Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

DJI Phantom 4 Pro V2.0

Pytania do Dron DJI Phantom 4 Pro V2.0

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Paweł 29. 8. 2021

    Gwarancja

    Dzień dobry.
    Jaki okres gwarancji jest na produkt?

    • Monika Specjalista 30. 8. 2021

      Dzień dobry, 

      okres gwarancji wynosi 24m ale obecnie nie posiadamy tego urządzenia w sprzedaży. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Paweł 30. 8. 2021

        A czy będzie jeszcze dostępny w sprzedaży?
        Pozdrawiam

        • Monika Specjalista 31. 8. 2021

          Z informacji jakie posiadam na chwilę obecną sprzedaż została zakończona. 

          Pozdrawiamy, team Robot World

  • Ryszard 29. 4. 2019

    Wyposażenie dodatkowe do DJI Phantom 4 Pro V2.0

    Proszę o zaproponowanie dodatkowego wyposażenie do drona DJI Phantom 4 Pro V2.0

    • Oskar Specjalista 2. 5. 2019

      Dzień dobry, 

      możliwości jest bardzo dużo jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie. Wszystko zależy od tego co Pan potrzebuje. Mamy w ofercie na przykład zestawy filtrów w przypadku gdyby Pan chciał obniżyć ilość światła padającego na czujnik, poradzą sobie z nieporządanymi odbiciami od niemetalicznych powierzchni, takich jak woda i szkło. Dalej dla zwyższenia ochrony można dokupić oslone obiektywu. Dodatkowo moża uprzyjemnić sobie lot za pomocą DJI Goggles. Z pełną ofertą można się zapoznać tutaj https://www.robotworld.pl/dji-phantom-4-pro-v2/akcesoria . 

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko