Odkurzacz automatyczny i mop 2 w 1 Xiaomi Roidmi EVE Plus
-
Doręczenie do 2-4 dni!
Przy realizacji zamówienia do 15:00
Kod towaru: 104015
Opis produktu
- Obsługiwany przez smartfon – aplikacja w języku angielskim
- Nawigacja laserowa
- Funkcja mopa i odkurzacza
- Odkurzacz o głośności ok. 50–65 dB
- Samoopróżniająca stacja odpadowa
- Trzy niezależne czujniki dla efektywności odkurzania
- Ciśnienie ssania aż 2700 Pa
- 18 czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni
- Algorytm symultanicznej lokalizacji i mopowania (SLAM)
- Zbiornik na wodę z bardziej wydajną pompą
- Regulacj intensywności mopowania
- Automatycznie się doładowuje i kontynuuje sprzątanie do miejsca, w którym je przerwał
- Bateria Li-ion o wysokiej pojemności 5200 mAh
- Dokładna nawigacja laserowa jak w samochodzie Google
- Maksymalna powierzchnia odkurzania do 250 m²
- Możliwość ustawienia stef odkurzania i nadania nazw pomieszczeniom
- 2 szczotki boczne
Prezentacja odkurzacza automatycznego Xiaomi Roidmi EVE Plus
Wkręć się w inteligentne odkurzanie z odkurzaczem automatycznym Xiaomi Roidmi EVE Plus, który oprócz funkcji mopa oferuje także rewolucyjną samoopróżniającą stację odpadową. Dzięki zaawansowanej nawigacji laserowej i ciśnieniu ssania aż 2700 Pa poradzi sobie z odkurzaniem wszelkich możliwych powierzchni, z twardymi podłogami i dywanami włącznie. Wysokopojemna bateria Li-ion 5200 mAh wystarczy do posprzątania nawet 250 m². W razie gdy Xiaomi Roidmi EVE Plus nie da rady odkurzyć całej przestrzeni, sam podjedzie do stacji dokującej, by się naładować, a następnie będzie kontynuował od miejsca, w którym przerwał sprzątanie. Odkurzacz możesz obsługiwać tak samo jak inne modele Xiaomi za pomocą smartfona, w którym można nastawić np. harmonogram czasowy sprzątania, nadać nazwy pomieszczeniom albo wyznaczyć strefy odkurzania.
Automatyczne opróżnianie kosza na śmieci
Stacja dokująca Xiaomi Roidmi EVE Plus posłuży Ci nie tylko do ładowania robota, lecz także do automatycznego opróżniania kosza na śmieci do pojemnego trzylitrowego worka odpadowego wewnątrz stacji. Jednorazowy worek na śmieci w stacji pomieści zawartość dziesiątków koszy robota. Jego praktyczna forma uniemożliwia przenikanie kurzu i śmieci z powrotem do otoczenia. O zapełnieniu worka odpadowego ostrzeże Cię aplikacja mobilna.
Efektywna nawigacja laserowa
Czołowa nawigacja laserowa LDS Lidar mapuje przestrzeń, i to nawet w zupełnej ciemności. Generuje oraz zapisuje mapy Twojego domu i przy pomocy bardzo precyzyjnego algorytmu SLAM inteligentnie planuje zawsze najbardziej efekywną drogę odkurzania.
Funkcja mopowania
Xiaomi Roidmi EVE Plus potrafi odkurzać i wycierać na mokro jednocześnie. Odkurzacz dysponuje zbiornikiem na wodę o pojemności 250 ml i sterowaną elektronicznie pompą, w której można nastawić aż trzy poziomy przepływu wody.
System dawkowania zapewnia dokładne i równomierne dawkowanie wody na ścierkę mopującą. Nie musisz się obawiać, że na podłodze pozostaną plamy wody. Upewnij się jednak, czy przed pierwszym użyciem napełniłeś zbiornik wodą i zwilżyłeś ścierkę.
Inteligentne mapowanie pomieszczeń
Odkurzacz doskonale mapuje przestrzeń i pomieszczenia. Po zapisaniu mapy możesz nadać poszczególnym pomieszczeniom nazwy i dostosować plan sprzątania do swoich potrzeb.
Odkurza od miejsca, w którym przerwał pracę
Jako właściciel tego robota nie musisz się martwić o cały proces odkurzania. W razie gdyby odkurzacz nie posprzątał całej przestrzeni za jednym razem, podjedzie do stacji dokującej, by zaczerpnąć energii, a następnie zacznie sprzątać tam, gdzie przerwał.
