Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych


Wasze pytania
Zadaj pytanie
Jacek 23. 10. 2025
kaseta
Mam 7+ i z kasety która zbiera śmieci a także ma pojemnik na wodę z zaworku gdzie jest sprężynka coś mi wypadło i sprężynka się nie trzyma... Chcę kupić całą tą kasetę. Proszę o namiar bo w akcesoriach jej niema...
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeśli nie odnalazł Pan u nas preferowanych akcesoriów, to po prostu nie mamy ich w ofercie.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Adam 24. 9. 2025
mopowanie
W nawiązaniu do pytania mój odkurzacz to
roomba combo j7+
Odpowiedz
Adam 24. 9. 2025
mopowanie
robot przestał mopować
wszystkie dysze sa drożne
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy przekazanie do reklamacji.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Tatiana 16. 8. 2025
Czas pracy w salonie
Dzień dobry, w moim odkurzaczu roomba combo j7+ skrócił się czas pracy w salonie z 38 minut na 8 minut. Proszę o radę. Tatiana
Odpowiedz
Dzień dobry,
naprawdopodobniej obniżona pojemność baterii, wuymiana na nową powinna rozwiązać problem.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Jolanta 9. 1. 2025
Wyłączanie w stacji dokującej
Robot po zakończeniu sprzątania wracając do stacji dokującej nie wyłącza się tylko wykonuje manewry po kilkanaście centymetrów do przodu i do tyłu. Dopiero go kupiłam i poznaję i nie wiem czy coś robię niewłaściwie.
Odpowiedz
Dzień dobry,
pierwsza rzecz to połączenie z aplikacją, wykonanie skanowania mieszkania i to powinno rozwiązać problem. Druga opcja to postawienie odkurzacza około 30cm przed stacją i włączenie przycisku HOME na korpusie aby odkurzacz sam wjechał do stacji.
Pozdrwiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie