Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Katarzyna 12. 12. 2024
Szczotka główna jest zablokowana
Dzień dobry,
Mimo tego, że szczotki nic nie blokuje odkurzacz od razu po rozpoczęciu odkurzania zatrzymuje się i wydaje komunikat " szczotka główna może być zablokowana" . Proszę o informację co może być problemem. Czy to może być silniczek od szczotki głównej, odkurzacz należy wysłać na gwarancję?
Z góry dziękuję
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli reset urządzenia nie pomoże ani wymiana szczotki to pozostaje tylko reklamacja.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Aleksandra 13. 10. 2024
Odkurzacz concept
Dzień dobry, wyskakuje komunikat nie prawidłowa prędkość lasera co zrobić?
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę sprawdzić jakie informacje znajdują się w instrukcji obsługi, proszę również zresetować urządzenie, jeżeli to nie pomoże to proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Beata 24. 7. 2024
nie podaje wody do mopowania
Witam
podczas mopowania ( mycia) podłogi urządzenie nie podaje wody na szczotkę ( włókninę do mycia podłóg) myjąca . Jaka może być przyczyna i co ewentualnie można zrobić .
Odpowiedz
Dzień dobry,
proponuję przeczyścić dysze doprowadzającą wodę. Można to zrobić za pomocą igły. Najprawdopodobniej dysze są zatkane. Jeżeli to nie pomoże można zakupić nowy pojemnik na wodę i go wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Gosia 10. 5. 2024
Opróżnianie odpadow
Mój odkurzacz ani razu nie opróżnił zbiornika do stacji. Dlaczego? W aplikacji nie mgę nic znaleźć.
Odpowiedz
Edyta 15. 1. 2024
Gdzie znajduje się góry czujnik
Jak w temacie, dot. Odkurzacza concept.
Pojawił się komunikat, że czujnik górny jest zablokowany, co zrobić.
Pozdrawiam serdecznie
Edyta Dziembowska
Odpowiedz
Dzień dobry,
zresetować urządzenie, jeżeli to nie pomoże, odesłać na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie