Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Roborock S7 - white

Pytania do Odkurzacz automatyczny z mopem 2v1 Roborock S7 - white

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Filip 26. 4. 2024

    Blad wentylatora osuszającego błąd:151

    S7 ultra max. Przy każdym sprzątaniu pojawia się błąd 151 wentylatora osuszającego z sugestia odłączenia stacji dokującej od prądu - taki reset nic nie daje i przy następnym sprzątaniu błąd pojawia się ponownie. Dodam że wentylator działa normalnie (suszy), a robot kontynuuje wszystkie zadania. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.

  • Justyna 20. 4. 2024

    Błąd 1

    Dzień dobry. Od kilku dni pojawia się błąd 1 "obróć jednostkę lasera i sprawdź czy nie jest zablokowona lub przesłonięta". Sprawdzam, jednostka lasera obraca się, jest czysta. Odkurzacz naładowany, poddany całościowej konserwacji czyli wyczyszczony, części wymienne wymienione, filtr czysty. Ostatecznie udaje mu się posprzątać mieszkanie, ale po 20 ponownych uruchomieniach. Proszę o wskazówkę co może być powodem. Pół roku temu też miał taki problem ale mu przeszło i do teraz działał bez zarzutu. Pozdrawiam.

  • Wiesława 4. 4. 2024

    Częste wyłączanie roborok q5pro

    Dlaczego robot stojąc w stacji dokującej często się wyłącza i gasną wszystkie kontrolki na robocie. I drugie pytanie aplikacje mam zainstalowaną na tablecie i w telefonie czy tak mogę mieć

    • Julia Specjalista 5. 4. 2024

      Dzień dobry,
      zalecamy wymianę baterii. Jeśli problem nie zniknie, będzie trzeba dać urządzenie na serwis

      • Wiesława 5. 4. 2024

        Robota posiadam od grudnia ubiegłego roku . U mnie spędził zaledwie 3 tygodnie a resztę czasu był w serwisie i to 2 razy . Wymieniono płytę główną . Wysłany był bo to samo robił co teraz.
        Czy w tak krótkim czasie używania byłaby winna bateria?
        Gdy go resetuje to wraca do normy . Zrobi sprzątanie wróci do bazy i po chwili kontrolki gasną.

  • Karolina 29. 3. 2024

    Złe wciągnie brudu

    Roborock s7 od jakiegoś.czasu jak puszczam go do odkurzania nie wciaga całego brudu do pojemnika
    W połowie.jest w pojemnku a druga przed
    Odkurzacz jest codziennie.czysczony i opróżniany i cały czas jest ten problem przez to źle sprząta w domu
    Jak można to naprawić?

    • Daniela 5. 4. 2024

      Miałam ten sam problem, pisałam o nim wcześniej, ale udało się go rozwiązać. Mianowicie, po wyjęciu zbiornika na kurz po lewej stronie jest wlot powietrza, i tam jest sitko które w naszym przypadku było zawalone kurzem. Dlatego też odkurzacz nie zasysał z pełną mocą co takze było słychać. Przetarlismy je patyczkami do uszu i działa jak nowy.

    • Rafał 31. 3. 2024

      Mam taki sam problem, kłaki zwierząt zrolowane leżą na podłodze, a pojemnik na kurz pusty.

      • Daniela 5. 4. 2024

        Miałam ten sam problem, pisałam o nim wcześniej, ale udało się go rozwiązać. Mianowicie, po wyjęciu zbiornika na kurz po lewej stronie jest wlot powietrza, i tam jest sitko które w naszym przypadku było zawalone kurzem. Dlatego też odkurzacz nie zasysał z pełną mocą co takze było słychać. Przetarlismy je patyczkami do uszu i działa jak nowy.

  • Piotr 9. 3. 2024

    Zniknęła opcja w aplikacji, nie działa autoopróżnianie.

    Roborock S8 PRO ULTRA - zniknęła mi opcja ustawienia stacji dokującej
    Roborock s8 Pro Ultra.
    Zauważyłem, że zniknęła mi opcja "ustawienia stacji dokującej"
    Robot po powrocie do stacji nie opróżnia zbiornika na kurz. Z poziomu aplikacji ta opcja również zniknęła. Jakieś 2 tyg temu wszystko było ok. - te opcje były dostępne.
    Znalazłem innego użytkownika z tym samym modelem i u niego te opcje są wciąż dostępne.
    Robot nie ma żadnych błędów. Wszystko działa poza automatycznym opróżnianiem.
    Restartowałem robota, instalowałem aplikację na nowo - nic nie pomaga.
    Instalowałem aplikację na innym telefonie i to samo

  • Elwira 5. 3. 2024

    Nie pobiera wody ze zbiornika

    Dzień dobry. Mam Roborock s7. Używam go od 2 lat. Do tej pory bez problemu, teraz nie pobiera wody ze zbiornika podczas mopowania. Jaka może być tego przczyna?

  • Łukasz 29. 2. 2024

    Nie widzi mopa

    Witam, R Q8 po zainstalowaniu mopa nie widzi go aplikacja oraz nie ma komunikatu o zainstalowaniu. Co może być przyczyną?

  • Kamil 21. 2. 2024

    Robrock s8

    Witam mam roboroka s8 mam pytanie, odkurzacz pracuje w domu piętrowym, czy mogę dokupić druga stacje ładowania, tak by były jedna na górze, a druga na dole? Jak mu braknie prądu, albo skończy to zacznie się już ładować.

    • Monika Specjalista 22. 2. 2024

      Dzień dobry,
      w takim przypadku należy wykonać skanowanie piętra z nową stacją ładującą, gdyż robot nie będzie wiedział, że stacja stoi na górze. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Joanna Wardencka 15. 2. 2024

    Błąd 105 zwarcie lewego koła

    Od kilku dni mam błąd 205 zwarcie lewego koła. Koła czyste. Robot odkurzacz i co jakiś czas zatrzymuje się z tym.bledem. po uruchomieniu recznym znów sprząta kilka minut i zatrzymuje się z tym błedem. Ktoś miał podobny problem?

    • Monika 21. 4. 2024

      Czy rozwiązał się Twój problem? Ja właśnie mam To samo u siebie i nie wiem jak to naprawić. Czy zostaje wymiana?

  • Magdalena 13. 2. 2024

    Roborock s7 - NIE WIDZI POJEMNIKA NA WODĘ

    Witam, chciałam zapytać czy ktoś z Was miał podobny problem, a mianowicie... od kilku dni, nagle, mój Roborock przestał widzieć zbiornik na wodę, co za tym idzie, brak możliwości funkcji mycia. Przy wyjmowaniu czy wkładaniu zbiornika wody nie ma komunikatu, nie działa.. czy ktoś z Was miał ppdobmy problem? Proszę o jakieś podpowiedzi.

  • Wiesława 13. 2. 2024

    Robot nieaktywny

    Mam roborok q5pro. Nie świecą kontrolki a w aplikacji komunikat robot niaktywny. Resetowanie nie pomaga.

  • Ania 7. 2. 2024

    Robot burczy podczas sprzątania

    Witam
    Od pewnego czasu mój robot sprzątający roborock s7 max ultra burczy podczas sprzątania
    Czy ktoś z państwa też miał taki problem ?

  • Witold 30. 1. 2024

    Mam pytanie robót nie nawilża ściereczki mopa.W czasie pracy po pewnym czasie przestał nawilżać.Chodz zbiorniku była woda.

    • Monika Specjalista 30. 1. 2024

      Dzień dobry,
      proszę przeczyścić dysze doprowadzające wodę.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Tomasz 17. 3. 2024

        Co to znaczy przeczyscic? Moge tam wsadzic igle albo cos?

  • Paweł 21. 1. 2024

    S7 max ultra nie dokuje przy funkcji mopowania

    S7 max ultra nie dokuje przy funkcji mopowania , przodem trafia normalnie i tyłem też podjeżdża na górę ale go nie dociska tak jakby tylko wjeżdżał i zaraz jedzie na dół , próbuje kilka razy trafia zawsze ale nie może zadokować . Dziękuję za wszelkie rady

    • Damian 26. 1. 2024

      I jaka była przyczyna?

  • Mateusz 17. 1. 2024

    Problem z połączeniem do Wifi

    Witam. Mój roborock S7 zgubił sieć i wifi i nie chce się połączyć ponownie. Mimo resetu nie chce się połączyć. Przy włączeniu ręcznym normalnie sprząta.

    • Michał 2. 3. 2024

      Takie urządzenia wymagaja 2,4 ghz z wifi

      • Simona 23. 4. 2024

        Jak sprawdzić ghz wifi?? Czy można jakoś to naprawić? Mój roborock S7 zgubił sieć i wifi i nie chce się połączyć ponownie. Mimo resetu nie chce się połączyć. Przy włączeniu ręcznym normalnie sprząta.

    • Łukasz 28. 1. 2024

      Witam. Mam to samo z moim. Udało Ci się to jakoś połączyć?

  • Zbigniew 14. 1. 2024

    Stacja automatyczna nie wciąga kurzu

    Roborock S7 plus stacja automatyczna.
    Nowy filtr odkurzacza, usunięta zaślepka, oczyszczone wszystkie szczotki i czujniki.
    Stacja nie wciąga kurzu z pojemnika odkurzacza. Silnik stacji pracuje jak zwykle. Do stacji używam opcji bez jednorazowych worków.
    Przez 10 miesięcy stacja pracowała dobrze.
    Od miesiąca problem.
    Nic nie pomaga.
    Proszę o poradę.

    • Ola 27. 3. 2024

      Mam ten sam problem.Czy udało się Panu znaleźć rozwiązanie?

    • Slawek 5. 3. 2024

      Roborock s7 max .
      Pojemnik na kurz nie oproznia.sie w stacji dokującej. Przez ponad rok wszystko działało brz zarzutu. Worek nowy filtry nowe. Silnik.w stacji działa, w pojemniku w odkurzaczu pozostają odpady

      • Monika Specjalista 5. 3. 2024

        Dzień dobry, 
        proszę sprawdzić czy klapka przy pojemniku na kurz nie jest uszkodzona i być może się nie otwiera. Jeżeli wszystko jest w porządku a kurz nadal nie jest pobierany do stacji, polecam skontaktować się ze sprzedawcą w sprawie reklamacji, /
        Pozdrawiamy, team Robot World 

    • Magda 13. 2. 2024

      Mam to samo
      Jak znajdzie pan przyczynę to proszę o podpowiedź

  • Joanna Wardencka 3. 1. 2024

    Robot przerywa sprzątanie 51

    Robot przerywa sprzątanie i na mapie w miejscu przerwania pojawia się 51. Jaka przyczyną?

    • Marko 24. 3. 2024

      Bo to jest strefa 51 inaczej AREA 51 prosze w google wpisac

  • Adrianna 1. 12. 2023

    Pytanie

    Od pewnego czasu robot nie chce odkurzać i jednocześnie mopować w trybie intensywnym. W trakcie odkurzania zmienia sam ustawienie na najsłabsze mopowanie. Wcześniej nic takiego się nie działo. Teraz mopować intensywnie można tylko osobno, bez odkurzania. W czym może być problem?

    • Monika 28. 4. 2024

      Też tak mialam. U mnie to była wciągnięta skarpetka dziecka i wlosy w szczotce. Po wyczyszczeniu wszystko było ok

  • Tomek 24. 11. 2023

    Problem z mopowaniem

    Witam. Od pewnego czasu mam problem z mopowaniem w moim Roborock S7. Mianowicie w czasie odkurzania i mopowania dostaję komunikat że niby nakładka mopujaca nie została zainstalowana. Po tym mop podnosi się i kontunuuje, ale tylko same odkurzanie. Po wyjęciu i włożeniu nakładki przez chwilę jest dobrze, potem znowu to samo. Pożyczyłem nakładkę mopujaca od innej osoby i odkurzacz zachowuje się tak samo... Jakieś pomysły? Aha - reset do fabrycznych też nie pomógł...

    • Monika Specjalista 27. 11. 2023

      Dzień dobry,
      proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Michał 23. 11. 2023

    Jaki płyn do Roborock S7

    Witam
    Czy do stacji dokującej roborock S7 można dodawać jakiś środek czyszczący - płyn do mycia? Jeżeli tak to jaki? Czy nie należy tego robić i ma myć samą wodą?

  • Monika 23. 11. 2023

    S7 a dywany

    Od 2 miesięcy nasz S7 ma problem ze sprzątaniem dywanów. Dywan u nas się nie zmienił od 2 lat, na innych dywanach zachowanie takie samo, jak odsunę dywan to sprzątanie tego samego obszaru bez zarzutów. Odkurzacz jak napotka dywan najpierw boi się na niego wjechać, później jak już w końcu się odważy i znajdzie się na dywanie to szuka drogi ucieczki z niego. Biega po nim chaotycznie szukając drogi ewakuacji. Co może być przyczyną ? Link do filmiku obrazującego sytuację poniżej/ Włączona do sprzątania tylko strefa gdzie jest dywan. Co może być problemem ?
    https://www.youtube.com/watch?v=oDdKvXrih-o

  • Bożena 19. 11. 2023

    słabsza siła ssąca -prosz o pomoc

    Witam ,nie wiem co zrobić gdyż odkurzacz dużo słabiej zbiera kurz ,pojemnik na śmieci jest prawie pusty .Filt nowy ,nie mam pomysłu proszę o pomoc.Z góry dziękuję.

    • Andrzej 20. 1. 2024

      Mialem podobny problem, nie zasysal i z tylu nie było czuć wywiewu, za pojemnikiem z filtrem powietrza wyczyscilem delikatną wygietą szczoteczką okrągły wlot i smiga, a z tyłu czuć że wywiewa.

    • Monika Specjalista 20. 11. 2023

      Dzień dobry,
      kiedy były wymieniane filtry na nowe? Jeżeli nie były wymieniane to proszę to zrobić. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Robert 1. 12. 2023

        Przecież pisze Pani Bożena że filtr nowy. Proszę o podpowiedź bo mam tą samą sytuację.

        • Daniela 5. 12. 2023

          Również mamy ten problem, filtr wymieniony. Odkurzacz nie zbiera dokładnie kurzu, a pojemnik w połowie pusty lub zebrane śmieci znajdują się przy samy wlocie co przy wyciągnięciu pojemnika powoduje, że kurz się rozsypuje na podłogę.

          • Karolina 11. 12. 2023

            Mam podobny problem- filtry nowe, a śmieci znajdują się przy samym wlocie do pojemnika co powoduje zaleganie kurzu w świetle i nie zbieranie po większej ilości śmieci

            • Ernest 19. 12. 2023

              Ten sam problem, po wymianie filtra odkurzacz nie zbiera śmieci, pojemnik pusty. Śmieci zbierają się na szczotce.

              • Monika Specjalista 20. 12. 2023

                Dzień dobry, 
                proszę zatem odesłać urządzenie na reklamację. 
                Pozdrawiamy, team Robot World 

                • Piotr 6. 1. 2024

                  Dzień dobry,
                  Podobny problem. Po wyciągnięciu pojemnika na odpady zauważycie małą wnękę prowadzącą do silnika odkurzacza. Tam jest stały filtr zabezpieczający silnik. Zerknijcie czy nie zrobił się na nim kożuszek z brudu. Chwilę temu przeczyściłem i jest jakby lepiej.

                  • Daniela 5. 4. 2024

                    Potwierdzam, u mnie zadziałało przeczyszczenie filtra.

  • Paula 18. 11. 2023

    Czerwona dioda

    Dzień dobry mam pytanie Roborock od kilku dni w momenie pracy swieci się na czerwono. Normalnie swiecilo się na niebieski.

  • kamila 17. 11. 2023

    ciagle pojawiający się błąd 2 zderzak zablokowany

    Odkad wyjelam z pudelka robota, nie jest w stanie wyjechac ze stacji dokujacej sam, dodatkowo jak juz mu pomoge ciagle kreci sie w kolko i nie chce zaczac pracy, po tym jak nakręci się jak wariat wyskakuje błąd 2 zderzak jest zablokowany. Reste nie przyniósł rezultatów a ja jestem zniesmaczona zakupem...

    • Monika Specjalista 18. 11. 2023

      Dzień dobry, 
      po wyjęciu z pudełka urządzenie musi się ładować min 8 godzin. Następnie należy wykonać skanowanie i poprawnie zapisać mapę. Podczas skanowania nie wolno przenosić urządzenia itp. 
      Jeżeli pokazuje błąd 2 to proszę zresetować urządzenie. A jeżeli jest dopiero kupione to skontaktować się ze sprzedawcą i powiedzieć, że urządzenie nie działa prawidłowo. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Agnieszka 15. 11. 2023

    Nie wciąga kurzu do stacji

    Od pewnego czasu z tego małego pojemnika na kurz nie wciąga mi go do stacji jaki może być powód ?

    • Krzysztof 30. 12. 2023

      Nie wciąga kurzu do stacji

  • Radek 9. 11. 2023

    stan wody w zbiorniku

    Czy ten robot informuje o stanie wody w zbiorniku lub np. o braku jej?

    • Ada 13. 11. 2023

      Tak, informuje o braku wody

  • Sebastian 7. 11. 2023

    mopowanie ma II piętrach

    mam S7 Max Ultra. dom ma II piętra, stacja dokująca jest na parterze. co należy zrobić żeby odkurzacz mógł mopować na piętrze?
    Jeśli przeniosę robota ze stacji na piętro, robot się odnajduje, ale nie nabrał wody do mopowania, jeśli ustawię mapę na piętro, a będąc na parterze rozpocznę sprzątanie (zeby nabrał wody i potem mógłbym go przenieść) - nie potrafi się odnaleźć, szuka lokalizacji i w efekcie nie rozpoczyna cyklu pracy.
    Prosba o wskazówkę, bo szczerze trudno mi sobie wyobrazić, że oprogramowanie może być tak niedopracowane i czegoś brakuje. może coś źle robię? dzięki z góry

    • Ilona 13. 4. 2024

      Czy udało się rozwiązać problem? Mam ten sam i nie wiem co robić

  • Paweł 4. 11. 2023

    Błąd filtra

    Od jakiegoś czasu robót wyrzuca błąd iż mokry filtr lub zapchany i zmniejsza siłę odkurzania do czasu wyschnięcia .... Czy na zawsze. Skąd taki błąd skoro filtr jest nowy i suchy ...

    • Agnieszka 10. 2. 2024

      Czy ten błąd był w modelu roborock S7? Ja też wymieniłam właśnie dwa filtry nowe a komunikat nadal się pojawia

    • Marta 5. 11. 2023

      Też tak miałam. U mnie pomogło wyczyszczenie szczeliny wewnątrz odkurzacza. Proszę wyjąć pojemnik na brud i po lewej stronie komory w której się on znajdował jest szczelina. Proszę wydłubać brud że środka tej szczeliny. Mój odkurzacz działa teraz jak nowy.

      • Agnieszka 10. 2. 2024

        Pani Marto pani też ma model roboroka S7 jaką szczelinę chodzi czy to jest ta która wydostają się śmieci do pojemnika?

      • Michał 19. 1. 2024

        Pani Marto, pięknie dziękuję. Działa jak złoto

      • jurgens 23. 11. 2023

        Mi też pomogło

      • Magdalena 8. 11. 2023

        Wow! A ja od kilku tygodni psioczyłam, że nie wiem, o co chodzi mojemu egzemplarzowi i że jest jakiś głupi:) Dzięki!

      • Marcin 8. 11. 2023

        Pomogło, dziękuje!

      • Paweł 6. 11. 2023

        Pani Marto, wielkie dzięki pani pomysł zadziała w 100% od razu inaczej pracuje i działa. Ponieważ ten filtr o który mu chodziło jest tam właśnie schowany i nie widoczny pozdrawiam

    • Monika Specjalista 5. 11. 2023

      Dzień dobry, 
      proszę zresetować urządzenie, jeżeli błąd nie znikie odesłać na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Rboot World 

      • Michal 10. 11. 2023

        Dzień dobry. Mam Zablokowane opróżnianie stacji dokującej? Co z tym zrobić? Filtry wyczyszczone, worek na śmieci nowy czytam że jakiś kanalik wyczyścić tylko gdzie on znajduje się?

  • Sabina 8. 10. 2023

    Stacja dokująca roborock s7

    Witam czy jest możliwość zmiany miejsca stacji dokującej na mapie bez ponownego tworzenia mapy??

    • Monika Specjalista 9. 10. 2023

      Dzień dobry,
      niestety nie ma takiej możliwości. Należy wykonać ponowne skanowanie. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Krzysiek 22. 11. 2023

        W S5 jest taka możliwość. Należy przenieść stację do miejsca, w którym jest błędnie wskazywana na mapie, podłączyć, umieścić na niej odkurzacz, następnie uruchomić sprzątanie tylko tego pomieszczenia, w którym stacja powinna się poprawnie znajdować. Kiedy robot dojedzie do miejsca poprawnej lokalizacji stacji należy zapauzować sprzątanie w aplikacji, z powrotem przenieść stację do docelowej lokalizacji (tam, gdzie aktualnie znajduje się robot), podłączyć stację. Mapa przez chwilę wskaże błędne położenie, po chwili - poprawne. Należy rozpocząć sprzątanie. Robot pokręci się kilka minut aż połapie się w lokalizacji (mapa na chwilę zniknie). Po skończonym sprzątaniu zapisać zaktualizowaną mapę.

      • Sabina 12. 10. 2023

        Dziękuję ślicznie za odpowiedź.

        • Monika Specjalista 12. 10. 2023

          Bardzo proszę :) 

  • Igor 7. 10. 2023

    Roborock S7

    Dzień dobry,
    czy można jakoś zmienić minimalne ustawienia akumulatora by nie wracał do stacji dokującej gdy bateria osiąga 20% ?

    • Monika Specjalista 9. 10. 2023

      Dzień dobry,
      niestety nie ma takiej możliwości. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Przemek 4. 10. 2023

    Przekrecanie sie mapy

    Dzien dobry,
    Mam Roborock S7 od 3 miesiecy. Regularnie co 2/3 tygodnie obraca mi sie mapa... jezeli po lwej stronie mam jadalnie to po miesiacu on widzi jakoby jadalnia byla na gorze przez co wariuje i nie sprzata w prawidlowy sposob. ma tez problemy z powrotem do ladowania. Co mozna z tym zrobic?

    • Monika Specjalista 5. 10. 2023

      Dzień dobry, 
      proszę odinstalować aplikację, zainstalować ponownie, zresetować urządzenie i raz jeszcze od nowa wykonać skanowanie mieszkania/domu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Przemek 7. 10. 2023

        Tak dokładnie tak robię co miesiąc, ale to chyba nie o to chodzi?? Coś musi być nie tak z czujnikami skoro regularnie się przekręcają o równe 180 stopni

  • Ada 14. 9. 2023

    Mapy

    Dzień dobry, od niedawna robot zaczął tworzyć dziwne trasy po pokojach, jeździ nielogicznie, tworzy okręgi do których nie wjeżdża. Resetowalam go ale problem nie zniknął, z góry dziękuję za pomoc.

    • Asia 21. 9. 2023

      U mnie to samo, również po wymianie filtru. Dowiedziała się Pani czegoś ?

      • Ada 17. 10. 2023

        Asia u mnie pomogło wyczyszczenie bocznego czujnika ścian, ale tylko na kilka dni i problem wraca, a wcześniej nic takiego się nie działo przez rok.

      • Maciej 24. 9. 2023

        Za filtem jest szczelina, którą trzeba wyczyścić. Gromadzi się tam kurz i blokuje przepływ zasysanego powietrza. U mnie wypadł zbitek kurzu przypominający małą gąbeczkę. Odkurzacz zyskał nowe życie. Komunikatów brak.

        • Wolf 29. 9. 2023

          Filtr,zbiorniczek i mop wyczyszczone wymyte i osuszone. Komunikat o zabrudzonym lub mokrym filtrze wciąż się pojawią. Sprzęt ma niecale 2 lata. Co można jeszcze zrobić?

          • Marta 5. 11. 2023

            Proszę jeszcze wyczyścić szczelinę po lewej stronie komory w której znajduje się zbiornik na brud. U mnie nagromadziło się tam sporo kurzu i dopiero po jego wydłubaniu zniknął komunikat o zabrudzonym filtrze.

            • Wolf 17. 2. 2024

              Sorry, nie dopisałem. Szczelina wyczyszczona, nawet nowy filtr założyłem i dalej problem pozostał.

          • Monika Specjalista 29. 9. 2023

            Dzień dobry,
            filtry należy wymieniać na nowe co 3-4 miesiące. Kiedy filtr zostały wymieniony?
            Proszę zresetować urządzenie, jeżeli nie zostało to wykonane. 
            Jeżeli ani wymiana fitra na nowy ani reset nie pomoże proponuje odesłać urządzenie na reklamację. 

            Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Maciej Weiss 24. 8. 2023

    Resetowanie sieci WIFI a mapa pomieszczeń

    Witam,
    Ostatnio robiłem aktualizację firmware routera. W związku z tym powstała nowa sieć WIFI pod inną nazwą i naturalnie robot nie mógł się połączyć z poprzednią siecią. Czy jednak po tej operacji i resetowaniu ustawień w robocie muszę ponownie dodawać robota w aplikacji? Czy robot po zmianie sieci WIFI musi na nowo zmapować wszystkie pomieszczenia czy będzie możliwość (oby) korzystania z dotychczasowej mapy? Z góry dziękuję za informacje.

    • Monika Specjalista 24. 8. 2023

      Dzień dobry, 
      należy odinstalować aplikację i pobrać ją ponownie, połączyć urządzenie z aplikacją i wykonać skanowanie jak za pierwszym razem po zakupie urządzenia. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Magdalena 18. 8. 2023

    Nie ładuje sie

    Witam, robot nagle sam przestawił się na język angielski ( w nocy, podczas ładowania) i ciągle wydaje ten sam komunikat "nie mogę się włączyć, wracam do ustawień fabrycznych, potrwa to około 5 minut "(po angielsku) i tak cały dzień. Nie świecą się żadne diody na odkurzaczu.Restet nic nie dał. Miał może ktoś taki przypadek?

    • Szymon 26. 8. 2023

      U mnie to samo. Znalazłaś przyczynę?

      • Zofia 29. 9. 2023

        Mam ten sam problem nie świecą się żadne diody i ciągle mówi po angielsku nie mogę się wyłączyć wraca do ustawienia fabrycznego potrwa to 5 minut i nic się nie dzieje

        • Monika Specjalista 29. 9. 2023

          Dzień dobry, 
          proszę zatem odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

           

  • Aneta 16. 8. 2023

    Stacja

    Robot nie widzi stacji dokujacej,początkowo wyskakiwał błąd 23 teraz poprosty się kręci bez końca
    Co mogę z tym zrobić?

    • Mirek 8. 9. 2023

      Też tak miałem okazało się że żona wyłączyła listwę i stacja dokująca nie była pod prądem.

    • Maciej Weiss 24. 8. 2023

      Dla pewności zresetowałbym robota i sprawdził ustawienia sieciowe.

  • Krzysztof 8. 8. 2023

    Roborock S7 pro ultra a woda w zbiornikach i płyn

    Zakupilem roborock S7 pro Ultra.
    Pytanie jaka jest praktyka odnosnie wody w pojemnikach? Jak dlugo moze w nich byc bez wymieniania?
    Zakupilem plyn do robotow mopujacych smartVAC. Czy mozna go dodawac do zbiornika w stacji dokującej?
    Wydaje sie ze taki plyn powinien zapewnic dluższą swiezosc wody zarowno w robocie jak i samego mopa.
    Czy macie swoje doswiadczenia z tą stacją jak i samym mopem?

  • AZ 23. 7. 2023

    roborock s7 maxv czas pracy baterii

    Kupiłam robota dwa miesiące temu. Od trzech sprzątań mam wrażenie, że bateria trzyma dużo słabiej - zużywa ok 1% naładowania na minutę, czasem więcej - na najwyższym trybie sprzątania i mopowania. Niestety, nie zwróciłam uwagi, w jakim tempie bateria wyczerpywała się wcześniej, ale mam wrażenie, że teraz trwa to dużo, dużo krócej.
    Czy ktoś miał taki problem? W jakim tempie rozładowuje się naładowany do 100% robot przy takim sprzątaniu? Rozumiem, że w razie czego reset nie pomoże i trzeba odsylać do serwisu?

    • Monika Specjalista 23. 7. 2023

      Dzień dobry, 
      czy urządzenie stoi na stacji ładującej 24h? Czy może jest rozładowywane do zera i ponownie ładowane? Jeżeli stoi na stacji 24h na dobę włączone to nie powinny występować żadne problemy z baterią. Proszę zatem urządzenie odesłać na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Anna 10. 6. 2023

    Robot zmienia kolory?

    Witam, Roborock s7 vmax zmienia kolor paska z białego na fioletowy w czasie pracy. Czy to coś oznacza?
    Drugie pytanie;
    Mam już wgrana mapę ale chce przemieść stacje dokująca. Czy musze od nowa robić mapowanie z nowym miejscem stacji dokującej ? Da się to tylko edytować bez nowego mapowania?

  • Jarosław 21. 5. 2023

    Roboeock s7 System VibraRise zablokowany.

    W robocie s7 mam problem: bład 27 System VibraRise zablokowany. Sprawdź przeszkody. Tłucze się nawet stojąc w bazie. Jak to naprawić? Może jest jakiś sposób? Czy tylko serwis?

    • Beata 18. 2. 2024

      Dzień dobry czy robot był w serwisie czy udało się jakoś rozwiązać ten problem ? U mnie tylko błąd 27 że system vibrarice zablokowany

    • Piotr 24. 12. 2023

      Witam i jak się zakończyła awaria? Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 22. 5. 2023

      Dzień dobry,
      proszę urządzenie odesłać na serwis. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Beata 12. 5. 2023

    roborock zmiana worka

    Dzień dobry. Kupiłem roborock q7 i zastanawiam się czy będzie informował o tym że należy wymienić worek czy powinnam to sama zaobserwować?

  • Sylwia W 8. 5. 2023

    Roborocku S7 Błąd 15 problem z czujnikiem

    Witam, roborock S7 służy mi już jakiś czas ale niedawno przy włączeniu zaczyna wariować, jakby nie mógł znaleźć stacji dokującej, krąży krąży i pojawia się błąd 15 czyli żeby wyczyścić czujniki ściany, pomimo że cały przedmuchany z kurzu a czujniki wyczyszczone nic to nie dało. Czy problem może być wewnątrz odkurzacza, czujniki do wymiany czy to może coś innego?

  • Aleksandra 4. 5. 2023

    błąd 21

    Użytkuję odkurzacz roborock s7 od 15 miesięcy. Po wymienieniu szczotki bocznej mam ciągły problem z pojawianiem się komunikatu błąd 21 a wiadomość głosowa brzmi - "wciśnięto czujnik wysokości". Wcześniej nigdy tak nie było. Proszę o poradę jak temu zaradzić.

    • Gość 5. 7. 2023

      Mam ten sam problem, robót pojechał na gwarancji bo stacja ładowania się popsuła, niestety kazali wysłać całe urządzenie. Napisali że naprawili stację ale wstawili jej jakieś części że szrotu wszystko wróciło porysowane, od tego czasu nie dokończył ani jednego sprzątania. Błąd 21 występuje co chwilę. Nigdy więcej tego chińskiego g*wna.
      Udało się coś zrobić?

    • Monika Specjalista 4. 5. 2023

      Dzień dobry, 
      proszę sprawdzić czujniki w urządzeniu, jeżeli wszystko jest prawidłowo i reset nie pomaga to proponuję odesłać urzadzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Michał 8. 4. 2023

    S7 Ultra + Stacja, przestał odkurzać

    S7 jeździ, nie odkurza. Podaje błąd 18, błąd wentylatora. Zresetowałem go wg. instrukcji 2krotnie. Nie pomaga. Jak postępować dalej?

    • Monika Specjalista 10. 4. 2023

      Dzień dobry,
      proponuję odesłać urządzenie na reklamacje w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Krzysztof 5. 4. 2023

    Automatyczne opróżnianie zbiornika kurzu

    Po zadokowaniu w stacji z automatycznym opróżnianiem oprócz opróżniania przez stację włącza się też ssanie w odkurzaczu i śmieci pozostają w zbiorniku odkurzacza.
    Sytuacja taka miała miejsce zaraz po zakupie. Wysłałem do serwisu i po powrocie wszystko działało prawidłowo. W serwisie podobno zaktualizowali oprogramowanie. Po około pół roku znowu pojawił się ten błąd. Więc nie wierzę w aktualizację oprogramowania. Może coś pomożecie.

    • Mariusz 27. 4. 2023

      Mam ten sam problem, wszystko niby dziala, zaslepka usunieta, po zakupie działalo bez problemów 3 miesiące teraz kurz zostaje w odkurzaczu mjmobze naszyny pracuja. Co mzoe byc nie tak? Fitry, kanaly czyste, czy gdzieś moze byc zatkane?

      • Mariusz 27. 4. 2023

        I pytanie co reklamować stacje dokujaca czy odkurzarz?

    • Monika Specjalista 6. 4. 2023

      Dzień dobry, 
      proszę zajrzeć do instrukcji obsługi. Z boku w odkurzaczu jest taka zaślepka i aby stacja pobierała kurz z odkurzacza to należy ją usunąć. Jeżeli będzie przysłonięta to odkurzacz się nie opróżni. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Agnieszka Nowicka 26. 6. 2023

        Witam
        Mam ten sam problem z opróżnianiem zbiornika kurzu, gdzie jest ta zaślepka z boku w odkurzaczu którą należy usunąć aby stacja pobierała kurz z odkurzacza szukałam w instrukcji ale nic takiego nie znalazłam , odkurzacz pracował beż problemu 8 miesięcy
        Bardzo proszę o pomoc

  • Anna 17. 3. 2023

    filtr odkurzacza

    Pojawia się komunikat o zapchanym lub mokrym filtrze i zmniejsza siłę ssania. Filtr był zmieniany kilka razy (mam kilka) ale komunikat nadal się pojawia. Założyłam nawet nowy filtr. Reset urządzenia również zrobiłam. Co można zrobić?

    • Agnieszka 27. 5. 2023

      U mnie było to samo. Wymiana filtrów i innych akcesoriów nie pomogła. Niestety problem nie jest w filtrze tylko w miejscu zasysania powietrza. Wystarczy wyjąc zbiornik z filtrem i po lewej stronie jest dziurka zasysającą powietrze z taką siatką. Jest dość głęboko ale można się do niej dostać bez rozbierania urządzenia wystarczy ściągnąć z siateczki nagromadzony kurz. Pomaga!!!

      • Anna 18. 8. 2023

        Działa, po lewej stronie jest wąska szczelina, gdy się zajrzy do niej to ewidentnie widać zapchana siateczkę. Dziękuję za podpowiedź p.Agnieszko :)

    • Przemek 20. 3. 2023

      Mam dokladnie ten sam problem i zrobilem dokladnie to samo co moja poprzedniczka. Przypuszczam, ze zapchal sie wylot powietrza z odkurzacza jednak nie potrafie sie do niego dostac aby wyczyscic.

      • Kuba 1. 4. 2023

        Też mam ten sam problem z mokrym filtrem czy ktoś znalazł już rozwiązanie czy to usterka roborocka? S7?

        • Ewa 1. 4. 2023

          Identyczny problem jak w wątku. Filtry wyczyszczone, wymienione. Potwierdza się to ci przypuszczałam, zatkany wylot. Co robić?

          • Paweł 12. 7. 2023

            Proponuje użyć szczeliny przystawki do zwykłego odkurzacza.

          • Krystian 6. 4. 2023

            Wydmuchać od środka wlot do zbiornika na smieci.

            • Gosia 21. 5. 2023

              U mnie ten sam problem, wszystko czyszczone itd. Czym wydmuchać ten filtr od środka? Jak nie mam sprężarki? Może ktoś coś poradzi. Robot po gwarancji, ale naszczescie przy zakupie dokupiłam gwarancje na5 lat.

              • Monika Specjalista 22. 5. 2023

                Dzień dobry, 
                filtr proszę po prostu wymienić na nowy a nie wydmuchiwać z niego cokolwiek. I oczywiście najlepiej oryginalny.

                Pozdrawiamy, team Robot World

                • Tomek 27. 5. 2023

                  Miałem to samo. Jak wymiecie zbiornik na odpady w odkurzaczu jest szczelina. Jak się w nią zerknie to widać filtr odsysajacy powietrze. Ja wsunąłem ssawkę z innego odkurzacza i wszystko wyczyszczone. Można tez sprężonym powietrzem potraktowac

            • Krystian 6. 4. 2023

              Tam jest filtr chyba siatkowy (być może stalowy) i on powoduje że powietrze zasysane do robota jest znacznie zmniejszone o wyłapuje ten błąd. Ja sprężarka dmucham od środka i po problemie.

              • Kasia 2. 11. 2023

                Miałam ten sam komunikat - filtr mokry lub zapchany. Przeczytałam tutaj co pisaliście o tej szczelinie i znalazłam teraz działa!! Jak wyjmiecie cały ten plastik z filtrem to w odkurzaczu jest szczelina, weźcie latarkę i zobaczcie że w środku jest taka metalowa siateczka. Ja wzięłam po prostu patyczki do uszu, zwilżyłam wodą, przetarłam, na koniec jeszcze odkurzyłam zwykłym odkurzaczem i zadziałało :)

                • Agnieszka 10. 2. 2024

                  Ma Pani roborock S7? Mogę poprosić o zdjęcie w którym miejscu jest ta szczelina bo mam ten sam problem

  • Renata 16. 3. 2023

    Po powrocie do stacji po czasie pojawia się plama wody pod roborem

    Po powrocie do stacji po czasie pojawia się woda na podłodze. W czym może być problem?

    • Monika Specjalista 17. 3. 2023

      Dzień dobry,

      wodę należy wylać z pojemnika po zakończonej pracy a nie zostawiać ją w pojemniku. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Grzegorz 7. 7. 2023

        Dzień dobry
        Wylewanie płynu myjącego ze zbiornika na płyn myjący jest co najmniej niedorzeczne.

        • Monika Specjalista 10. 7. 2023

          Dzień dobry, 
          nie należy używać jakiegokolwiek płynu myjącego do tego urządzenia. 

          Pozdrawiamy, team Robot World

          • Paweł 23. 7. 2023

            A co z waszym płynem Roborock Omo? Jego tez nie wolno używać do mycia?

            • Monika Specjalista 23. 7. 2023

              Dzień dobry, 
              jesteśmy sklepem a nie producentem. Jeżeli producent zaleca używanie oryginalnego płynu to można go użyć, jeżeli tego nie robi nie wolno używać żadnych środków. 

              Pozdrawiamy, team Robot World

  • Andrzej 14. 3. 2023

    Mycie na krzyż

    Odkurzacz zawsze myje poruszając się w jedną stronę. Jak zmienić żeby mył w poprzek lub na krzyż.

    • Edyta 13. 4. 2023

      Metodą prób doszłam do tego że po wyborze pokoju lub strefy do sprzątnięcia należy kliknąć w oznaczenie "x1" - zmieni się ono na "x2" - wtedy odkurzacz krzyżowo sprzątnie dane pomieszczenie, a po ponownym kliknięciu pojawi się oznaczenie "x3" - odkurzacz 3krotnie, krzyżowo sprzątnie daną przestrzeń.
      Dzięki temu nie będzie smug, które mogą pojawiać się przy jednokrotnym mopowaniu.

      • Darek 24. 8. 2023

        A czy jest możliwość aby sprzątał pod kątem 45°, w stosunku do paneli ułożonych w poprzek, tak mam ułożone płytki w łazience w stosunku do paneli podłogowych.

        • Łukasz 24. 2. 2024

          Tak jak Pani Edyta pisała.Ja metodą prób i błędów doszedlem do tego, że jeśli chcesz zeby w danym pokoju robot myl podloge tak jak Ty chcesz. Trzeba jeden pokoj podzielic na np 3-4 obszary. I obserwowac czy robot bedzie jechal wzdluz paneli i ewentualnie powiekszac lub pomniejszac obszary ;) pozdrawiam ;)

    • Monika Specjalista 15. 3. 2023

      Dzień dobry,

      wszystkie ustawienia dostępne są w aplikacji. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Gość 5. 7. 2023

        Tylko podłóg drewnianych nie myje się w poprzek słojów. Chciałbym ustawić dla pomieszczenia kierunek mocowania i aby mopował zawsze w tym samym kierunku raz lub więcej.

  • Przemek 11. 3. 2023

    Roborock s7 mop

    Witam posiadam roborocka s7 od prawie 2 lat. Mam płytki i myjąc je co jakiś czas podnosi mopa jakby wykrywał dywan a go nie ma. Jak go uzdrowić? na panelach mop cały czas jest załączony. Ma tak od nowości na płytkach.

    • Monika Specjalista 13. 3. 2023

      Dzień dobry, 

      proponuję skontaktować się ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację, jeżeli po resecie nadal pojawia się ten problem. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ewa 6. 3. 2023

    Głośna praca i pisk na dywanie

    Witam, mam problem z głośną pracą odkurzacza na dywanie , jak tylko wjeżdża na dywan strasznie piszczy, daje po uszach, wiadomo że zwiększa obroty, zawsze to robił na dywanie ,ale pisk jest doskwierający niezależnie od trybu odkurzania... ogólnie wydaje mi się, że chodził kiedyś ciszej, również na panelach ,czy płytkach, czy można jakoś rozwiązać ten problem, czy tu pomoże już tylko serwis?

    • Monika Specjalista 7. 3. 2023

      Dzień dobry, 

      kiedy był wymieniane filtry w urządzeniu ? Jeżeli zmiana filtrów oraz reset nie pomogą to proszę odesłać urządzenie na serwis. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Piotr 23. 2. 2023

    S7 MaxV + stacja - zużycie wody

    Witam. Posiadam S7MaxV ze stacją czyszczącą mopa. Urządzenie myje mopa po każdym zakończonym sprzątaniu i przed rozpoczęciem zadania (rozumiem że w celu zwilżenia ściereczki). Pytanie - czy jest opcja aby to mycie przed rozpoczęciem zadania - skoro mop jest wyczyszczony po zakończeniu poprzedniego - było "krótsze" lub mniej intensywne? Bo przy osobnym myciu pomieszczeń tzn nie całe mieszkanie w jednym podejściu tylko np każde pomieszczenie o innej porze - bardzo szybko ubywa wody w zbiorniku stacji. Mam wrażenie że to mycie mopa przed zadaniem jest zbyt intensywne - przecież tu chodzi tylko o to by go zwilżyć. Ewentualnie czy można zgłosić taką sugestię do wprowadzenia w oprogramowaniu - wybór czy czyszczenie czy zwilżenie mopa przed zadaniem. Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 23. 2. 2023

      Dzień dobry, 

      nie mamy możliwość zgłoszenia komukolwiek takich sugestii. To producent o tym decyzuje. Jeżeli w aplikacji nie ma możliwości zmiany ustawień stacji i siły zwilżenia mopa to nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Aga 14. 2. 2023

    Witam. Czy do mopowania w Roborock S7 pro ultra można używać detergentu - 1L Roborock S7 maxv ultra Floor Cleaning Liquid Accessories Suit for Roborock Dyad / S7 / S50 99.9% Antibacterial, Non-toxic

  • Edyta 6. 2. 2023

    zmiana kierunku mopowania

    Dzień dobry, mam 2 pytania:
    - w jaki sposób mogę zmienić kierunek mopowania?
    - co oznaczają cyferki 1,2,3 pojawiające się przy wyborze pokoju lub strefy do sprzątnięcia?

    • Izabela 24. 2. 2023

      Witam. Udało się Pani zmienić kierunek sprzątania?

      • Edyta 13. 4. 2023

        Odpowiedzi nigdzie nie znalazłam, ale metodą prób doszłam do tego że po wyborze pokoju lub strefy do sprzątnięcia należy kliknąć w oznaczenie "x1" - zmieni się ono na "x2" - wtedy odkurzacz krzyżowo sprzątnie dane pomieszczenie, a po ponownym kliknięciu pojawi się oznaczenie "x3" - odkurzacz 3krotnie, krzyżowo sprzątnie daną przestrzeń.
        Dzięki temu nie będzie smug, które mogą pojawiać się przy jednokrotnym mopowaniu.

  • Simona 22. 1. 2023

    Brak mopowania

    Witam. Mam S7 od miesiąca- na początku działał bez zarzutow. Teraz tylko odkurza, nie mopuje. W aplikacji pisze ze mopowanie nie zostało zainstalowane.

    • Monika Specjalista 23. 1. 2023

      Dzień dobry, 

      proszę skontaktować się ze sprzedawcą. Jeżeli urządzenie działało poprawnie i nagle przestało pracować to zdecydowanie polecam zgłosić się do serwisu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Darek 5. 1. 2023

    Roborock S6 VMax Głośna praca poza dywanem

    Witam,
    Od kilku dni mam problem z głośną praca Roborock S6 Vmax. Kiedy odkurzacz sprząta dywan jest normalnie ale gdy wyjedzie poza dywan następuje głośna praca. Szczotki posprawdzałem jest czysto a problem jest cały czas. Czasami wyjeżdza poza dywan i jest cicho ale jest to bardzo żadko. Proszę o wskazówki co robic.

    • Maciej 15. 1. 2023

      Dzień dobry u mnie problem jest z głośną pracą odkurzacza ale tylko i wyłącznie w trybie mopowania jeżeli zwiększy intensywność mopowania robot zaczyna hałasować wcześniej tego nie było urządzenie jest stosunkowo nowe ma dopiero 2 miesiące i wcześniej taki problem się nie pojawial. Jeżeli wyłączę tryb mopowania albo włączę tryb mopowania delikatny to nic nie słychać natomiast przy średnim i mocnym mopowaniu są dziwne odgłosy

      • Monika Specjalista 16. 1. 2023

        Dzień dobry,

        jezeli cokolwiek Pana niepokoi w pracy urządzenia to polecam skorzystać z opcji reklamacji wmiejscu zakupu. 

        Pozdrawiamy, team Robot World 

    • Monika Specjalista 6. 1. 2023

      Dzień dobry, 

      ciężko określić co może być powodem takiego zachowania odkurzacza. Proszę spróbować go zresetować i zobaczyć czy cokolwiek to pomoże. Jeżeli nie to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Marek 4. 1. 2023

    Nie wjeżdża na dywan

    Witam mam pytanie odnośnie dywanu polipropylonowego robot nie chce wjechać ,jak postawię go na środku dywanu to wyskakuje błąd 4,próbowałem też ręcznie sterować czy są dywany których nie odkurza ten robot? inny dywan też polipropylen odkurza normalnie???Generalnie w salonie są dwa dywaniki jednego typu i głównie o nie chodziło żeby odkurzał i tak je trzeba ręcznie odkurzać a dla robota za 6500 chyba są za tanie,włos nie za wysoki

    • Monika Specjalista 5. 1. 2023

      Dzień dobry, 

      a jaki jest kolor dywanu? Na czarne i ciemne dywany urządzenie nie wjedzie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Marek 5. 1. 2023

        No właśnie jest czarny,można coś z tym zrobić?dziękuję za odpowiedz

        • Leszek 20. 2. 2023

          Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Ciekawostką jest to że na poprzedni czarny dywan r7 wjeżdżał normalnie.twraz na nowy też czarny wjeżdżać już nie chce .

  • Renata 30. 12. 2022

    Roborock s7

    Witam, mam problem z aplikacja, po zainstalowaniu na mój telefon Realme , nie wczytuje, wogole nie widac w aplikacji mapy, na innych teleefonach działa bez zarzutu, co moze byc powodem, zasieg, i wi-fi prawidłowe, zmiana kary nie pomogła. prosze o rade

    • marian 4. 1. 2023

      Podobnie - po aktualizacji aplikacji nie wczytuje mapy. O co kaman?????

  • katarzyna 30. 12. 2022

    mopowanie - pasek

    czy jeżeli szmatkę się nie namoczy to zawsze myje paskiem po środku?
    czy to jakiś bład?

    • Monika Specjalista 30. 12. 2022

      Dzień dobry, 

      ściereczka musi być zamoczona przed rozpoczęciem mopowania. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ewa 7. 12. 2022

    mopowanie

    Mam odkurzacz roborock s7 maxv ultra. Po miesiącu pracy pogorszyła się jakość mopowania w opcji Odkrzurzanie + mopowanie (intensywne).
    Podczas mopowania zostawiany jest tylko wąski (ok 7 cm) mokry pasek. Jeśli użyję funkcji samego mopowania (intensywność mopowania - silny) mopowanie odbywa się poprawnie całą szerokością ściereczki. Co może być przyczyną? Czy elementy doprowadzające wodą wymagają jakiegoś przetkania/odkamienienia?

    • Monika Specjalista 7. 12. 2022

      Dzień dobry, 

      skoro na mniejszej mocy mopuje bez problemu to raczej nic nie jest zatkane. Proszę sprawdzić ustawienia w aplikacji. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Ewa 10. 12. 2022

        Jest odwrotnie - źle mopuje na mniejszej mocy, a na samym mopowaniu intensywnym, bez odkurzania, mopuje w miarę dobrze. Co można przeczyścić w takim przypadku?

        • Katarzyna 28. 1. 2023

          Romb 7 Max nie mopuje na pierwszym ustawieniu mocy - szmatka ledwie dotyka podłogi dlatego jestem zmuszona mopowac na najsilniejszym poziomie. Co jest nie tak? Padło już takie pytanie ale pozostało bez odpowiedzi.

          • Monika Specjalista 30. 1. 2023

            Dzień dobry, 

            nie widząć urządzenia trudno ocenić co jest nie tak? Proszę skontaktować się ze sprzedawcą. 

            Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paweł 5. 12. 2022

    Roborock S7 - słabo mopuje (tylko ślad szerokości ok 7cm)

    Kupiłem Roborock S7 z myślą o odkurzaniu piachu i brudu który wnosi pies do naszego domu.
    Przyznam że odkurzanie jest OK, ale mopowanie wygląda tak że nawet na najwyższym poziomie nawilżania robot zostawia za sobą tylko wąski wilgotny ślad o szerokości około 7 cm.
    Czy to jest już taka specyfika tego robota czy jakiś problem tylko z moim robotem?
    Mam panele winylowe i ogrzewanie podłogowe. Może na innym rodzaju podłogi nie ma takiego efektu :-|
    Jak myślicie, reklamować produkt?
    pzdr
    Paweł.

    • Monika Specjalista 6. 12. 2022

      Dzień dobry 

      czy ściereczka jest zamoczona przed przyklejeniem jej do odkurzacza? 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • kasia 30. 12. 2022

        czy ściereczkę należy przed myciem zawsze namoczyć od tego zależy czy myje pasek ( środkowy pasek 2 cm) ?

      • Katarzyna 6. 12. 2022

        Mój roborock s7 ,zostawia smugi i mopuje w paski,jak przejeżdża po podłodze to widoczny jest tylko mały pasek mokry obok suchy i ponownie mokry. Po umyciu są smugi. Szmatkę moczę przed założeniem i nie ma też na to wpływu to jakie ustawienia zrobię ,smugi są zawsze....

        • Milena 23. 12. 2022

          U mnie jest to samo. Taki chyba urok tego robota i mopowania.

        • Monika Specjalista 6. 12. 2022

          Dzień dobry, 

          jeżeli jest problem z urządzeniem to proponuje je odesłać na reklamację w miejscu zakupu. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Krzysiek 2. 12. 2022

    Roborock S7 PRO ULTRA - zniknęła mi opcja ustawienia stacji dokującej

    Roborock s7 Pro Ultra.
    Zauważyłem, że zniknęła mi opcja "ustawienia stacji dokującej"
    Robot po powrocie do stacji nie opróżnia zbiornika na kurz. Z poziomu aplikacji ta opcja również zniknęła. Jakieś 2 tyg temu wszystko było ok. - te opcje były dostępne.
    Znalazłem innego użytkownika z tym samym modelem i u niego te opcje są wciąż dostępne.
    Tutaj porównanie (screen) - czarny mój , biały inny użytkownik:
    https://prnt.sc/3tUFjKMpKEOB
    Wersje oprogramowania:
    https://prnt.sc/h7AOyQAF8vKy
    Robot nie ma żadnych błędów. Wszystko działa poza automatycznym opróżnianiem.
    Restartowałem robota, instalowałem aplikację na nowo - nic nie pomaga.
    Instalowałem aplikację na innym telefonie i to samo.

    • Michał 19. 1. 2024

      Czy udało się Panu rozwiązać problem? Od jakichś 2 tygodni mam to samo

  • Ola 2. 12. 2022

    Aktualizacja S7

    Dzień dobry
    Przedwczoraj uruchomiłam aktualizację urządzenia po której mój odkurzacz niestety się zawiesił i nie mogę nic z nim zrobić. Cały czas mruga przycisk power.
    Nie mogę zresetować WiFi, ani samego urządzenia... Jak inaczej sobie z tym poradzić?

  • Szymon 28. 11. 2022

    Prawie pusta bateria w nowym odkurzaczu

    Dzień dobry, dziś wyjąłem z pudełka nowego s7. Bateria na dzień dobry była naładowana jedynie w 4%. Czy tak niski poziom naładowania baterii mógł wpłynąć na jej kondycję jeżeli odkurzacz leżał w tym stanie w magazynie przez dłuższy czas?

    • Monika Specjalista 29. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      nie ma to żadnego znaczenia, teraz proszę ją ładować min. 8h. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Michał 26. 11. 2022

    Mopowanie

    Cześć,
    Zakupiliśmy S7 i wydaje mi się, że mamy dziwny problem - od pierwszego uruchomienia woda uzupełniona i miłuje tylko środkiem tego pada, mopując zostawia taką smugę tylko środkiem robota, bokami jakby w ogóle nie mył. Można to jakoś ustawić, gdzie może tkwić problem?

    • Monika Specjalista 27. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      wszelkie ustawienia można zmienić w aplikacji. W razie problemów polecam skontaktować się ze sprzedawcą. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Maciej 27. 10. 2022

    Roborock S7 - problem z zadokowaniem do stacji

    Witam,
    Urządzonko jest generalnie rewelacyjne, używam je gdzieś ponad pół roku i jestem b.zadowolony. Niestety od paru dni odkurzacz ma problem z zadokowaniem do stacji ładującej (gdy zakończy już program sprzątania i wraca "do domciu"). Zdarza się, że "zakotwiczy" dopiero za 10 razem. Czyściłem w pierwszej kolejności czujniki, czyściłem styki odpowiadające za ładowanie stacja-robot. Niestety problem ciągle istnieje. Robot bezproblemowo realizuje programy sprzątania - odkurzania, mopowania ale niestety z tym cumowaniem do stacji ładującej ma problem. Z góry dziękuję za garść wskazówek co może być przyczyną takiego zachowania się robota. Dodam, że stacja jest stabilna, mocno trzyma się podłogi, gdy robot za którymśtam razem łaskawie zadokuje - ładuje go bezproblemowo...

  • Violetta 23. 10. 2022

    Zostawia smugi i śmieci

    Roborock s7 zostawia smugi i bardzo dużo śmieci. Szmatka i inne części zostały wymienione i dalej jest to samo. Proszę o pomoc.

    • Marcin 19. 11. 2022

      Roborock ma w komorze filtra szparę gdzie wyciąga powietrze z której trzeba wyciągnąć mikro kurze tam jest problem ja robię to odkurzaczem albo szczoteczką...to jest problem ..żadną wymiana filtrów

    • Monika Specjalista 23. 10. 2022

      Dzień dobry 

      inne części tzn: jakie? skoro nie wciągu kurzu to brakuje mu mocy ssania. Zatem filtry należy wymienić na nowe. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Katarzyna 4. 10. 2022

    Roborock s7

    Witam, posiadam roborock s7 od dwóch miesięcy i teraz wyskakuje błąd 27 -system vibrarise zablokowany. Resetowalam urządzenie i nic nie pomaga. Nie wykrywa mopa. Co robić?

    • Monika Specjalista 4. 10. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Katarzyna 4. 10. 2022

        Odesłałam i dostałam wiadomość zwrotna, że nie podlega reklamacji u że widocznie źle użytkowany. I co teraz?

        • Monika Specjalista 4. 10. 2022

          Niestety jeżeli serwis uznał reklamację jako niezasadną to ciężko mi określić co dalej. 

          Pozdrawiamy, team Robot World

  • Marika 23. 9. 2022

    Ładowanie

    Witam.
    Mam roborock s7. Mam problem żeby robot wyjechał ze stacji. Robot naładowany jest do 100%. Po włączeniu robota w aplikacji nagle gasna ikony na nim i pokazuje się 0% zanim w ogóle wyjedzie ze stacji. Włącza się komunikat ładowanie. Naładuje się do 100% i znowu to samo. Włączam i 0. I tak w kółko. Proszę o pomoc.

    • Monika Specjalista 23. 9. 2022

      Dzień dobry, 

      ewidentnie jest problem z baterią, od jak dawna robot jest używany? 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Marika 23. 9. 2022

        Prawie rok. Zakupiony w październiku 2021

        • Monika Specjalista 23. 9. 2022

          Czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej ? 

          • Marika 23. 9. 2022

            Różnie. Przeważnie jednak tak. Co mamy robić?

            • Monika Specjalista 26. 9. 2022

              Dzień dobry, 

              jeżeli nie stoi na stacji 24h na dobę to niestety ale najprawdopodobniej będzie to wina baterii. Należy zakupić nową baterię i ją wymienić. Można jeszcze spróbować skorzystać z gwarancji, chociaż na baterię jest 6 miesięczna gwarancja. 

              Pozdrawiamy, team Robot World

              • IIgorgor 14. 9. 2023

                a jak stoi na stacji 24H to czrgo jest to wina

  • Grzegorz 13. 9. 2022

    Przerywane mopowanie

    Dzień dobry.
    Podczas odkurzania z mopowaniem na płytkach, roborock s7 czasami zwalnia, zatrzymuje się, podnosi mopa i zaczyna odkurzać po czym po przejechaniu około 60 cm znowu kładzie mopa na podłodze i rozpoczyna ponownie mopowanie. Zachowuje się tak, jakby wydawało mu się, że natrafia na dywan.
    Ponadto podczas zawracania, nie robi on tego "w miejscu" to znaczy bez przesunięcia swojego środka, tylko delikatnie przesuwa się na jedną ze stron. Powoduje to czasami naciśnięcie zderzaka po dojechaniu do roku pokoju. Gdy dojeżdża do ściany, zderzak powoduje jego zatrzymanie, gdy skręca o 90 stopni nie robi tego w miejscu tylko delikatnie podjeżdża do ściany i ponownie uruchamia się zderzak. Tym sposobem odkurzacz delikatnie się gubi i ponownie parokrotnie wykonuje manewr skrętu o 90 stopni w rogu pokoju.

    • Mariusz 11. 11. 2022

      Udało się wyeliminować awarie? Mój już drugi raz w naprawie, te zatrzymywanie to wina slizgajacego się jednego lub dwóch kółek

    • Mariusz 14. 9. 2022

      U mnie też na kaflach zwalnia i podnosi mopa, widzę to chyba jest problem większy

      • Michal 11. 4. 2024

        Podnosi mopa bo mop tak przykleja się do kafli że odkurzacz nie ma siły go ciągnąć.

      • Piotr 27. 7. 2023

        U mnie identyczny problem- to raczej coś z softem, który definiuje takie zachowanie- czy udało się rozwiązać problem? Czy taka uroda urządzenia przy intensywnym mopowaniu?

    • Monika Specjalista 13. 9. 2022

      Dzień dobry, 

      jeżeli nie urządzenie się gubi to proszę odinstalować aplikację i zainstalować ponownie a następnie wykonać ponownie skanowanie. Natomiast w kwestii podnoszenia się mopa nie znam rozwiązania, proponuję skontaktować się z serwiem. Jeżeli urządzenie zostało zakupione u nas to proszę o wiadomość mailową na adres:  [email protected] 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

       

  • Aleksandra 14. 8. 2022

    Filtr jest zablokowany lub mokry

    Pomocy!! Robot caly czas wydaje komunikat filt jest zablokowany lub mokry. Zmienia się od tazu siła ssanie. Do tego jest pełno brudów jak wyjmie się pojemnik na odpady. Pomocy, błagam. Nie można posprzątać mieszkania. Wszystkie szczotki, filtry były już wymieniane na oryginalne, był robiony reset.

    • Agnieszka 3. 10. 2022

      W miejscu gdzie wkładamy pojemnik na kurz jest prostokątny otwór w ściance jeśli jest zapchany kurzem to będzie wysyłał taki komunikat.Sprawdzone osobiście:)

    • Arkadiusz 23. 9. 2022

      Pani Aleksandro, potwierdzam, przeczyszczenie sprężonym powietrzem szczeliny po wyjęciu pojemnika na kurz rozwiązuje całkowicie problem!!!
      Siła ssania od razu większa, co powoduje normalną pracę robota i odpowiednie gromadzenie zanieczyszczeń w plastikowym zbiorniku!
      Pozdrawiam

    • Piotr 8. 9. 2022

      Dzień dobry, miałem ten sam problem, nowe filtry, czyszczenie całości i nic, ciągle słabo sprzątał. Rozwiązanie problemu: należy zakupić sobie powietrze sprężone i wydmuchać zalegający kurz w zabudowanej szczelinie po wyjęciu filtra, u mnie pomogło na 100 procent, tam w tej szczelinie jest takie malutkie sitko i ono się zapycha po jakimś czasie, ja miałem taką małą uszczelkę z kurzu, wydmuchałem i jest super. Nie wiem dlaczego o tym nigdzie nie piszą a może się mylę, pozdrawiam

      • Katarzyna 15. 9. 2022

        Panie Piotrze, czy chodzi panu o szczelinę w odkurzaczu po wyjęciu pojemnika na odpady z filtrem, czy po wyjęciu filtra z pojemnika na odpady? W pojemniku na odpady żadnej siateczki nie widzę chyba przydałby się jakiś pana filmik na YouTube z ta cenna (mam nadzieje, ze dla mnie tez zbawienna) porada, bo już 4 dodatkowe filtry kupiłam i ciagle ten sam komunikat
        Serdecznie pozdrawiam.

