Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Xiaomi Roborock Sweep One S50 - white

Pytania do Odkurzacz automatyczny Xiaomi Roborock Sweep One S50 - white

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Wojtek 2. 10. 2022

    S5 źle wskazania naladowania

    Witam, ostatnio pojawił się problem, mianowicie odkurzacz jak zwykle wyjeżdża z bazy i odkurza poprawnie pół mieszkania, na aplikacji po około 35m2 pokazuje stan naładowania 65% a robott się wyłącza. Po odniesieniu do bazy ładuje od 0% bateria?

    • Monika Specjalista 2. 10. 2022

      Dzień dobry, 

      tak zazwyczaj się dzieje, kiedy bateria po prostu jest już do wymiany. Odkurzacz może mieć 100% a po 5 minutach pracy wyłączy się. Jeżeli nie ma innych problemów to polecam zakup nowej baterii. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Wojtek 2. 10. 2022

        A dlaczego procent naładowania baterii nie jest odzwierciedlany w aplikacji? To normalne? Odkurzacz pracuje 35 min i bach a na aplikacji 65%
        Czy macie Państwo w ofercie baterie do modelu S502-00?

        • Monika Specjalista 2. 10. 2022

          Nie wiem dlaczego aplikacja pokazuje coś innego od stanu rzeczywistego.

          Ofertę bateri proszę sprawdzić na naszej stronie. 

          Pozdawiamy, team Robot World

  • Adam 4. 5. 2021

    Problem z odkurzaniem obszaru

    Witam,
    Mam problem z odkurzaczem Roborock S50. Od pewnego czasu po uruchomieniu urządzenia (zarówno manualnie, jak i z aplikacji) odkurzacz nie sprząta całego mieszkania, a jedynie wybrany obszar (dodatkowo wykonuje dziwne zakręty, nie jeździ po liniach prostych na otwartych przestrzeniach, jak wcześniej). Nie pomogło usunięcie mapy, factory reset urządzenia, a także przeinstalowanie aplikacji. Czy może to być problem software'owy czy hardware'owy?
    Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 4. 5. 2021

      Dzień dobry, 

      od kilku dni występują problem z aplikacją ze strony Xiaomi, niestety nie wiemy jak długo to może potrwać. 

      Pozdrawiamy, team Robot World.

      • Adam 5. 5. 2021

        Niestety problem występuje również przy włączaniu odkurzacza przyciskiem na obudowie. Czy to może mieć związek z aplikacją?

        • Monika Specjalista 5. 5. 2021

          Dzień dobry, 

          proszę odinstalować i ponownie zainstalować aplikację. Dodatkowo proszę wykonać reset urządzenia i ponownie spróbować. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Gosia 10. 2. 2020

    instrukcja obslugi

    Witam,
    1.Czy instrukcja obslugi jest w jezyku polskim?
    2. Czy wystawiaja Panstwo fakture?

    • Oskar Specjalista 10. 2. 2020

      Dzień dobry,

      instrukcja obsługi jest w języku polski i jak najbardziej wystawiamy faktury.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

       

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko