żadnego filtra.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adrian 3. 2. 2024
Xiaomi X10+
Witam mam xaomi x10pro mopy które się kręca nie podaja wody po czyszczeniu sa mokre jak jedzi dalej nie podaje wody w ustawieniach mam wszystko od przez miesiąc było wszystko Oki
Odpowiedz
Adrian 3. 2. 2024
Ale w ogóle Zajebisty jest miałem iroboty ale ten przebił wszystkie. Jestem zadowony polecam
Odpowiedz
Tomasz 22. 11. 2023
Płyn czyszczacy
Witam czy robot posiada zbiornik na płyn do podłóg a jeżeli nie to czy można go dolać do wody?
Odpowiedz
Monika Specjalista 22. 11. 2023
Dzień dobry,
do tych urządzeń nie dodaje się środków czyszczących a samą wodę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika 7. 11. 2023
Robot Xiaomi
Mam pytanie mój robot po odkurzeniu mieszkania wrócił do stacji jak zawsze wsyTako było dobrze, na drugi dzień go chciałam właczyć po naciśnięciu przycisku sprzątania robot wyjechał może z 5 cm i dalej nic nie reaguje resetowalam go robiłam wszystko i cały czas to samo jaki może być problem robot ma miesiąc dopiero
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie, sprawdzić czy aby napewno się ładował po ostatnim sprzątniu. Jeżeli nic to nie pomoże, proponuję odesłać urządzenie na serwis w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zbyszek 31. 8. 2023
Problem z brudną wodą
Witam serdecznie. Mam problem z brudną wodą. Nie jest odprowadzana do zbiornika tylko pozostaje na podstawce tak samo z pojemnikiem na śmieci. Czy to problem robota czy bazy ... Odkurzacz był w serwisie i stwierdzili że jest dobry. Oto moja odpowiedź po odebraniu z serwisu
Witam serdecznie. Testowałem po otrzymaniu od Państwa odkurzacz i problem nadal jest ten sam. Nie pobiera wody z podstawki do zbiornika. Po czasie kiedy odkurzacz dokuje do bazy jest informacja że w podstawce jest za dużo wody brudnej. Po rozpakowaniu odkurzacza po serwisie zauważyłem że zbiornik na brudną wodę jest czysty jak nowy nawet nie było śladu że była w nim woda zaś zbiornik na czystą wodę był mokry nie wiem czy od mojej czy od Państwa po testach o ile takie były przeprowadzone a jeśli były robione testy to nie sądzę aby w całym cyklu bo jak mówię zbiornik na brudną wodę nie ma żadnych odznak używania. Bardzo proszę mi powiedzieć co może być przyczyną tej usterki ...
Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 9. 2023
Pana adres mailowy nie znajduje się z naszej bazie danych, proszę w korespondencji posługiwać się numerem zamówienia albo numerem reklamacji. Czy aby napewno urządzenie zostało zakupione u nas?
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 9. 2023
Dzień dobry,
proszę się kontaktować bezpośrednio na mail a nie na forum.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 9. 8. 2023
Akcesoria
Dzień dobry, czy jest planowana jakaś dostawa kompletu akcesorii? Tj., nakładki do mopowania, szczotka główna, szczotka boczna, filtr?
Wg aplikacji powinniśmy wymieniać powyższe co ok. 150 godzin.
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 8. 2023
Dzień dobry,
w niedalekiej przyszłości powinny się pojawić w naszym sklepie.
Filtry wymieniamy co 3-4 miesiące. Tekstylia według uznania. Szczotka główna i szczotka boczna co 6-12 miesiący.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Kamila 26. 7. 2023
Pytania
Dzień dobry, z opisu wynika że w zestawie brak jest stacji bazowej- poproszę o potwierdzenie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 7. 2023
Dzień dobry,
w opisie (zawartość opakowania) jest dokładnie podane co znajduje się w paczce, jest tam również napisane (stacja samoopróżniająca).
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marika 19. 6. 2023
Dostępność
Witam.
Czy robot sprzątający Xiaomi Vacuum X10+ jest dostępny?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 6. 2023
Dzień dobry,
obecnie jest niedostępny, dostawa jest planowana na 19.07.23r.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 7. 4. 2024
Dzień dobry. Chciałabym zakupić irobota i zauważyłam w opisach że może on mieć problem na podłogach białych lub jasnych. W całym domu mam jasne podłogi(panele). Czy może to faktycznie stanowić problem dla irobotów?
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 4. 2024
Dzień dobry,
odkurzacze mogą mieć problem z czarnymi powierzchniami a nie białymi. Nie mogą być również czarne cokoły albo lustrzane lub nisko przy podłodze lustra.
Pozdrawiamy, team Root World
Odpowiedz
Zadaj pytanie