        • Joanna 23. 9. 2022

          Po podniesieniu pokrywy odkurzacza, po lewej jest szczelina nad nią napis roborock, tam jest to sitko

    • Monika 31. 8. 2022

      Od kilku dni mam ten sam problem. Co chwila pojawia się komunikat filtr jest zablokowany albo nadal mokry. Myślałam że to może być winna filtra (ostatnio wymieniłam na zamiennik) ale skoro u Ciebie był oryginalny. Jak poradziłaś sobie z tym problemem?

      • Arkadiusz 23. 9. 2022

        Kupić sprężone powietrze w spray-u, zdemontować pojemnik na kurz i tam w środku jest taka szczelina, należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem żeby się odetkało to co tam zalega. Najprawdopodobniej to pomoże na 100%, pozdrawiam!

        • Mirka 19. 2. 2023

          Potwierdzam, pomogło. Dzieki za pomoc

        • Paweł 14. 1. 2023

          Potwierdzam. Można przedmuchać też kompresorem samochodowym - dzięki za pomoc :)

    • Monika Specjalista 15. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Nelson 14. 8. 2022

    Mopowanie

    Witam
    Mam pytanie odnośnie mopowania Roborock S7 MAX V w instrukcji piszą o używania specjalnego płynu Roborock żeby nie zniszczyć robota tylko ze na rynku nie ma w sprzedaży żadnego płynu Roborock. To co mam nie używać mopowania bo nie mam płynu Roborock?. Oficjalny dystrybutor ponoć nie usuwa usterek na gwarancji jak w układzie będzie chemia.Taka informacja jest w opiniach oficjalnego dystrybutora robotów. Co robić proszę o radę .

    • Monika Specjalista 14. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      nie zaleca się używania żadnych środków do mycia. Urządzenie myje wodą podłogę. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Nelson 14. 8. 2022

        Dziękuje za szybka odpowiedz.
        Jak woda to jaka z filtra, kranowa, czy demineralizowana.
        Pozdrawiam.

        • Monika Specjalista 15. 8. 2022

          Dzień dobry, 

          najlepszą byłaby woda destylowana ale może być również woda z kranu, lub jeżeli posiada Pan w domu suszarkę bębnową to może być woda z suszarki. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Gosia 11. 8. 2022

    Mopowanie

    Witam
    Mam S7maxV Plus od dzis. W aplikacji pisze ze mopowanie nie zostało zainstalowane. Probowalam odinstalować aplikacje i zainstalować znowu ale jest to samo. Jak moge ten problem rozwiazac?

  • OlaW tym miejscu nie można wkleić danych organizacji. 9. 8. 2022

    Siła mopowania przy ustawieniu w aplikacji na mopowanie intensywne

    Mam problem z mopowaniem .przy zmianie z mop.ogolnego na intensywny robot nie zmienia siły sprzatania a robił to wcześniej .pracował głośniej i bardzi czyści podłogę. Ustawinienia wody pobierania na max .robot tak jak by nie łapał zmiany która robie w aplikacji i cały czAs pracował w trybie mop ogolnego.Mam robota miesiąc czasu i widzę zmianę w czyszczeniu. Zgłosiłam reklamacje ale mówią że bez podstawna . Czy można gdzieś znaleźć film jak robot się zachowuje podczas zmiany z mop ogólnego na intensywny? Czy zwiększa moc i przez to działa głośniej ale i skuteczniej? Prośba o poradę

    • Monika Specjalista 10. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      Niestety nie mamy takiego filmu, proszę sprawdzić czystość filtra. Jeżeli wszystko jest w porządku. To pozostaje reset urządzenia oraz odinstalowanie i zainstalowanie ponownie aplikacji. 

      Pozdrawiamy, team Robo World 

  • Monika 1. 8. 2022

    Roborock s7 automatyczne oproznianie

    Mam Roborocka S7 z stacja dokującą z automatycznym opróżnianiem. Od pewnego czasu gdy odkurzacz podjeżdża do stacji, włącza się zasysanie do stacji jednak pojemnik w odkurzaczu nie oproznia się. Nie wiem co się stało. Czy mogę prosić o pomoc.

    • Monika Specjalista 2. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      w środku w robocie znajduje się taka "zaślepka" i jeżeli jest założna to pojemnik nie opróżni się. Proszę sprawdzić w swoim urządzeniu. Jeżeli wszystko będzie w porządku a nadal nie będzie możliwości opróżnienia pojemnika to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Damian 19. 7. 2022

    Nie wykrywa mopa w Roborock s7

    Dzień dobry,
    mam pewien problem. Mój roborock s7 nie wykrywa mopa. Wykonując reset urządzenia raz na jakiś czas mop z powrotem zaczyna działać i pełnić swoją funkcję, natomiast dzisiaj w trakcie pracy robot przestał mopować. Czy ktoś miał taki przypadek?

    • Arkadiusz 23. 9. 2022

      Proszę sprawdzić, czy ścierka mopa była założona pod robotem sprzątającym i czy dobrze cześć włożona na zaciskach! Jeśli to nie to, reset i instalacja na nowo robota w apkikacji!

  • Wiktor 2. 7. 2022

    roborock s7 nie pobiera wody

    Dzień Dobry,
    Roborock s7 często podczas mopowania nie pobiera wody i mopuje na sucho. Czasem z niewiadomych przyczyn pomuje poprawnie. Jakie mogą być tego przyczyny ?

    • Monika Specjalista 4. 7. 2022

      Dzień dobry, 

      przyczyn może być kilka, ciężko określić konkretną. Dlatego proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paweł 24. 6. 2022

    Wykrywanie kanapy

    Pierwsze uruchomienie, pierwsza mapa. Robot nie potrafi wjechać pod kanapę, mimo ,że pod nią jest miejsce. Mój stary neato, bez problemu pod nią odkurzał. Próbowałem go ręcznie wepchnąć ale wtedy gubi się i zniekształca mapę. Co zrobić by sprzątał pod kanapą, specjalnie wybierałem ją na wysokich nóżkach , by nie było z tym problemu.

  • Monika 10. 6. 2022

    Roborock s7 zostawia smieci

    Dzień dobry,
    Roborock S7 w trybie odkurzania i mocowania zostawia smieci na podłodze. Został wymieniony wałek i filtr (części oryginalne). Co jeszcze może pomóc, żeby działał jak na początku?
    Pozdrawiam
    Monika

    • Arkadiusz 23. 9. 2022

      Witam, nie ma tego w instrukcji ale na 100% problem jest do rozwiązania, należy zakupić sprężone powietrze w spray-u, wyciągnąć pojemnik na kurz i z boku w środku robota jest taka szczelina. Należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem aż wyjdą z niej zanieczyszczenia "Taka jakby uszczelka kurzowa". Zamontować z powrotem pojemnik i robot jak nowy! Pozdrawiam

    • Monika 21. 6. 2022

      Czy możemy spodziewać się jakiejś odpowiedzi? Jak widzę pro len dotyczy większej liczby osób...

      • Monika Specjalista 21. 6. 2022

        Dzień dobry, 

        jeżeli jest problem z urządzeniem to proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację. Jeżeli urządzenie zostało zakupione u nas to zapraszam do kontaktu. 

        Pozdrawiamy, team Robot World 

    • Eryk 15. 6. 2022

      Mam ten sam problem. Ponto odkurzacz inaczej pracuje, jest głośniejszy. wymiana filtra, szczotki, reset urządzenia nie pomagają.

    • Radek 13. 6. 2022

      Cześć,
      Od soboty mam ten sam problem. Filtr i wałek wymieniony i nadal to samo. Pomocy
      Radek

  • Paweł 25. 5. 2022

    Mopowanie

    Czy po każdym mopowaniu szmatkę należy ściągnąć z odkurzacza i ja wysuszyć a przed uruchomieniem nawilżyć i założyć? Mam odkurzacz od dwóch dni wczoraj mopowal, szmatka została w odkurzaczu a dzisiaj już brzydko z niej czuć

    • Monika Specjalista 26. 5. 2022

      Dzień dobry, 

      to raczej oczywiste, że trzeba ją ściągnąć po każdym mopowaniu, uprać ręcznie i pozostawić do wysuszenia. Przed kolejnym mopowaniem nawilżyć i przykleić. I pamiętać należy również o wylaniu wody ze zbiornika po zakończonym myciu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Konrac 25. 5. 2022

    S7 rozmazuje

    S7 rozmazuje w trakcie mopowania. Mopuje jedynie częścią ściereczki. Jest nowy , może 10 cykli sprzątania a już zostawia pasy nierówno mopując

  • Michal 23. 5. 2022

    S7 i stacja opróżniająca

    Witam,
    używam odkurzacz Roborock S7 wraz z automatyczną stacją opróżniającą. Niestety po ok 1 miesiącu od użytkowania przy powrocie odkurzacza do bazy śmieci zostają w odkurzaczu. Mimo, że stacja uruchamia silnik (pełna moc), to ze zbiornika w odkurzaczu śmieci nie zostają wyciągnięte. Gdzie jest problem? Odkurzacz czy stacja?
    Co można zrobić?
    z góry dzięki za pomoc

    • Monika Specjalista 23. 5. 2022

      Dzień dobry, 

      kiedy był wymieniany worek na śmieci? To może być przyczyną. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Małgorzata 18. 5. 2022

    Roborock nie widzi mopa

    Roborock s7 ma zainstalowanego mopa. Przy wyborze pokoju do sprzątania jeszcze widzi, ze ma tryb włączony odkurzanie i mopowanie, ale po naciśnięciu „sprzątaj” mopowanie się wyłącza i jest informacja „nie zainstalowano mopa”.
    Jak rozwiązać ten problem?

    • Monika Specjalista 19. 5. 2022

      Dzień dobry,

      proszę skontrolować wszystkie ustawienia w aplikacji, zresetować urządzenie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Magdalena 13. 5. 2022

    dlaczego raptownie przestał ,,gadać " ?

    pierwszy raz od 2 miesięcy nie sygnalizuje głosowo rozpoczęcia , zakończenia pracy , jak i ładowania

  • Krzysiek 11. 5. 2022

    Roborock s7 podczas sprzątania gubi się

    Witam.
    Podczas sprzątania robot gubi się. A dodatkowo dorysowywuje sobie mapę z przesunięciem całego mieszkania. Skanuje obszary poza ścianami. Po czym jeździ nie potrafiąc wrócić do bazy. Co w takim przypadku mam zrobić?

    • Monika Specjalista 11. 5. 2022

      Dzień dobry,

      proszę odinstalować aplikację, zainstalować ją ponownie, zresetować robota i połączyć na nowo wszystko. Następnie proszę wykonać pierwsze skanowanie tak jak przy nowym urządzeniu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Monika 26. 4. 2022

    Bark możliwości wyłączenia mopowania po aktualizacji oprogramowania

    Witam,
    po aktualizacji oprogramowania zniknęła możliwość wyłączenia mopowania. Teraz nie mam możliwości wybrania opcji tylko odkurzania, co było bardzo przydatne.
    Proszę o informację, czy można do tego jakoś wrócić. A może jest ta możliwość w innych ustawieniach niż dotychczas.
    Pozdrawiam,
    Monika.

    • Monika Specjalista 26. 4. 2022

      Dzień dobry, 

      niestety na chwilę obecną jest awaria aplikacji, proszę kontaktować się z Xiaomi w celu uzyskania informacji odnośnie aplikacji. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Katarzyna 17. 4. 2022

    Rozmazywanie

    Mam robrocka s7
    Podczas mocowanie robi smugi na panelach i kaflach jak sobie z tym poradzić?

    • Monika Specjalista 19. 4. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę wymienić tekstylia mopujące na nowe jeżeli są używane dłużej niż 3 miesiące. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Maciej Weiss 27. 3. 2022

    Roborock S7 - dodawanie nowych map

    Witam,
    Robot doskonale zmapował moje mieszkanie. Chciałbym teraz również aby zmapował taras i zapisał go jako osobną mapę. Jak mogę to zrobić? Układ budynku mam Jednopiętrowy i tu mapy nie mogę chyba dodać. Czy mimo układu jednopiętrowego mogę przełączyć na wielopiętrowy? Czy wtedy nie stracę wcześniej zapisanej mapy dla trybu jednopiętrowego? Z góry dziękuję za dokładne inforamacje na każde postawione przeze mnie pytanie.
    Pozdrawiam.
    Maciej

    • Monika Specjalista 28. 3. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę normalnie zeskanować taras jako dodatkową mapę, innej opcji nie ma. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Maciej Weiss 28. 3. 2022

        ok...a gdzie mogę dodać mapę? Na razie robot zeskanował mi całe mieszkanie i automatem przypisał mi to jako pomieszczenie jednopiętrowe. Tam nie mogę dodawać już żadnej kolejnej mapy. Ponoć można je dodawać w pomieszczeniach wielopiętrowych, ale tak jak piszę - robot po skanie inicjującym - zapisuje mi mapę do trybu Jednopiętrowego....Używam oryginalnej aplikacji Roborock S7.

        • Oskar Specjalista 29. 3. 2022

          Dzień dobry,

          na pewno proponujemy używać aplikacji Mi Home do modelu Roborock S7. Aplikacja nie musi działać poprawnie. 

          Pozdrawiamy, team Robot World. 

  • Elżbieta 24. 3. 2022

    Filtr

    Dzień dobry
    Po kilku minutowym odkurzaniu na najwyższym poziomie mój roborock S7 mówi komunikat że filtr jest zablokowany lub mokry i zmniejsza sam siłę ssania.Filtr mam założony nowy więc nie wiem co się dzieje.

    • Arkadiusz 23. 9. 2022

      Witam, nie ma tego w instrukcji ale na 100% problem jest do rozwiązania, należy zakupić sprężone powietrze w spray-u, wyciągnąć pojemnik na kurz i z boku w środku robota jest taka szczelina. Należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem aż wyjdą z niej zanieczyszczenia "Taka jakby uszczelka kurzowa". Zamontować z powrotem pojemnik i robot jak nowy! Pozdrawiam

    • Grzesiek 22. 7. 2022

      Wyjąć pojemnik na odpady i porządnie przedmuchać sprężonym powietrzem . Pomogło odkurzacz działa jak nowy:-) pozdrawiam

    • Ewelina 6. 5. 2022

      Witam,
      Mam ten sam problem, nowy filtr, pojemnika nigdy nie myję a po chwili sprzątania dostaje komunikat filt jest zablkowany i mokry. Wyciągam wtedy filtr i włączam ponownie i po minucie znowu ten sam komunikat... nie można posprzątać mieszkania w ten sposób.

    • Monika Specjalista 24. 3. 2022

      Dzień dobry, 

      czy filtr nie był założony mokry? Bądź pojemnik był mokry i został włożony do urządzenia zanim wysechł zupełnie? 

      Proszę zresetować urządzenie to na początek. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

       

      • Ada 11. 7. 2022

        U mnie podobnie, ciągle komunikat filtr ząbkowany lub mokry, reset nie nie pomógł....co zrobić w takiej sytuacji?

        • Monika Specjalista 11. 7. 2022

          Dzień dobry, 

          pytanie, skąd informacja o mokrym filtrze? Może został umyty i źle wysuszony? 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Jagoda 26. 5. 2022

        Zresetowałam i dalej nic. Filtr i pojemnik był wkładamy suchy.

        • Dorota 20. 6. 2022

          U mnie dzieje się to samo, a do tego teraz zaczął sprzątać jak chce lata po całym pomieszczeniu byle jak, omija miejsca

          • Przemysław 21. 7. 2022

            U mnie to samo. Ktos znalazl na to rozwiązanie? Wystarczy ze dam pauze i rusze ponownie to znow siła ssania jest normalna na taki sam czas az do kolejnego komunikatu.

            • Adam 2. 8. 2022

              Trzeba przedmuchać spreżonym powietrzem wylot powietrza (siateczkę) na zewnętrznej obudowie. U mnie pomogło.

  • Mateusz 17. 3. 2022

    Gwarancja s7

    Witam.
    S7 kupiony 3 miesiące temu w RTV euro AGD. Po tych trzech miesiącach przestał wjeżdżać na dywany. Dałem na gwarancje lecz panowie specjaliście włączyli go i wyłączyli i stwierdzili ze jest 100 procent sprawny. Po odebraniu go w domu oczywiście ten sam błąd dodatkowo przestał chodzić wentylator. Wyskakuje błąd 18. Dałem drugi raz to teraz panowie specjaliści nie uznali gwarnacji ponieważ w samym środku odkurzacza znaleźli kurz jakaś porada co robić dalej ? Rozumiem ze po zakupie miałem zakleić szpary odkurzacza silikonem oraz podczas odkurzania miałem tez odkurzać roboroka? dzięki z góry za odpowiedz.

    • Monika Specjalista 17. 3. 2022

      Dzień dobry, 

      szczerze współczuje, błąd 18 zdecydowanie podlega reklamacji i powinna zostać wykonana naprawa urzączenia. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Barbara 8. 12. 2021

    Mycie płytek Roborock S7

    Dzień dobry :) Zastanawiam się nad zakupem Roborock S7 , czy poradzi sobie z myciem płytek na wysoki połysk? Nie będzie zostawiał smug? Obecnie mam RoboJet i jest tragedia

    • Monika Specjalista 8. 12. 2021

      Dzień dobry, 

      Xiaomi Roborock S7 ma zupełnie innego mopa niż inne modele. Tutaj jest już mop oscylacyjny, tym samym jego skuteczność jest o wiele większa niż w przypadku zwykłego mopa. 

      Pozdrawiamy, team Robo World 

      • Barbara 9. 12. 2021

        Dziękuję :) Kupuję :)

  • Anna 7. 12. 2021

    Komunkat: "bieżąca sieć jest wolna. Poczekaj".

    Nie ładuje mi się mapa w telefonie, nie mam możliwości wydania żadnych poleceń robotowi. Pojawia mi się komunikat "bieżąca sieć jest wolna. Poczekaj". Problem występuje również na drugim telefonie. Co mam robić?
    Dodam, że dzisiaj była robiona aktualizacja.

    • Monika Specjalista 8. 12. 2021

      Dzień dobry, 

      niestety w przypadku marki Xiaomi i ich aplikacji to bardzo częsty problem po aktualizacji. Proszę spróbować zresetować robota oraz odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje poczekać jak aplikacja zacznie poprawnie funkcjonować. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Dominika 31. 10. 2021

    Internet

    Dzień dobry. Planuje zakup Roborock s7. Jednak mieszkam w miejscu ze słabym zasięgiem. Nie posiadam w domu internetu domowego. Wifi udostępniane byłoby z telefonu (słaby zasięg). Jaki jest sens kupowania robota sprzątającego? Jak działalby bez internetu?

    • Monika Specjalista 1. 11. 2021

      Dzień dobry, 

      w takim przypadku nie ma sensu kupowania robota automatycznego. Bardziej wziełabym pod uwagę dobry odkurzacz pionowy. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Beata 30. 9. 2021

    Mopowane

    Witam
    Mam S7 od czerwca
    Od jakiegoś czasu mop zostawia smugi ( brudne ) za każdym razem czyszczę szmatkę
    Jaka może być przyczyna ?

    • Monika Specjalista 30. 9. 2021

      Dzień dobry, 

      proszę zatem wymienić szmatkę na nową i zobaczyć czy problem będzie nadal się pojawiał. Proszę również sprawdzić na jakim poziomie jest ustawione dozowanie wody. Proszę sprawdzić wszystkie tryby i może uda się dobrać odpowieni aby urządzenie nie pozostawiało smug. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Beata 1. 10. 2021

        Dziękuje , kupie nowe szmatki i sprawdzę

  • Wojciech 13. 9. 2021

    Roborock S50 przestał wracać do bazy

    Dzien dobry.
    Od 2 lat uzywam odkurzacza Xiaomi Roborock S50. Odkurzacz pracuje codziennie. Od kilkunastu dni robot nie wraca do bazy zeby sie naladować i znajduję go z kompletnie rozładowaną baterią. Jeszcze nie dawno odkurzał te samą powierzchnie bez potrzeby ładowania. Czy to moze oznaczać wymianę baterii czy problem oprogramowana ? Z góry dziekuję za pomoc

    • Monika Specjalista 14. 9. 2021

      Dzień dobry, 

      po dwóch latach użytkowania to jak najbardziej może być wina baterii. W tym przypadku najprawdopodobniej będzie konieczna wymiana baterii na nową. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Wojciech 14. 9. 2021

        Pięknie dziekuję za szybką odpowiedź

        • Monika Specjalista 14. 9. 2021

          Bardzo proszę :) 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko