Odkurzacz automatyczny z mopem 2w1 Xiaomi Robot Vacuum S20+ - biały
-
Doręczenie do 2-4 dni!
Przy realizacji zamówienia do 15:00
Kod towaru: 107220
Opis produktu
-
Precyzyjne odkurzanie i mopowanie wzdłuż krawędzi dzięki prowadzeniu laserowemu
-
Bateria 5200 mAh, do 170 minut ciągłego czyszczenia
-
Inteligentne wykrywanie dywanów z automatycznym podnoszeniem nakładek mopujących
-
Mocny wentylator ssący o ciśnieniu 6000Pa
-
Podwójne obrotowe nakładki mopa dla efektywniejszego czyszczenia
-
4 tryby odkurzania i wycierania oraz 4 poziomy intensywności ssania


Podwójne obrotowe nakładki mopa dla efektywniejszego czyszczenia

Wybierz tryb czyszczenia odpowiadający Twoim potrzebom

Nowe inteligentne czyszczenie krawędzi z ulepszoną technologią unikania przeszkód

Inteligentne wykrywanie dywanów z automatycznym podnoszeniem nakładki mopującej

Bateria 5200mAh - duże powierzchnie nie stanowią problemu
Specyfikacja techniczna
- Model: Xiaomi Robot Vacuum S20+ (biały)
- Kolor: biały
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Ciśnienie ssania: 6000 Pa
- Rodzaj czyszczenia: odkurzanie, mycie, czyszczenie na sucho i na mokro
- Nawigacja: laser i LiDAR do precyzyjnego mapowania
- Sterowanie: aplikacja mobilna, zdalne, sprzątanie opóźnione
- Pojemność: pojemnik na kurz 0,45L, zbiornik na wodę 0,29L
- Bateria: Li-Ion, do 170 min pracy
- Łączność: Wi-Fi, Bluetooth, kompatybilny z Mi Home
- Poziom hałasu: - dB
- Wymiary: 9,7 x 35 x 35 cm
- Waga: 3,8 kg
Zawartość opakowania
-
1x Xiaomi Robot Vacuum S20+ - white
-
1x Bateria Li-ion 5200 mAh
-
1x Stacja ładująca
-
1x Kabel zasilający
-
1x Pojemnik na kurz
-
1x Pojemnik na wodę
-
2x Tkanina do mopa z podstawką
-
1x Szczotka boczna
-
1x Instrukcja obsługi
Recenzje produktu
Akcesoria
-
Filtry do Xiaomi Mi Robot Mop 1C/2/2 Pro+/2 Ultra/X10+/S10+/X10/X20+/S20+ - 2 szt.
66,90 zł z VAT
Dostępne
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Marta 19. 7. 2025
Nie dojeżdża do listw
Mój robot dojechał do jednej listwy w kuchni, za to do drugiej nie. Zostawił 10 cm przestrzeni.
Czy można w ustawieniach coś zmienić, aby dojeżdżał do ścian? Jeśli tak-to w jaki sposób?
Odpowiedz
Dzień dobry,
trudno określić - zalecamy usunąć mapę i ustawić ponownie.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Justyna 28. 6. 2025
XIAOMI Vacuum S20 EU Biały -nie opuszcza stacji ładującej
Nie dawno zakupiłam robota sprzątającego XIAOMI Vacuum S20 EU Biały.
Urządzenie zostało prawidłowo podłączone do domowej sieci Wi-Fi, a aplikacja Xiaomi Home została zainstalowana na telefonie. Robot połączył się z aplikacją bez problemu – został rozpoznany przez telefon, a język komunikacji zmieniony z angielskiego na polski.
Niestety na tym kończy się poprawne działanie urządzenia. Podczas próby wykonania pierwszego ustawienia mapy robot wydaje komunikat, że przygotowuje się do rozpoczęcia pracy, jednak nie opuszcza stacji ładującej.
Przeprowadziliśmy już reset do ustawień fabrycznych oraz próbowaliśmy instalacji aplikacji na innym telefonie – bez rezultatu, problem nadal występuje. Dodatkowo, po wydaniu polecenia powrotu do stacji ładującej, robot informuje, że rozpoczyna jazdę, lecz w ogóle się nie porusza. Jedyny moment, w którym urządzenie zareagowało, to próba sterowania w aplikacji poprzez funkcję „Zdalne sterowanie” – wtedy faktycznie ruszyło.
Proszę o informację, gdzie może leżeć problem i co można jeszcze zrobić w tej sytuacji.
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
sebastian 13. 6. 2025
pasek miedzy mopami
Od początku przy pomowaniu zostaje suchy pasek między mopami,po umyciu podłoga ma paski ,jest na to sposob? Niesymetryczne nakladanie wkladow mopujących nic nie daje,nadal bardzo widoczne paski miedzy talerzami
Odpowiedz
Anna 3. 5. 2025
Nie łączy z WiFi po tygodniowym rozlaczeniu
Xiaomi s20+ po wyłączeniu wifi przez tydzień nienpotrafi się ponownie połączyć. Pomimo resetowania itp. Nie telefon nie widzi przy łączeniu Xiaomi Baczyn sieci. Więc nie da się zainstalować ręcznie :(
Odpowiedz
Dzień dobry, czy resetowała Pani za pomocą przycisku pod wiekiem i to nie pomaga?
Odpowiedz
Hania 12. 4. 2025
Niedomyte pasy na środku podlogi
Robot Xaomi x20 myje podłogę, po nawrocie zostawia niedomyte pasy szerokości 4 cm . Jak podloga jest brudna to widać niedomyte pasy. Jak to zmienić żeby po nawrocie mocpował gęściej?
Odpowiedz
Agata 7. 4. 2025
Zbiornik na wode
Witam
Czy jest możliwość zamówienia u państwa zbiornika na wode do Xiaomi S 20 plus?
Moj niestety przecieka i jest mocno zakamieniony w środku.
Odpowiedz
Rafal 1. 4. 2025
Robot rozłącza się z Wi-Fi
Robot co tydzień lub dwa rozłącza się z Wi-Fi i pokazuje że jest offline (po stronie routera wszystko jest 100% ok). Ponowne łączenie powoduje zresetowanie map.
1. Czy da się skonfigurować Wi-Fi na nowo tak żeby nie zresetować robota i nie utracić map?
2. Czy w takie sytuacji zgłosić reklamacje czy da się coś z tym zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
Donat 21. 3. 2025
Mop
Mam problem z prawym mopem gdyż jest suchy. Lewy myje a prawy tylko się kręci. Jadę z reklamacją.
Odpowiedz
Jarosław 23. 2. 2025
Hotspot wifi
Dzień dobry. Mam pytanie czy jest sposób aby sterować robotem z aplikacji telefonu który jednocześnie jest hotspotem wifi dla robota.
Pizdrawiam
Odpowiedz
Krzysztof 17. 2. 2025
slabo mopuje prawy mop
WITAM. Posiadam robota xiaomi Vacuum S20+ od jakiś dwóch tygodni. I mam problem z mopowaniem otóż lewy mop znacznie lepiej mopuje niż lewy,prawy mop z początku widać że ma wodę i mopuje zaś po przejechaniu około metra powierzchnia za prawym mopem jest sucha a za lewym widać że jest mokra i umyta. Co może być przyczyną.
Odpowiedz
Dzień dobry,
czy ten problem jest od nowości czy pojawił się niedawno. Jeżeli od nowości zareklamowałabym produkt u sprzedawcy.
Proszę sprawdzić czy dysza doprowadzająca wodę nie jest zatkana.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 17. 2. 2025
Witam problem wystąpił po około 3 uruchomieniu robota. Z tego co patrzyłem to dysza jest drożna (bo sa ich dwie tak?) Tylko dziwne ze do około jednego metra mopuje a potem tak jakby mie dawał wody i widać że jeden mop jest bardziej nasiąknięty wodą niż drugi.
Odpowiedz
Dzień dobry,
w tej sytuacji zalecam reklamację urządzenia. Nie powinno być takiej sytuacji jeżeli dysze są w porządku.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 17. 2. 2025
Ok,dziękuję.
Odpowiedz
Bardzo proszę :)
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 11. 3. 2025
Witam. Właśnie Robot wrócił z reklamacji i nie widzą problemu,nie dość że trzymali w serwisie 3 tygodnie to jeszcze nic nie zostało naprawione,także serwis mówi sam za siebie. Jak widać marka xiomi to jeden wielki szajs jak i sam serwis.
Odpowiedz
A 13. 3. 2025
Dzień doby, udało się Panu znaleźć przyczyne i rozwiązać probelm? Mam podobne objawy prawy mop wyraźnie nie mopuje prawidłowo.
Odpowiedz
Krzysztof 19. 3. 2025
Niestety nie. Przed rozpoczęciem mopowania zwilżamy wkłady dość dobrze Woda i wtedybjest duża różnica.
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 42