Doskonała orientacja w dowolnej przestrzeni
Każdy dom ma specyficzny układ pomieszczeń. Jak spełnić oczekiwania wszystkich klientów? Odkurzacz ma 18 głównych czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni i dbają o to, aby robot o wysokości 9,8 cm nie uwiązł na przykład pod meblami.
Silnik o wysokiej mocy ssania
Xiaomi Roidmi EVE Plus jest wyposażony w cyfrowy bezszczotkowy jednokierunkowy silnik BLDC, który w porównaniu ze zwykłymi silnikami jest cichszy, bardziej niezawodny, bardziej energooszczędny i ma dłuższą żywotność. Moc ssania takiego silnika wynosi aż 2700 Pa, co wystarczy do sprzątnięcia kurzu, włosów i innych zanieczyszczeń.
Obsługa przez aplikację mobilną
Dzięki aplikacji Mi Home możesz zaplanować, kiedy i jak często Twój odkurzacz automatyczny będzie sprzątał, ewentualnie wydać mu jednorazową komendę, by odkurzył np. wtedy, gdy akurat będziesz siedział w pracy. Możesz również regulować wydajność ssania i prześledzić trasę, którą odkurzacz pokonał w czasie pracy, bądź też ustawić strefy zakazane i nazwać po swojemu pomieszczenia.
Widea
Specyfikacja techniczna
- Model: Xiaomi Roidmi EVE Plus
- Kolor: biały
- Bateria: Li-ion
- Maks. powierzchnia odkurzania: 250 m²
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Głośność: ok. 65 dB
- Wymiary: 35 x 35 x 9,8 cm
- Masa: robot 3,6 kg, stacja 2,7 kg
- Czas pracy: do 180 min
- Możliwość mopowania: tak
- Zbiornik na wodę: tak
- Pojemność zbiornika odpadowego: 300 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 250 ml
- Filtracja: filtr HEPA type
- Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
- Planowanie sprzątania: tak
- Odkurzanie strefowe: tak
- WiFi: tak
- Obsługa przez smartfon: ano
- Nazwa aplikacji: Mi Home - Android / iOS
Zawartość opakowania
-
1x Xiaomi Roidmi EVE Plus
-
1x Bateria Li-Ion 5200 mAh
-
1x Zasilacz
-
1x Samoopróżniająca stacja dokująca
-
1x Zbiornik 2w1 na kurz i wodę
-
1x Tekstylia mopująca
-
1x Ścierka mopująca
-
1x Urządzenie czyszczące
-
10x Ścierka do sprzątania na sucho
-
1x Instrukcja obsługi
Recenzje produktu
-
Piotr
28. 1. 2022
W miarę dobry :)
- Dokładnie czyści
- Dobra nawigacja
- Cichy
- Widzi przeszkody
- Wyciera na mokro
- Wycieranie nie jest tak dokładne ale każde urządzenie ma swoje plusy i minusy ;)
Wasze pytania
Wstawić pytanie
Paweł 4. 7. 2022
Mopowanie
Witam.
Pojawił się u mnie problem z mopowaniem.
Zbiornik napełniony wodą , mop jest namoczony, w aplikacji jest żeby na maxa woda leciała.
Robot przy starcie zakręci się wokół własnej osi (rozpoznaje teren) i widać, że mop działa, ale niestety po ruszeniu na wprost robot już nie zapodaje wody. Susza, nie mopuje.
Pompka sprawna, sprawdzałem na zewnętrznym ładowaniu, ładnie podaję wodę.
Zresetowałem go, w aplikacji ponownie połączony, nic nie pomogło.
Czy to może być wina zapowietrzonej pompy ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
tak, może to być wina pompki ale też kilka innych błędów może się do tego przyczynić.
Proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ilona 10. 6. 2022
baza dokująca+wyświetlacz
Dzień dobry.,
Po zakończeniu sprzątania robot udaje się do bazy . Baza przez dwie sekundy odbiera kurz a następnie oddala się od bazy i wraca próbując się ładować, na daremno ponieważ cykl ten powtarza się . Na dodatek podczas krótkiego ładowania wyświetlacz włącza się pokazując na krótko czas odbioru kurzu a następnie wyłącza się w momencie opuszczenia robota bazy.
Odpowiedz
Maciej 19. 6. 2022
Wymien worek w bazie na nowy i będzie wszystko działać jak należy.
Odpowiedz
Pawel 13. 6. 2022
Dzień dobry, mam ten sam problem, odkurzacz jedzie do bazy, nic się nie dzieje, oddała się od bazy i ponownie próbuje się ładować bez efektu żadnego. Cykl na okrągło się powtarza. Robot był resetowany, był rozładowany do wyłączenia się, ciągle jest to samo. Proszę o pomoc
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli jest podłączony do apliacji, to na 99% będzie to kolejny problem z aplikacją. Proponuję skontaktować się z Xiaomi.
