Odkurzacz automatyczny z mopem Dreame L20 Ultra - black
-
Doręczenie do 2-4 dni!
Przy realizacji zamówienia do 15:00
Kod towaru: 106650
Opis produktu
-
Automatyczny odkurzacz z mopem
-
Unikalna technologia mopów przedłużanych MopExtendTM
-
Wydajny system ssący VormaxTM o sile ssania do 7000 Pa
-
Dwie obrotowe nakładki mopa do usuwania uporczywych zabrudzeń
-
Inteligentny system czyszczenia CleanGeniusTM zapewniający optymalne ustawienia czyszczenia
-
Zaawansowana nawigacja z wykrywaniem przeszkód
-
Automatyczne napełnianie, opróżnianie i czyszczenie wodą
-
Sterowanie za pomocą aplikacji lub asystentów głosowych
-
Do 75-dniowej przerwy pomiędzy opróżnianiem zbiornika na kurz
Odkurzacz automatyczny Dreame L20 Ultra

Technologia MopExtendTM
System DuoScrubTM
System VormaxTM
z dywanów i twardych podłóg.
Doskonałe rezultaty dzięki CleanGeniusTM
Zaawansowana nawigacja laserowa i kamerowa
Automatyczne napełnianie, suszenie i czyszczenie
Specyfikacja techniczna
-
Model: Dreame L20 Ultra - black
-
Kolor: czarny
-
Moc ssania: do 7000 Pa
-
Poziom hałasu: 63 dB(A)
-
Pojemność baterii: 6400 mAh
-
Czas ładowania: około 6 godzin
-
Żywotność baterii: do 260 minut
-
Nawigacja: laser (LDS) + kamera
-
Podnoszenie mopów: tak
-
Pokonywanie przeszkód: do 2 cm
-
Pojemność pojemnika: 350 ml
-
Pojemność zbiornika na wodę: 80 ml
-
Automatyczne uzupełnianie wody: tak
-
Automatyczne suszenie mopa: tak
-
Wymiary robota: 350 x 350 x 103,8 mm
-
Waga robota: 3,7 kg
-
Wymiary stacji: 606,5 x 426 x 499 mm
-
Waga stacji: 13,3 kg
-
Pojemność worka na kurz: 3,2 L
-
Pojemność zbiornika czystej wody: 4,5 L
-
Filtracja: filtr EPA (RHF8)
Zawartość opakowania
-
1x Dreame L20 Ultra - biały
-
1x Bateria Li-ion 6400 mAh
-
1x Stacja samoopróżniajaca i czyszcząca
-
1x Kabel zasilający
-
1x Kabel zasilający
-
1x Pojemnik na kurz
-
1x Pojemnik na wodę
-
2x Tekstylia mopujące z dodatkami
-
2x Worki na kurz
-
1x Szczotka do czyszczenia
-
1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Wojtek 6. 10. 2025
Mopowanie dywanu
Witam, od roku mam robota Dreame L20 ultra. Od jakiegoś czasu podczas sprzątania jednego z pokoi, robot mopuje obrzeże dywanu ok 15 cm, posuwając się wzdłuż dywanu z jednoczesnym wahadłowym obrotem lewo prawo. Wcześniej robot odkurzył cały dywan bez mopów (bo była zaznaczona opcja " najpierw dywany") - bez uwag. Na mapie dywan jest oznaczony zgodnie. Co powinienem zrobić, na czym polega problem?
Odpowiedz
Maciej 27. 9. 2025
kosiarka dreame a1 pro problrm z aplikacją
Do aplikacji była "podpięta" kosiarka i miałem wprowadzone dwie mapy. W pewnej chwili po otworzeniu aplikacji okazało się że nie mam przypisanych żadnych urządzeń, a zatem nie ma jak uruchomić kosiarki - jestem jednocześnie zalogowany dalej na swoim koncie. Co mam zrobić w tej sytuacji
Drugie pytanie dotyczy kodu weryfikacyjnego jaki otrzymałem na początku rejestracji - do czego on służy?
Odpowiedz
Dzień dobry,
Aby odzyskać mapy w Dreame L20 Ultra:
Jeśli urządzenie było tylko usunięte z aplikacji, ale nie zresetowane do ustawień fabrycznych, mapy w pamięci robota powinny się pojawić po ponownym sparowaniu.
Jeśli wykonano reset fabryczny, mapy niestety przepadają i trzeba je stworzyć od nowa.
Aby uniknąć utraty, w aplikacji warto zrobić kopię mapy („Zapisz mapę” / „Manage maps”), wtedy można ją łatwo przywrócić po ponownym dodaniu urządzenia.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Leszek 25. 9. 2025
Pozycjonowanie nie działa
Co kilka dni odkurzacz gubi mapę. Po wyjechaniu ze stacji zaczyna pozycjonować i mówi że nie powiodło się, mapa jest nieaktualna. Muszę co kilka dni usuwać mapę i zacząć mapowanie pomieszczeń od nowa co mnie zaczyna denerwować. Mapa jest OK więc jak mam zmusić go do poprawnego pozycjonowana?
Odpowiedz
Dzień dobry,
Prosimy się upewnić, że zawsze uruchamia robota z tego samego miejsca, czyli ze stacji dokującej. Jeśli Pan go przestawia lub włącza poza stacją, może się zdarzyć, że robot utraci mapę. Może się to także wydarzyć, gdy w otoczeniu coś się zmieni (np. przestawiony zostanie mebel). Jeśli jednak robot cały czas traci mapę mimo uruchamiania zawsze ze stacji, to pozostaje jedynie odesłać go na reklamację. Proszę tylko dokładnie opisać w zgłoszeniu tę usterkę, aby serwis mógł ją dobrze sprawdzić.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Dzień dobry,
Prosimy się upewnić, że zawsze uruchamia robota z tego samego miejsca, czyli ze stacji dokującej. Jeśli Pan go przestawia lub włącza poza stacją, może się zdarzyć, że robot utraci mapę. Może się to także wydarzyć, gdy w otoczeniu coś się zmieni (np. przestawiony zostanie mebel). Jeśli jednak robot cały czas traci mapę mimo uruchamiania zawsze ze stacji, to pozostaje jedynie odesłać go na reklamację. Proszę tylko dokładnie opisać w zgłoszeniu tę usterkę, aby serwis mógł ją dobrze sprawdzić.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Marlena 24. 6. 2025
Odkurzacz dreame l20 nie jest w stanie wjechać do bazy
Witam. Mam robot sprzątający dreame l20. Jestem jego nieszczęśliwym posiadaczem od około trzech miesięcy. Od miesiąca odkurzacz nie może wjechać ze stacji bazowej. Podjeżdża kilkakrotnie. Daje komunikaty o automatycznym dokowaniu lecz tylko czasami uda mu się wjechać do bazy. czasami nie ustawia się on równo przed bazą i wjeżdża krzywo a czasami nie może zadokować. Jest kliknięcie ale odkurzacz zjeżdża z bazy i daje komunikat o ponownym dokowaniu. Zaznaczę że wyczyściłam wszystkie czujniki. Stoi na otwartej przestrzeni pod ścianą. Nie ma żadnych przeszkód a przed bazą jest około 15 m² wolnej przestrzeni przestrzeni. odkurzacz nie był przestawiany w trakcie sprzątania. Resetowanie odkurzacza mam już dosyc. Czasami również pokazuje że stacja dokująca jest odłączona od prądu. A tak nie jest. Co mam zrobić.
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
OlaJ 14. 6. 2025
Droga l20 ultra jest zablokowana.
Wszystko bylo normalnie. W połowie sprzątania sie zatrzymał i twierdzi ze droga jest zablokowana lub jest to obszar zakazany, a nie jest. Wyczyściłam czujniki i nadal nic. Najpierw pozycjonowanie a potem droga zablokowana. A nie ma żadnej przeszkody fizycznie ani ustawionej na mapie.
Odpowiedz
Dzień dobry,
prosimy spróbować całkowicie usunąć mapę i uruchomić ponownie, a jeśli nie to nie będzie skuteczne zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 25. 5. 2025
Przyciski na stacji dokującej nie działają
Dzień dobry po prawie roku, odkurzacz ma problemy ze znalezieniem stacji dokującej. Przyciski na niej nie działają. ( nie podświetlają się, nic się nie dzieje jak się je naciska ) Stacja normalnie ładuje odkurzacz itp. Tylko trzeba go ręcznie nakierować by ją znalazł.
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przesłanie robota wraz ze stacją do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Kamil 8. 5. 2025
Podkładki mopujące
W jaki sposób można sprawić, by podkładki mopujące trzymały się po wymianie? Na tych dostarczonych przy zakupie był klej, więc cały czas było ok, ale po oderwaniu podkładek (do prania) nie da się ich z powrotem w pełni przymocować, bowiem klej w kilku miejscach już nie trzyma, co skutkuje tym, że roboty wyjeżdżając ze stacji gubi podkładki.
Odpowiedz
Dzień dobry,
materiał może być po prostu zużyty, po jakimś czasie może nie trzymać się tak dobrze na podkładkach – straci przyczepność. Albo może spróbować wyczyścić rzepy na podkładkach (uchwyty na mopy), jeśli są na nich zanieczyszczenia, to materiał nie będzie się trzymał.
Odpowiedz
Anna 9. 5. 2025
Mam ten sam problem. Jak sobie poradzić z faktem, że klej nie trzyma, podkładki materiałowe odklejają się i odpadają, w związku z czym odkurzacz nie dość, że nie wykonuje swojej pracy, to wręcz zalewa posadzkę.
Odpowiedz
Kamil 13. 5. 2025
Odpowiedź od Dreame jest bez sensu, bo tam na podkładkach w ogóle nie ma rzepów, ale poradziłem sobie metodą "chałupniczą" - taśma dwustronna. Kupiłem taką zwykłą i nakleiłem po cztery kawałki taśmy, nad, pod, na lewo i na prawo od środka, i teraz trzyma naprawdę dobrze.
Odpowiedz
Łukasz 18. 3. 2025
Dreame l10s brak kontaktu z urządzeniem poza bazą
Odkurzacz ładuje się w stacji dokującej do 100%, jednak po wyjechaniu z bazy o dosłownie 5 cm odkurzacz gaśnie jakby tracił całe zasilanie. Brak możliwości połączenia się z urządzeniem za pomocą aplikacji. Po włożeniu go do stacji dokującej komunikacja wraca, ale tylko do czasu kiedy robot jest w stacji ładowania. Co może być przyczyną ?
Odpowiedz
Jacek 30. 3. 2025
To mało jeszcze. Większego g...na za 4000,00 jeszcze nie miałem. Już 3 razy w serwisie, który tylko przepakowywane robota - nowy strecz na stary nowa etykieta i już "naprawione", A jak nie działa, to nie działa.
Firma ukryta pod klonami spółkami, nigdzie nie można się dodzwonić. Już 4 miesiące walczę z tym badziewiem i nic
Teraz kolej na sąd.
Zachęcam do wspólnego działania.
Odpowiedz
Dzień dobry,
odkurzacz na stacji ładującej zawsze będzie pokazywać w 100% naładowaną baterię. Ale po zjechaniu ze stacji potrafi się po minucie całkowicie rozładować. Wszystko wskazuje, że bateria straciła swoją pojemność. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Łukasz 19. 3. 2025
To zła wiadomość dla mnie :( zwłaszcza że kupiłem go we wrześniu.Krótko się cieszyłem sprawnym robotem. Czy gwarancja obejmuje baterie i czy jest jakaś instrukcja wymiany baterii? Pozdrawiam
Odpowiedz
Dzień dobry,
zacznijmy zatem od początku, czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej cały czas? Nie powinno być możliwości aby po tych kilku miesiącach straciło pojemność. Zazwyczaj dzieje się tak po około 1,5-2 latach. Chyba, że urządzenie nie było prawidłowo ładowane. W tej sytuacji zaczęłabym jednak od reklamacji u sprzedawcy i sprawdzenia jaki naprawdę jest powód, że bateria straciła swoją pojemność? Proszę się wstrzymać z zakupem baterii tylko odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Kamil 1. 3. 2025
Koło wielokierunkowe L20 ultra
Dzień dobry,
Czy jest możliwość wymiany koła wielokierunkowego samemu? Obudowa pękła i przy wjeżdżaniu do bazy robot nie jest wstanie wjechać bo koło ustawiać się prostopadle do wjazdu przez co go blokuje.
Odpowiedz
Marzena 27. 2. 2025
Mopuje na sucho
Witam, dreamy l20 ultra kupiony w styczniu 2024r. od kilku tygodniu mopuje na sucho, niby pobiera wodę, ale podkładki są suche.
Odpowiedz
Przemek 22. 3. 2025
U mnie podaje wodę tylko na jedną nakładkę. Robot ma 3 miesiące i dba się o niego.
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 117