Reklamacja
Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać, zapewniamy szybką naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy.
Przy reklamacjach postępujemy wg Procedury reklamacyjnej.
W przypadku odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni, prosimy o kontakt i wypełnienie tego Formularza odstąpienia od umowy.
Pojemność baterii jest gwarantowana przez 6 miesięcy od daty zakupu, na inne wady obowiązuje standardowa gwarancja.
W przypadku reklamacji „Produkt Bazarowy” (Nowy tylko rozpakowany – B1, Powystawowy – B2, Używany – B3)
Zawsze wysyłaj go na adres:
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamacje, dział serwisu
Mlýnská 304
547 01 Náchod
Republika Czeska
Chcesz dokonać reklamacji? Przejdź do odpowiedniego działu:
Reklamacja poprzez usługę transportową
1) Wystarczy, że wypełnisz List reklamacyjny. W polu "Opis błędu" opisz problem tak dokładnie, jak to możliwe. Im bardziej szczegółowe informacje otrzymamy od Ciebie, tym lepiej poradzimy sobie z reklamacją.
2) Wydrukuj wypełniony formularz.
3) Ostrożnie zapakuj produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Dodaj arkusz reklamacyjny i kopię dowodu zakupu.
4) Wyślij przesyłkę na adres:
Packeta Poland
Shop-ID 93423564 (dane obowiązkowe)
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul: ks. Józefa Londzina 106,
43-300 Bielsko-Biała
5) Chętnie poinformujemy Cię o zasadach rozpatrywania reklamacji. Wystarczy, że zadzwonisz do Naszych konsultantów.
Poprawnie zapakowana paczka:
https://www.robotworld.pl/op/jak-zapakowac-paczke.pdf
iRobot - Reklamacja - sposób postępowania
Klient sam musi skontaktować się z infolinią iRobot Polska. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://irobot.pl/pl/serwis
Poprawnie zapakowana paczka:
https://www.robotworld.pl/op/jak-zapakowac-paczke.pdf
Często zadawane pytania
reklamacja została złożona w sposób prawidłowy. Zazwyczaj jednak rozpatrujemy reklamacje znacznie szybciej.
IR), jesteśmy zobowiązani do uregulowania roszczenia w możliwie najkrótszym terminie lub zgodnie z
obopólnymi ustaleniami.
Potrzebujesz kopii dowodu zakupu.
Jeśli wysyłasz towar pocztą, opisz nam możliwie dokładnie wadę produktu. Dla ułatwienia możesz użyć Formularza reklamacyjnego.
jednak oryginalne opakowanie jest dostępne, pomoże to w zabezpieczeniu produktu podczas transportu.
Jeśli wysyłasz produkt drogą pocztową, zawsze zapakuj go ostrożnie, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu.
Czy akcesoria muszą być dostarczone wraz z produktem?
Tak, zaopatrz urządzenie również w akcesoria. Czasami to akcesorium może być przyczyną awarii. Brak dostarczenia akcesoriów może niepotrzebnie wydłużyć czas naprawy produktu.
Czy muszę dostarczyć główny produkt, jeśli tylko akcesorium jest wadliwe?Tak, zgłaszając zapotrzebowanie na akcesoria, zalecamy dostarczenie głównego produktu. Brak
głównego produktu może uniemożliwić zidentyfikowanie wady akcesorium.
Jak zostaną dostarczone moje naprawione towary?
Produkt można dostarczyć do jednego z Naszych sklepów lub bezpośrednio na podany adres.
Gdzie mogę dowiedzieć się, jak przebiega roszczenie?
Prosimy o kontakt z naszą Infolinią.
Czy ktoś może przejąć reklamację?
Tak, jest to możliwe. Osoba upoważniona musi mieć oryginał formularza reklamacyjnego lub SMS, w którym informujemy o rozpatrzeniu roszczenia.