Opis produktu
- Samoopróżniająca się stacja na odpady
- Funkcja mapowania przestrzeni
- Inteligentna nawigacja Smart Navi 3.0 + kamera
- TrueDetect 3D / TrueMapping
- Czas pracy do 110 minut na jednym ładowaniu
- Zrobotyzowany odkurzacz do twardych podłóg i dywanów
- Para długich szczotek do odkurzania w rogach
- Ustawianie intensywności mopingu w aplikacji mobilnej
- Wydajna bateria litowo-jonowa
- Funkcja mopowania
- Wi-Fi i kontrola aplikacji
- Wykrywanie dywanów
Przedstawiamy odkurzacz automatyczny Ecovacs Deebot N8 PRO+
Oprócz nawigacji laserowej + kamera (TrueDetect 3D/TrueMapping), dużej mocy ssania i akumulatora Li-Ion odkurzacz automatyczny z mopem Ecovacs Deebot N8 PRO+ oferuje również szereg zaawansowanych funkcji i inteligentnych czujników, które gwarantują najbardziej wydajne i bezpieczne sprzątanie domu. Należą do nich funkcja automatycznej regulacji mocy w zależności od powierzchni, wykrywanie przeszkód czy technologia skanowania z obsługą mapowania wielopoziomowego. Istnieje również możliwość zdalnego sterowania robotem za pomocą aplikacji mobilnej lub ustalenia harmonogramu sprzątania. W opakowaniu odkurzacza znajdziesz również rewolucyjną samoopróżniającą się stację na odpady, dzięki której sprzątanie Twojego domu będzie jeszcze bardziej wyrafinowane niż dotychczas.
Automatyczne opróżnianie pojemnika
Kamera z zaawansowaną nawigacją laserową
Wykrywanie dywanów
System mopujący OZMO
Edycja mapy w aplikacji mobilnej
Inteligentne czujniki
Aplikacja mobilna
Specyfikacja techniczna
- Model: Ecovacs Deebot N8 PRO +
- Kolor: biały
- Nawigacja: laser + kamera
- Typ baterii: Li-ion
- Pojemność baterii: 3200 mAh
- Moc silnika: 40 W
- Hałas: 67 dB
- Wysokość: 9,36 cm
- Średnica odkurzacza: 35,3 cm
- Waga: 3,6 kg
- Czas ładowania: ok. 4 godziny
- Czas pracy: 110 min.
- Możliwość mopowania: tak
- Funkcja mopa wibracyjnego: nie
- Pojemność pojemnika na odpady: 420 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 240 ml
- Filtracja: filtr HEPA
- Obsługiwane rodzaje powierzchni: powierzchnie twarde (panele, płytki, linoleum) i dywany
- Czas czyszczenia: tak
- Wykrywanie dywanów: tak
- Sterowanie telefoniczne: tak
- Nazwa aplikacji: ECOVACS HOME - Android / iOS
- Mapa wygenerowana przez aplikację: tak
- Zaawansowane funkcje mapy: tak
Zawartość opakowania
-
1x Ecovacs Deebot N8 PRO+
-
1x Bateria Li-ion 3200 mAh
-
1x Stacja samoopróżniająca
-
1x Zasilacz
-
1x Pojemnik na kurz
-
1x Pojemnik na wodę
-
1x Podstawka pod mopa
-
1x Tekstylia mopujące
-
10x Jednorazowe tekstylia
-
1x Urządzenie czyszczące
-
1x Skrócona instrukcja obsługi
-
1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Olek 8. 6. 2025
Problem z językiem
Mam problem z deebotem N8 Pro+ W aplikacji jest polskie menu lecz nie mogę ustawić raportu głosowego na polski
Pomocy
Odpowiedz
Dzień dobry,
W modelu Ecovacs Deebot N8 Pro+ język aplikacji może różnić się od języka komunikatów głosowych robota. Pakiety głosowe ustawia się osobno.
Zalecamy:
Otworzyć aplikację ECOVACS Home.
W menu robota wybrać „Ustawienia głosu” (Voice settings).
Sprawdzić dostępne pakiety językowe i pobrać język polski, jeśli jest dostępny.
Jeśli polskiego nie ma na liście, niestety Ecovacs jeszcze nie wspiera tego języka dla komunikatów głosowych w tym modelu. Język aplikacji działa niezależnie.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Gosia 2. 6. 2025
8+pro problem z czujnikiem
Witam. Sprzet dziala dobrze do tej pory. Teraz tuz pos tarcie(resecie wlacznikiem) jedzie do przodu zataczajac kolo w prawo. Gdy dojedzie do konca okrefu (skad startowal) informuje ze jeden z czujnikow od spadku jest zanieczyszczony kurzem . Wszytski dolne czujniki zostaly wyczyszczone . Bledy skasowane ale nadal po zeobieniu okrazenia staje i informuje o zakurzonym czujniku od spadania. Dodstkowo czasem pojawia sie blad zablokowane go zderzaka
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekazanie do reklamacji. Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Kinga 22. 5. 2025
Głośna praca robota
Od niedawna, robot znacznie głośniej chodzi. Co może być przyczyną? Jak temu zaradzić? Czy od razu pakować i wysyłać do serwisu?
Odpowiedz
Dzień dobry,
Tego nie da się ocenić bez nagrania wideo i dźwięku – może to być na przykład zużyta główna szczotka albo zatkany silnik ssący. Prosimy o przesłanie filmu, na którym będzie to wyraźnie słychać.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Adrian 10. 5. 2025
Deebot n8 stacja oczyszczajaca
Mam robota deebot n8 pro +, z stacja do automatycznego opróżniania. Problem polega na tym że stacja co jakiś czas niezależnie od pory dnia włącza, dosłownie na sekundę opróżnianie, co na przykład w nocy stawia na równe nogi. Czy da się to jakoś wyłączyć?
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę wyczyścić styki ładowania w robocie oraz w stacji. Jeśli nie pomoże prosimy odesłać do reklamacji.
Odpowiedz
Daniel 24. 3. 2025
N8 pro plus
Robot po założeniu nakładki mopa jeździ tylko do tyłu. Tak jakby czujniki widziały przeszkodę. Po zdjęciu mopa pracą prawidłową. Ci może być przyczyną?
Odpowiedz
Tomasz 23. 12. 2024
T30 omni pro zostawia plamy wody
Witam. Robot t30 pro zostawia plamy wody podczas mopowania. W sprzątaniu automatycznym jak i przy ustawieniach ręcznych na standard. Co może być przyczyną?
Odpowiedz
Łukasz 26. 11. 2024
Problem z połączeniem
Mam problem z połączeniem N8 pro plus z telefonem wyskakuje błąd 406 10025. Urządzenie posiadam od ponad roku od tego czasu nic się nie zmieniło z moją siecią a od wczoraj mam problem z połączeniem po jego samoczynnym rozłączeniu się z siecią. Dodam że inne urządzenie działa normalnie.
Odpowiedz
Katarzyna 25. 11. 2024
Robot Deebot kręci się w kółko
Po włączeniu robot odjedzie kawałek po czym cały czas kręci się wokół własnej osi.
Odpowiedz
Kamil 27. 2. 2025
Uszkodzone koło
Odpowiedz
Alicja 5. 11. 2024
Deebot t 30 omni
Witam, mam już drugi egzemplarz tego robota sprzątającego i problem pojawił się w drugim urządzeniu, a mianowicie podczas mopowania robot zostawia wiele mokrych plam, poziom wody ustawiony na średni. Co moze być tego przyczyną? Zauważyłam że najczęściej plamy pojawiają się na krótkich dystansach, gdy robot robi wiele zawijasów.
Odpowiedz
Grzegorz 17. 10. 2024
Robot deebot eovacs x series
Witam serdecznie mój robot deebot eovacs po zainstalowaniu w domu odpowiadał głosowo na polecenia lecz po jakimś czasie przestał reagować na polecenia głosowe,może ktoś miał podobny problem i da jakieś wskazowki
Odpowiedz
Marcin 4. 12. 2024
Mam to samo po aktualizacji przestał odpowiadać w Języku Polskim jak zmienisz na Angielski odpowiada coś aktualizacja popsuła.
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 53