Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Reklamacja

Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać, zapewniamy szybką naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy.

Przy reklamacjach postępujemy wg  Procedury reklamacyjnej.

W przypadku odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni, prosimy o kontakt i wypełnienie tego Formularza odstąpienia od umowy.

Chcesz dokonać reklamacji? Przejdź do odpowiedniego działu:

reklamacja usluga

reklamacja irobot

czeste pytania

dodavka-ikona Reklamacja poprzez usługę transportową

1)   Wystarczy, że wypełnisz List reklamacyjny. W polu "Opis błędu" opisz problem tak dokładnie, jak to możliwe. Im bardziej szczegółowe informacje otrzymamy od Ciebie, tym lepiej poradzimy sobie z reklamacją.

2)  Wydrukuj wypełniony formularz.

3)  Ostrożnie zapakuj produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Dodaj arkusz reklamacyjny i kopię dowodu zakupu.

4)  Wyślij przesyłkę na adres:

Apexim AB-Trilboxx 2644
Kopaczów 2, 59-921 Porajów

5)   Chętnie poinformujemy Cię o zasadach rozpatrywania reklamacji. Wystarczy, że zadzwonisz do Naszych konsultantów.

Poprawnie zapakowana paczka:
Poprawnie zapakowana paczka
https://www.robotworld.pl/op/jak-zapakowac-paczke.pdf 

irobot-ikona  iRobot - Reklamacja - sposób postępowania

Klient sam musi skontaktować się z infolinią iRobot Polska. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://irobot.pl/pl/serwis

Poprawnie zapakowana paczka:
Poprawnie zapakowana paczka
https://www.robotworld.pl/op/jak-zapakowac-paczke.pdf

 

prodejna-ikona Często zadawane pytania

Ile czasu zajmuje rozpatrywanie reklamacji?
W przypadku konsumenta mamy 30 dni na realizację reklamacji. Ten limit czasu obowiązuje, jeśli
reklamacja została złożona w sposób prawidłowy. Zazwyczaj jednak rozpatrujemy reklamacje znacznie szybciej.
W przypadku reklamacji do kupującego, który nie jest konsumentem (dokument sprzedaży zawiera
IR), jesteśmy zobowiązani do uregulowania roszczenia w możliwie najkrótszym terminie lub zgodnie z
obopólnymi ustaleniami.
 
Jakie dokumenty są potrzebne do zrealizowania reklamacji?
Potrzebujesz kopii dowodu zakupu.
Jeśli wysyłasz towar pocztą, opisz nam możliwie dokładnie wadę produktu. Dla ułatwienia możesz użyć Formularza reklamacyjnego.
 
Czy muszę przesłać produkt w oryginalnym opakowaniu?Nie musisz, oryginalne opakowanie nie jest wymagane dla realizacji procedury reklamacyjnej. Jeśli
jednak oryginalne opakowanie jest dostępne, pomoże to w zabezpieczeniu produktu podczas transportu.
Jeśli wysyłasz produkt drogą pocztową, zawsze zapakuj go ostrożnie, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu.

Czy akcesoria muszą być dostarczone wraz z produktem?
Tak, zaopatrz urządzenie również w akcesoria. Czasami to akcesorium może być przyczyną awarii. Brak dostarczenia akcesoriów może niepotrzebnie wydłużyć czas naprawy produktu.

Czy muszę dostarczyć główny produkt, jeśli tylko akcesorium jest wadliwe?Tak, zgłaszając zapotrzebowanie na akcesoria, zalecamy dostarczenie głównego produktu. Brak
głównego produktu może uniemożliwić zidentyfikowanie wady akcesorium.

Jak zostaną dostarczone moje naprawione towary?
Produkt można dostarczyć do jednego z Naszych sklepów lub bezpośrednio na podany adres.

Gdzie mogę dowiedzieć się, jak przebiega roszczenie?
Prosimy o kontakt z naszą Infolinią.

Czy ktoś może przejąć reklamację?
Tak, jest to możliwe. Osoba upoważniona musi mieć oryginał formularza reklamacyjnego lub SMS, w którym informujemy o rozpatrzeniu roszczenia.

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko