Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Roidmi EVA

Pytania do Odkurzacz automatyczny 2w1 z mopem Roidmi EVA

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Bożena 31. 1. 2024

    Błąd komunikacji ze stacją bazową

    Odkurzacz w trakcie pracy wrócił do stacji bazowej w celu uzupełnienia wody i od razu pojawił się komunikat "błąd komunikacji ze stacją bazową". Odkurzacz zgodnie z komunikatem w aplikacji i pomocnymi pytaniami, został zresetowany, został odłączony od prądu, nawet przeinstalowania została aplikacja, jednak żadna czynność nie pomogła.

    • Dawid 15. 3. 2024

      Podpinam sie pod temat, mam ten sam problem.

  • Żaneta 6. 1. 2024

    Problem z powrotem do bazy z mopem

    Robot bez problemu wjeżdża do bazy bez mopa. Z mopem próbuje wjechać dobrze, pakuje się do bazy na 3/4 długości, i obraza się za bardzo w lewo. Uznaje, że źle wjechał. Koryguje kurs, próbuję ponownie, kokosi się i wciąż nie. Jak mu pomóc?

    • Monika Specjalista 7. 1. 2024

      Dzień dobry, 
      wstawić urządzenie ręcznie na stację, zresetować urządzenie, sprawdzić czy robot ma dobry dojazd do stacji .ladującej. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Dawid 15. 3. 2024

        Powyższe działanie nic nie wnosi. Problem wraca. 20 sprzatań bez mopa jest ok. Sprzątanie z mopem za każdym razem kończy się tym samym problemem. Stacja bazowa ustawiana w różni miejscach zgodnie z instrukcją.

  • Nikol 2. 12. 2023

    Wyciek wody brak powrotu do stacji dokujacej

    Dzień dobry,
    Od kilku dni mamy roidimi EVA i mamy dwa problemy.
    1) po mopowaniu odkurzacz nie chce wjechać do stacji, szuka jej jakieś 20 min I wjeżdża do połowy, obróci się i stoi po skosie po czym wyjeżdża szuka dalej i tak co chwilę musimy ręcznie wcisnąć przycisk domku na stacji dopiero wjedzie.
    Dodam, że jeśli tylko odkurza wjeżdża bez pro lemu. Kłopot pojawią się przy mopowaniu.
    2) pod urządzeniem ciągle jest dużo wody, wygląda to na jakiś wyciek. Kilka razy dziennie mltrzeba wycierać odłożę pod nim

    • Monika Specjalista 3. 12. 2023

      Dzień dobry,
      1. Proszę sprawdzić czy mapa w aplikacji jest poprawnie wykonana i zapisana. 
      2. Proszę wylewać wodę ze zbiornika z odkurzacza i nie będzie problemu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Kasia 18. 11. 2023

    Problem z wjazdem do stacji

    Witam. Czy to normalne ze podczas płukania mopów woda chlapie na wszystkie strony ? Odkurzacz ma problem za każdym razem z wjazdem do stacji, kolka slizgaja sie.. pomocy!

  • Radek 5. 9. 2023

    Worek

    Witam, czy odkurzacz sygnalizuje zapełnienie się worka?

  • Wojtek 12. 7. 2023

    Woda nie dopływa do dysz

    Pojawia się komunikat o zatkanych dyszach podających wodę na mopy. Jak je oczyścić?

  • Radosław 3. 7. 2023

    Czas schnięcia

    Witam, po aktualizacji aplikacji mi home nie można ustawić czasu schnięcia mopów, występuje komunikat konfiguracja nie powiodła się.

  • Patryk 22. 6. 2023

    Błąd

    Witam odkurzacz wyświetla błąd wymień pojemniki na kurz, worek w stacji wymieniony
    I nadal ten błąd, często też rozłączają się mopy jakieś porady jak sobie z tym poradzić?

  • Michał 19. 6. 2023

    Wentylator stacji bazowej

    Dzień dobry,
    od jakiegoś czasu nie włącza się suszenie mopów w stacji bazowej po czyszczeniu. (w ogóle nie wyświetla się ikonka z wiatrakiem, a robot mówi :air dry") Czy miał ktoś podobny problem? Czy da się to włączyć ręcznie?

    • Radek 22. 6. 2023

      Kiedy robot jest w bazie z poziomu aplikacji włączyć niech ponownie zbierze kurz i umyje mopy, u mnie był ten sam problem i pomogło.

  • Daniel 18. 6. 2023

    problem z polaczeniem z siecia

    Witam
    Jakis czas temu urzadzenie stracilo polaczenie z siecia. Od tego czasu nie jestem w stanie sie z nim polaczyc. Oczywiscie wybieram siec 2.4 itd. Nie moge tez wyszukac urzadzania automatycznie, zawsze musze dodawac recznie.

  • Radek 5. 4. 2023

    Ciepła woda, płyn

    Witam, czy do odkurzacza Roidmi Eva można stosować ciepłą wodę i płyny przystosowane do robotów mopujących. Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 5. 4. 2023

      Dzień dobry
      Do tego typu urządzeń nie stosuje się ciepłej wody ani żadnych płynów. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • PIOTR 5. 4. 2023

    Problem z baza po aktualizacji systemu

    Witam serdecznie
    Roidmi eva pracowała bez problemu przez 1.5 miesiąca do momentu aktualizacji Podczas pobierania baza wyłączyła się i od tego momentu nic nie wyświetla się na wyświetlaczu
    Nie wiem co w tym przypadku moge zrobić
    Pozdrawiam Piotr

    • Monika Specjalista 5. 4. 2023

      Dzień dobry, 
      zresetować urządzenie, odinstalować i zainstalować aplikację raz jeszcze, wykonać skanowanie a jeżeli nic nie pomoże to oczywiście reklamacja w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Magda 5. 1. 2023

    powrót do bazy

    Odkurzacz nie może poszukać stacji dokujące.
    Ma zaznaczone sprzątanie regularne i pięknie wyrusza do pracy lecz po zakończeniu szuka stacji dokującej. Zmierza w dobrą stronę stacji. Staje przed nią w odległości 1- 0,5m, kręci się jakby jej nie widział. Po ok.10min "rezygnuje" i przechodzi w tryb uśpienia. Muszę ręcznie go wkładać do bazy, żeby się podładował.
    Co robić? Proszę o pomoc.

    • Monika Specjalista 6. 1. 2023

      Dzień dobry, 

      proszę ustawić odkurzacz 30cm przed stacją i włączyć ręcznie aby wjechał do bazy. 

      Pozdrawiamy, team Robot  World 

  • Magda 13. 11. 2022

    Połączenie z aplikacja roidmi

    Dzień dobry, od dwóch tygodni mam robota odkurzajaco-mopujacego EVA. Wystąpił problem z sygnałem sieciowym, mrugajacy znaczek ((•)) na
    wyświetlaczu bazy dokujacej. Na aplikacji roidmi pojawiła się ikonka Evy plus i Evy. Zresetowalismy urzadzenie. Po tej czynności nie moge dodac Evy do aplikacji. Po wyszukiwaniu urzadzenia i sieci, pojawią się informacja, że polaczenie nie powiodło się. Telefon jest podłączony do urzadzenia, przekazywanie informacji też. Urządzenie nie jest podłączone do sieci i urzadzenia nie są powiązane. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 14. 11. 2022

      Dzień dobry

      czy internet jest na paśmie o frekwencji 2,4 GHz? 

      Pozdrawiamy team Robot World 

      • Magda 2. 1. 2023

        Dzień dobry.
        Dziękuję za wskazówkę. Poprzedni problem już rozwiązany. Aplikacja działa, połączenie też.
        Natomiast pojawił się kolejny problem :)
        Odkurzacz nie może poszukać stacji dokujące.
        Ma zaznaczone sprzątanie regularne i pięknie wyrusza do pracy lecz po zakończeniu szuka stacji dokującej. Zmierza w dobrą stronę stacji. Staje przed nią w odległości 1- 0,5m, kręci się jakby jej nie widział. Po ok.10min "rezygnuje" i przechodzi w tryb uśpienia. Muszę ręcznie go wkładać do bazy, żeby się podładował.
        Co robić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko