Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Roborock S6 Pure - black

Pytania do Odkurzacz automatyczny Roborock S6 Pure - black

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Marcin 4. 4. 2024

    Boot fault

    Dzień dobry,
    Mój robot po resecie informuje o błędzie bootowania systemu i w kółko próbuje się uruchomić. Cykl powtarza się co 30sek Czy jest jakiś tryb serwisowy aby można było wyzerować. Miga kontrolka na włączniku i nie da się wyłączyć robota.

    • Julia Specjalista 5. 4. 2024

      Dzień dobry,
      Jeśli robot nie działa poprawnie, przytrzyma Pan przycisk Wł. / Wył.  gdy urządzenie jest włączone, i naciśnie przycisk restartu, aż usłyszy Pan komunikat głosowy „start restoring the initial version”, a następnie zostaną przywrócone ustawienia fabryczne. Miłego dnia

      • Marcin 12. 4. 2024

        Robot nie uruchamia procedury restartu do ustawień fabrycznych tylko informuję o błędzie i prosi o kontakt ze sprzedawcą Failed to boot please contact us for after sells consultation.

        • Julia Specjalista 17. 4. 2024

          Dzień dobry,
          prawdopodobnie będzie trzeba odesłąć urządzenie na serwis. Miłego dnia
           

  • Piotr 31. 10. 2023

    Roborock nie łączy się z siecią WiFi

    Roborock S6 Pure po powrocie do stacji dokującej stracił połączenie z aplikacją. Diody zasilania oraz powrotu do stacji dokującej mrugają powoli.
    Gdy próbuję użyć aplikacji, by połączyć się znowu z WiFi, moje domowe WiFi (którego używałem do obsługi tego urządzenia od ponad dwóch lat) jest wyszarzone, a próbując je wybrać otrzymuję komunikat, że "Obsługiwane jest wyłączeni WiFi 2.4GHz... rzecz w tym jednak, że moje domowe WiFi działa na 2.4 oraz 5 GHz, więc powinno spełniać ten warunek. Próbowałem kilka razy zrobić reset WiFi, zaktualizować aplikację, itd., ale nic nie pomogło.
    Jak temu zaradzić?

    • Monika Specjalista 1. 11. 2023

      Dzień dobry,
      nawidocznie urządzenie łączy się na pśmie 5 GHz a nie na 2,4 GHz i stąd ten problem. Aplikację można spróbować odinstalować i zainstalować ponownie. Potrzebne jednak będzie ponowne pierwsze skanowanie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Sebastian 6. 10. 2023

    Szybki powrót do stacji

    Czy ktoś z Was miał taka sytuacje, ze Roborock S 6 Pure rozpoczyna sprzątanie i za chwile wraca do stacji dokującej.
    Nic nie zmieniałem w ustawieniach.

    • Monika Specjalista 9. 10. 2023

      Dzień dobry,
      wraca do stacji ponieważ ma słabą baterię. Jeżeli użądzenie jest używane ponad 1,5 roku to polecam zakup nowej baterii i wymianę. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paweł 15. 7. 2022

    Stacja dokująca uruchamia się tylko na sekundę po podłączeniu do prądu.

    Dzień dobry, zauważyłem że mój Roborock S6 znajduje się w trybie offline, dioda na stacji dokującej nie świciła ale wtyczka w gniazdku była wysunięta. Przy próbie ponownego podłączenia dioda zapaliła się na sekundę po czym zgasła. Zmieniałem gniazdka ale sytuacja się powtarza. Czy spotkali się państwo z problemem o takich objawach ?

  • Piotr 11. 5. 2022

    Przycisk power mruga

    Witam dzisiaj po powrocie do domu przycisk power cały czas miga. Próba zresetowania urządzenia przez jednoczesne przycisniecie i przytrzymanie przyciskow power i home nic nie pomaga.

  • Magda 4. 10. 2021

    Błąd na mapie

    Dzień dobry, mój robot po raz kolejny zmienia miejsce stacji ładującej na mapie, po czym nie może się odnaleźć ani potem odnaleźć samej bazy. Usuwałam mapę i skanowalam całe mieszkanie znowu i problem się powtórzył.

    • Monika Specjalista 4. 10. 2021

      Dzień dobry, 

      proszę odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować oraz dodatkowo zresetować urządzenie. Połączyć je ponownie i raz jeszcze od nowa zeskanować całe mieszkanie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

      • Magda 4. 10. 2021

        Dziękuję za szybką odpowiedź, w jakiś sposób zresetować urządzenie?

        • Monika Specjalista 4. 10. 2021

          Dzień dobry, 

          proszę przytrzymać te dwa guziki na robocie jednocześniej przez około 5-8 sekund. Wtedy urządzenie powinno się samo zresetować. 

          Pozdrawiamy, team Robot World

  • Jacek 26. 1. 2021

    bła 13

    Dzień dobry,
    Jestem użytkownikiem urządzenia od kilku miesięcy (około 2-3 miesiące).
    Mam problem:
    Po zakończeniu sprzątania, urządzenie prawidłowo wraca do stacji dokującej.
    Jednak urządzenie nie rozpoczyna ładowania tylko wyskakuje błąd 13 - błąd ładowania
    (upewenij się, że styki są czyste). Błąd wyskakuj pomimo tego, ze styki sa czyste.
    Dopiero za 6-8 włączeniem procedury powrotu do stacji ładującej robot
    zaczyna się ładować i błąd nie wyskakuje.
    Dodam, że za każdym razem (nawet wtedy kiedy wyskakuje błąd) kiedy robot najeżdza
    na stacje dokującą to dioda umieszczona na niej gaśnie (jednak robot cofa pomimo to)!
    Początkowo urządzenie działało bez zarzutu, nie zmieniałem miejsca położenia stacji!
    Proszę o pomoc, co robić?
    ps Dodam, że urządzenie potrafi (w czasie ładowania) "stracić" sygnał ładowania
    i nagle wyjechać e stacji ładującej. Po ponownej próbie "najazdu" wyskakuje błąd
    i znów trzeba próbować kilkukrotnie powrócić do bazy......

    • Oskar Specjalista 27. 1. 2021

      Dzień dobry,

      proponuję na początek zmienić umieszczenie stacji ale głównie najważniejsza będzie zmiana gniazdka do którego jest podłączona stacja. Proszę również wykonać reset urządzenia poprzez jednoczesne przytrzymanie przycisków znajdujących się na panelu głównym robota. Jeżeli powyższe kroki nie pomogą, proponuję wysłąć urządzenie na serwis gwarancyjny w miejscu zakupu.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

      • Jacek 20. 2. 2021

        Witam, dzięki za odpowiedź.
        Wykonałem zalecenia i nie pomogło. Wysłałem sprzęt na gwarancji. Serwis "Jamicon" stwierdził, że urządzenie działa poprawnie. Faktycznie działało ale po dwóch odkurzaniach problem powrócił. Niestety robot nadal traci "sygnał ładowania" i sam wyjeżdża ze stacji ładującej i ma problem z ponownym, poprawnym powrotem do bazy. Zauważyłem, że po odczekaniu pewnego okresu czasu (około 20 minut) robot poprawnie powraca. Następnie ładuje około 10% i znów "traci sygnał". Operację powrotu do stacji muszę powtarzać kilkukrotnie aby naładować baterię do maksa..
        Macie może jakieś inne propozycje pomocy ?

        • Oskar Specjalista 22. 2. 2021

          Dzień dobry,

          w tej sytuacji proponowałbym jeszcze raz wysłać urządzenie na reklamację z uzasadnieniem, że prosi Pan o dokładniejszą i dłuższą kontrolę, proszę wyraźnie podkreślić, że urządzenie działało poprawnie jedynie 2 dni po czym problem powrócił. 

          Pozdrawiamy, team Robot World. 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko