Opis produktu
- Samoopróżniająca się stacja na odpady
- Funkcja mapowania przestrzeni
- Inteligentna nawigacja Smart Navi 3.0 + kamera
- TrueDetect 3D / TrueMapping
- Czas pracy do 110 minut na jednym ładowaniu
- Zrobotyzowany odkurzacz do twardych podłóg i dywanów
- Para długich szczotek do odkurzania w rogach
- Ustawianie intensywności mopingu w aplikacji mobilnej
- Wydajna bateria litowo-jonowa
- Funkcja mopowania
- Wi-Fi i kontrola aplikacji
- Wykrywanie dywanów
Przedstawiamy odkurzacz automatyczny Ecovacs Deebot N8 PRO+
Oprócz nawigacji laserowej + kamera (TrueDetect 3D/TrueMapping), dużej mocy ssania i akumulatora Li-Ion odkurzacz automatyczny z mopem Ecovacs Deebot N8 PRO+ oferuje również szereg zaawansowanych funkcji i inteligentnych czujników, które gwarantują najbardziej wydajne i bezpieczne sprzątanie domu. Należą do nich funkcja automatycznej regulacji mocy w zależności od powierzchni, wykrywanie przeszkód czy technologia skanowania z obsługą mapowania wielopoziomowego. Istnieje również możliwość zdalnego sterowania robotem za pomocą aplikacji mobilnej lub ustalenia harmonogramu sprzątania. W opakowaniu odkurzacza znajdziesz również rewolucyjną samoopróżniającą się stację na odpady, dzięki której sprzątanie Twojego domu będzie jeszcze bardziej wyrafinowane niż dotychczas.
Automatyczne opróżnianie pojemnika
Kamera z zaawansowaną nawigacją laserową
Wykrywanie dywanów
System mopujący OZMO
Edycja mapy w aplikacji mobilnej
Inteligentne czujniki
Aplikacja mobilna
Specyfikacja techniczna
- Model: Ecovacs Deebot N8 PRO +
- Kolor: biały
- Nawigacja: laser + kamera
- Typ baterii: Li-ion
- Pojemność baterii: 3200 mAh
- Moc silnika: 40 W
- Hałas: 67 dB
- Wysokość: 9,36 cm
- Średnica odkurzacza: 35,3 cm
- Waga: 3,6 kg
- Czas ładowania: ok. 4 godziny
- Czas pracy: 110 min.
- Możliwość mopowania: tak
- Funkcja mopa wibracyjnego: nie
- Pojemność pojemnika na odpady: 420 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 240 ml
- Filtracja: filtr HEPA
- Obsługiwane rodzaje powierzchni: powierzchnie twarde (panele, płytki, linoleum) i dywany
- Czas czyszczenia: tak
- Wykrywanie dywanów: tak
- Sterowanie telefoniczne: tak
- Nazwa aplikacji: ECOVACS HOME - Android / iOS
- Mapa wygenerowana przez aplikację: tak
- Zaawansowane funkcje mapy: tak
Zawartość opakowania
- 1x Ecovacs Deebot N8 PRO+
- 1x Bateria Li-ion 3200 mAh
- 1x Stacja samoopróżniająca
- 1x Zasilacz
- 1x Pojemnik na kurz
- 1x Pojemnik na wodę
- 1x Podstawka pod mopa
- 1x Tekstylia mopujące
- 10x Jednorazowe tekstylia
- 1x Urządzenie czyszczące
- 1x Skrócona instrukcja obsługi
- 1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Beata 23. 4. 2024
Powtarzający się sygnał dźwiękowy po naładowaniu
DEEBOT 601 po naładowaniu na stacji zaczyna wydawać sygnał dźwiękowy 2 czasami 3 regularny. Zapalają się też ikonki na odkurzaczu i migają przy dźwięku. Reset i czyszczenie styków zrobione. Jedyne rozwiązanie odłączyć na noc bo piszczy cały czas
Odpowiedz
Łukasz 9. 3. 2024
Robot nie potrafi wrócić do stacji
Witam. Od kilku miesięcy używam robota Reebot N8 Pro+. Dotychczas nie było problemu, natomiast obecnie robot nie jest w stanie wyszukać stacji dokującej i krąży wokół nie umiejąc jej namierzyć. Jak to naprawić.
Pozdrawiam.
Łukasz
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 3. 2024
Dzień dobry,
odinstalować aplikację, zainstalować ponownie. I znowu zeskanować na nową całą mapę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Slawomir 26. 2. 2024
Praca na różnych piętrach
Dotyczy Deebot T9+
Czy mój robot może pracować na trzech różnych piętrach w domu? Jak stworzyć trzy mapy obszaru pracy?
Odpowiedz
Kasia 31. 12. 2023
Evovacs deebot nie wciąga wody
Robot podczas samooczyszczenia stacji nie wciąga wody z powrotem do pojemnika na brudną wodę. Pompa pracuje, czy coś się mogło tam przytkać? Niestety możliwość sprawdzić samemu i oczyścić to czy tylko serwis ?
Odpowiedz
Renata 30. 12. 2023
Głupi mapę
Po uruchomieniu robota pojawia się na aplikacji komunikat "przeniesienie". I po minucie robót głupi mapę i nie potrafi się odnaleźć i wrócić do stacji ładowania. Przez pół roku pracował bez zarzutów. Co powinnam zrobić?
Odpowiedz
Justyna 4. 12. 2023
Deebot n8 pto
Witam mam problem z robotem deebot n8 pro zakupionym w październiku tego roku było z nim wszystko ok do momentu jak zacząłem dostawać komunikaty o zablokowanym zderzaku zrobiłam tak jak. Polecają w instrukcji delikatnie uderzyłam parę razy w zderzak jednak nic to nie dało nadal. Komunikuje o problemie i do tego jeździ w kółko i błądzi bez celu nie potrafi sam dojechać do stacji ładującej
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 12. 2023
Dzień dobry,
jeżeli reset urządzenia (ani pukanie) nie przyniosły efektu, proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maciej 3. 12. 2023
Dotyczy Ecovacs Deebot N8 PRO
Od zakup nie było żadnych problemów.
Trzy dni temu zmieniłem ruter i od tej pory nie mogę połączyć odkurzacza z telefonem. Wszystkie próby kończą się tym samym błędem: Kod błędu Deebot N8 PRO+ (406 10025). Po angielsku jest cały opis i Error code: 10010, 10018 i 10025. Proszę o informację jak temu zradzić.
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 12. 2023
Dzień dobry,
proszę sprawdzić na frekwencji o jakim paśmie ma Pan teraz internet. Podejrzewam, że musi być 2,4 GHz i dlatego robot nie połączy się z wi-fi.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Malwina 20. 11. 2023
Deebot
Bardzo ciężko chodzi jedno koło w robocie, dlatego też kręci się chwilę w kółko a potem zatrzymuje i mówi żeby sprawdzić koła, co może być powodem? Mąż patrzył, czyścił ale nic nie pomogło.
Odpowiedz
Slawomir 2. 11. 2023
Robot nie mpouje nie podaje wody na sciereczke
Mimo ze w zbiorniku jest woda robot nie podaje jej na ściereczkę. Zbiorniczek był już odkamieniany ale to nic nie daje. Robot tylko odkurza.
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę wyczyścić dysze doprowadzające wodę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 14. 9. 2023
Problem z wjazdem do pomiesczenia odzdzielonego czarną listwą przypdłogową
Dzień dobry,
od wczoraj jestem posiadaczką robota sprzątającego z funkcją mopowania Deebot T9. Zaobserwowałam jednak, że robot nie wjechał do pomieszczenia łazienki oddzielonego od przedpokoju czarną listwą przypodłogową. Co za tym idzie nie posprzątał w ogóle łazienki. Czy jest jakiś sposób na to? Czy przy każdym sprzątaniu trzeba będzie go zanosić do łazienki? Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 11. 10. 2023
Dzień dobry,
robot nie przejedzie przez czarną listwę. Trzeba będzie go ręcznie przenosić do łazienki.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 31