Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Luiza 12. 3. 2024
XIAOMI Vacuum X10 EU Nie widzi pojemnika na kurz
Dzień dobry.
Odkurzacz XIAOMI Vacuum X10 EU nowy nie wykrywa pojemnika na kurz pomimo prawidłowego zamontowania .
Reset nie pomógł .
Co może być przyczyną ?
Pozdrawiam
Luiza
Odpowiedz
Emilia 11. 3. 2024
Brak ssania xaomi odkurzacz
Dzień Dobry odkurzacz nie ma ssania jeździ poprawie uruchamia się zgodnie z planem ale główna szczotka się nie rusza i nie słychać ssania.
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 3. 2024
Dzień dobry,
proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 27. 1. 2024
Robot X10 nie mopuje
Dzień dobry. Nowy robot x10 wogule nie widzi nakładki do mocowania. Co może być przyczyną
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 1. 2024
Dzień dobry,
ciężko powiedzieć co może być przyczyną, proszę zresetować robota i sprawdzić czy to cokolwiek pomoże, jeżeli nie to proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
Pozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 10. 1. 2024
xiaomi x10plus
Witam
Mop odkurza ale nie mopuje tzn. Nie podaje wody szczotki myjące się kręca ale są suche. Pomimo ustawienia większego użycia wody przy mopowaniu. Co jest przyczyną. Robot nowy kupiony 4 stycznia 2024.
Odpowiedz
Monika Specjalista 11. 1. 2024
Dzień dobry,
mopy należy zamoczyć przed nałożeniem ich na urządzenie.
ozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Kacper 6. 1. 2024
Błąd wewnętrzny
Błąd czujnika wewnętrznego odkurzacz wyjeżdża z stacji dokującej przejeżdża 3m i rzuca błędem czujnika wewnętrznego przestaje odkurzać. Xiaomi vacuum x10
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 1. 2024
Dzień dobry,
jeżeli urządzenie informuje o błędzie to należy skontaktować się z serwisem w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Tomasz 19. 12. 2023
Aplikacja nie widzi urzadzenia
Aplikacja mi xaomi go nie widzi, po skanowaniu kodu QR I po wyszukiwaniu ręcznym również nie pokazuje go. Dlaczego?
Odpowiedz
Tomasz 19. 12. 2023
XIAOMI Vacuum X10 EU Odkurzacz
Odpowiedz
Łukasz 11. 12. 2023
Odkurzacz nie działa
Witam, odkurzacz nagle przestał działać. Po włożeniu do stacji 5 razy wolno mrugają przyciski On/Off i Home, następnie odkurzacz nie odpowiada, nie można zrobić resetu ani przywrócenia ustawień fabrycznych. Odkurzacz nie reaguje na żadne przyciski, nie wydaje żadnych komunikatów.
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 12. 2023
Dzień dobry,
czy urządzenie jest podłączone do aplikacji? Czy w aplikacji pokazuje się jakiś błąd? Jeżeli nic nie pokazuje się w aplikacji i nie ma możliwości resetu urządzenia proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Anna 25. 11. 2023
Niechciane komunikaty
Dzień dobry, w trybie ciszy nocnej robot wydaje jednorazowe głośne komunikaty po około 6 godzinach od włączania się funkcji „nie przeszkadzać”. Mimo ustawień głosowych na 10 % głośności, komunikaty są bardzo głośne. Jak można to zlikwidować ?
Odpowiedz
Magdalena 24. 9. 2023
Jaka dystrybucja?
Czy oferowany xiaomi robot x10 jest z dystrybucji europejskiej?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 9. 2023
Dzień dobry,
tak jest z dystrybucji na rynek europejski.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 22. 8. 2023
Rabat
Witam czy w przypadku zakupu 3 szt. Robotow xiaomi na osobę fizyczna można liczyć na rabat?
Odpowiedz
Monika Specjalista 23. 8. 2023
Dzień dobry,
przykro mi, nie można liczyć na rabat.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie