Kod towaru: 106912
Opis produktu
-
Maksymalna moc ssania wentylatora 6000 Pa
-
Mop obrotowy o dużej prędkości obrotowej 180 obr./min.
-
Percepcja na poziomie milimetra, unikanie przeszkód
-
Nawigacja laserowa LDS, skanowanie 360° całego domu
-
Sterowanie za pomocą aplikacji Xiaomi Home/Mi Home
-
Obsługuje cztery tryby czyszczenia
-
Zbiornik na wodę o bardzo dużej pojemności 4L
-
Stacja samoczyszcząca, automatyczne suszenie mopa
Mop obrotowy do wydajnego mycia podłóg
Inteligentne czujniki + stacje samoczyszczące
Nawigacja laserowa zapewniająca precyzyjne mapowanie
Wygodne sterowanie poprzez aplikację mobilną
Cztery tryby dostosowywania czyszczenia
Specyfikacja techniczna
-
Model: Odkurzacz robotyczny Xiaomi X20+
-
Kolor: biały
-
Bateria: litowo-jonowa
-
Maks. obszar zasięgu: 180 m²
-
Pojemność baterii: 5200 mAh
-
Ciśnienie ssania: 6000 Pa
-
Poziom hałasu: około 60 dB
-
Wymiary: robot 35 x 35 x 9,7 cm / stacja 34 x 42,7 x 58,6 cm
-
Czas pracy: do 120 min.
-
Opcja mopowania: Tak
-
Pojemność pojemnika na odpady: 350 ml
-
Pojemność worka na śmieci (stacja): 2,5 L
-
Pojemność zbiornika czystej wody: 4 L
-
Objętość zbiornika brudnej wody: 4 L
-
Filtracja: filtr typu HEPA
-
Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
-
Czas czyszczenia: Tak
-
Czyszczenie strefy: tak
-
Wi-Fi: Tak
-
Sterowanie telefonem: tak
Zawartość opakowania
-
1x Xiaomi Robot Vacuum X20+
-
1x Akumulator litowo-jonowy 5200 mAh
-
1x Samodzielna stacja dozująca
-
1x Kabel zasilający
-
2x Tekstylia do mopowania
-
1x Szczotka boczna
-
1x Filtr HEPA
-
1x Worek na pył do stacji samorozładowczej
-
1x Instrukcja obsługi
Recenzje produktu
Akcesoria
-
Szczotki boczne do Xiaomi Robot Vacuum X10/S10+/X10+/X20+/S20+/X20Pro/X20Max - 2szt
89,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Szczotka główna do Xiaomi Robot Vacuum X10/S10+/X10+/X20+/S20+/X20Pro/X20Max
69,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Worki na odpady do Xiaomi Robot Vacuum X10/X10+/X20+/X20Pro/X20MAX - 5szt - nieoryginalne
69,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Filtry do Xiaomi Mi Robot Mop 1C/2/2 Pro+/2 Ultra/X10+/S10+/X10/X20+/S20+ - 2 szt.
66,90 zł z VAT
Dostępne








Wasze pytania
Zadaj pytanie
Katarzyna 4. 12. 2025
różnica miedzy x20 pro a x20 plus
Witam, proszę o informację czy x20m pro faktycznie jest lepszą opcją od x20 plus? Szukam po necie i bardzo rozbieżne informacje są i już sama nie wiem który kupić. Dom parter i poddasze.
Dziękuję bardzo
Odpowiedz
Dzień dobry,
X20 Pro jest wyraźnie mocniejszą i bardziej rozbudowaną wersją X20+.
Pro ma większą moc ssania, dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu oraz bardziej zaawansowaną stację dokującą, która potrafi nie tylko opróżnić pojemnik, ale również automatycznie umyć i wysuszyć pady mopujące. Dzięki temu robot wymaga znacznie mniej obsługi ręcznej.
W przypadku domu z parterem i poddaszem X20 Pro będzie praktyczniejszą opcją - lepiej radzi sobie w większych domach, z mieszanymi podłogami i intensywniejszym użytkowaniem.
X20+ to nadal dobry model, ale sprawdza się głównie w mieszkaniach i mniejszych przestrzeniach, gdzie nie potrzeba tak wysokiej mocy i długiego czasu pracy.
Podsumowując: jeśli zależy Pani na większej wygodzie, automatyzacji i lepszej skuteczności w całym domu - warto wybrać X20 Pro.
Jeśli jednak sprzątanie będzie lżejsze i na mniejszej powierzchni, X20+ również da sobie radę.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Katarzyna 5. 12. 2025
Bardzo dziękuję za odpowiedz, wybieram x20 pro :)
Odpowiedz
Adrian 1. 12. 2025
Mop xiaomi x20+
Dzień dobry, zauważyłem ostatnio że podczas mycia pracuje tylko jeden mop, co może być powodem takiego działania? urządzenie nie komunikuje błędu.
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy sprawdzić przy tym jednym mopie, który nie działa, czy pod nim nie ma zabrudzeń albo czy dysza nie jest zatkana - jeśli to nie pomoże, należy odesłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Magdalena 19. 11. 2025
Robot
Witam przyciski na robocie przestały świecić a głos mimo że jest na max w aplikacji to robot mówi cicho i tak jakby przez krótkofalówke. Co zrobic. ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
w aplikacji jest najprawdopodobniej ustawiony tryb „nie przeszkadzać”, wyłączone podświetlenie lub zmniejszona głośność.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Magda 13. 11. 2025
Nie tworzy mapy kręci się w kolko
Dzień dobry, mam nowe urządzenie. Przy próbie utworzenia mapy cały czas kręci się w koło. Nic nie pomaga jak go dotknę ( niby przeszkodą) odjedzie 2 cm i znowu w kółko. Co mogę zrobić?
Odpowiedz
Dzień dobry,
prosimy skontrolować koła i "zderzak", jeśli to nie pomoże zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Marcin 30. 10. 2025
Robot nie mapuje piętra
Na parterze zeskanował cały poziom i stworzył mapę, następnie posprzątał i mopował. Przeniosłem go na piętro, włączyłem skanowanie. Robot zeskanował jedynie jeden pokój i wrócił do bazy. Skasowałem mapę i spróbowałem jeszcze raz. Nie chce wyjść poza pomieszczenie, aby zrobić mapę piętra. O co chodzi?
Odpowiedz
Dzień dobry,
prosimy upewnić się, że robotowi nic nie blokuje wjazdu do pozostałych pomieszczeń. Następnie należy w aplikacji wejść w ustawienia mapy i zaznaczyć opcję korzystania z kilku pięter. Każdą mapę należy zeskanować osobno - aplikacja zapisze je oddzielnie.
Nie można zeskanować jednego piętra, a następnie przenieść robota na inne i uruchomić go z tą samą mapą, ponieważ w takiej sytuacji urządzenie nadpisze poprzednią mapę i może działać nieprawidłowo.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Ania 22. 10. 2025
Nie pobiera wody do mycia
Witam posiadam robota sprzątającego od pewnego czasu pobiera wody ale nie myje podłogi co mogę sprawdzić lub zrobić w aplikacji nie wyświetla się żaden problem ani błąd.
Odpowiedz
Anna 18. 9. 2025
Sprzątanie na dwóch poziomach domu
Zastanawiam się na zakupem Xiaomi Robot Vacuum X20+ Potrzebuję jednak sprawdzonych informacji, jak wygląda sprzątanie na dwóch piętrach mieszkania. Czy jest konieczność wynoszenia bazy?
Odpowiedz
Dzień dobry,
Nie trzeba przenosić bazy, jeśli chce Pani tylko odkurzać na drugim piętrze (robot wystarczy przenieść ręką i wybrać mapę w aplikacji), natomiast przy mopowaniu z pełną automatyzacją (czyszczenie i suszenie mopów, uzupełnianie wody) baza musi być przeniesiona razem z robotem.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Karol 13. 9. 2025
Nie włącza się odkurzacz
Po czyszczeniu szczotki głównej odkurzacz przestał się załączać. Brak błędu w aplikacji. Mopowanie działa normalnie. Reset nie pomaga
Odpowiedz
Dzień dobry,
prosimy upewnić się, że główna szczotka jest prawidłowo zamontowana i swobodnie się obraca. Jesli to nie rozwiąże prtoblemu, zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Kuba 31. 8. 2025
Robot wyłącza się podczas pracy.
Dzień dobry,
Mój problem polega na tym, że mój robot po ok. 20-30 minutach pracy wyłącza się. Jest możliwe jego ręczne włączenie i ponowne rozpoczęcie pracy, ale nie ma możliwości kontynuowania programu. W aplikacji nie jest widoczne ostatnie sprzątanie, pomimo, że mapa ostatniego sprzątania jest widoczna w ekranie głównym (widać gdzie robot skończył pracę). Sprzątanie nie pozycjonuje historii czyszczenia, ale zakładam że do historii trafiają tylko poprawnie zakończone czyszczenia.
Najczęściej korzystam z robota na ustawieniu ssania silnym oraz średnim użyciu wody.
Czy takie zachowanie robota kwalifikuje się jedynie do zgłoszenia gwarancyjnego, czy może być powiązane z którymś z ustawień w aplikacji?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Odpowiedz
Marcin 24. 11. 2025
Czy udało się Panu rozwiązać problem bo mam taki sam od początku zakupu( Samoczynne wyłaczenie oraz utrata mapy sprzatania) Robot był już 2 razy w serwisie i nie stwierdzili problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekaznie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Aneta 31. 8. 2025
pierwsze uruchomienie
Próbuję włączyć robota i nie udaje mi się. Przytrzymuję przycisk zgodnie z instrukcją i nic. Nie uruchamia się nawet po ładowaniu w stacji. Co robić?
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekaznie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 145