Pozdrawiam, Monika Robot World
Odpowiedz
Pawel 13. 6. 2022
zaczęło działać.. tak samo z siebie..
Odpowiedz
Ilona 14. 6. 2022
Niestety u mnie nie działa
Odpowiedz
Agnieszka 6. 6. 2022
wyłącz tryb mopa
Dzień dobry,
mój problem polega na tym, że po odkurzeniu wszystkich pomieszczeń włączam tryb mopa. Po jakimiś czasie pokazuje się wyłącz tryb mopa. Gdzie może tkwić błąd?
Odpowiedz
Dzień dobry,
a czy komunikat nie pokazuje się w momencie braku wody w pojemniku ?
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 8. 6. 2022
Woda jest w pojemniku. Występuje to w sytuacji gdy dojeżdża do listewki łączącej dwa pokoje i w tym momencie zatrzymuje się i pojawia się komunikat wyłącz opcję mopowania.
Odpowiedz
Dzień dobry,
czy ta sytuacja ma miejsce od początku użytkowania urządzenia czy pojawiła się dopiero po jakimś czasie?
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 8. 6. 2022
Na początku było wszystko w porządku. Dopiero po jakimś czasie problem zaczął się pojawiać.
Pozdrawiam
Odpowiedz
Proszę zresetować urządzenie, odinstalować i ponownie zainstalować aplikację w telefonie.
Jeżeli nic nie pomoże to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiam, Monika team Robot World
Odpowiedz
Justyna 29. 5. 2022
Wyświetlacz bazy nie świeci
Witam, mój robot po zakończonym sprzątaniu, dokuje się na bazę i zaczyna się ładować, niestety wyświetlacz bazy ładującej nie świeci i nie pokazuje stanu procentowego naładowania robota ( na początku po zakupie robota, na stacji cały czas widniał stan procentowy naładowania robota, a teraz ten wyświetlacz bardzo szybko się wygasza)nie jestem w stanie stwierdzić jaki jest stan naładowania robota, czy to normalne?
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę odłączyć stację na chwilę i włączyć ponownie, proszę również sprawdzić w aplikacji czy ustawienia są prawidłowe. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje serwis reklamacyjny.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Kamil 21. 5. 2022
Samoczynne wyłączenie
Wczoraj robot zatrzymał się po jakimś czasie i został tak do rana na środku pomieszczenia, po włączeniu go i oddelegowaniu do bazy pojechał tam sam, dzisiaj włączyłem go żeby znów zrobił swoje a on po 2min. padł. Na bazie pokazuje się 070 i jakby nie lądował się ale w aplikacji jest 85% baterii. Czy to bateria będzie do wymiany czy może coś innego?
Odpowiedz
Dzień dobry
przede wszystkim proszę zresetować urządzenie.
Jeżeli reset nie pomaga to proszę odesłać urządzenie na serwis w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Damian Seńków 8. 5. 2022
Problem z ładowaniem
Odkurzacz pomimo prawidłowego podłączenia do stacji ładującej nie ładuje, nie reaguje na próby resetu. Na wyświetlaczu widnieją 3 zera. Czy ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji proszę o pomoc
Odpowiedz
Grzegorz 1. 5. 2022
Mopowanie
Dzień dobry !
Zakupiłem robot i mam 2 pytania
1. Czy można do zbiornika na wodę wlewać płyn do mycia podłóg ?
2 Jak skonfigurować komendy głosowe do sterowania ?
Pozdrawiam
Odpowiedz
Dzień dobry,
Odpowiedam na pytania:
1. Nie wolno wlewać do pojemnika żadnych żadnych płynów, octu itp.
2. Wszystkie ustawienia znajdują się w aplikacji w telefonie (nie każdy robot wydaje komendy w języku polskim).
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Emilia 26. 4. 2022
Dzielenie obszarów
Dzień dobry,
Dziś pierwszy raz uruchomiłam roidmi eve plus. Robot zaznaczył dwa pokoje jako jeden obszar, czy da się to podzielić na dwa obszary ?
Dziękuje, pozdrawiam :)
Odpowiedz
Dzień dobry,
czy urządzenie zeskanowało prawidłowo całe mieszkanie?
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Kaja 25. 4. 2022
Map data loss
Dzień dobry,
bardzo proszę o pomoc. Mój robot cały czas (kiedyś rzadziej, a teraz codziennie) traci swoją zapamiętana mapę mieszkania. Co mogę zrobić, aby tak się nie działo?
Odpowiedz
Dzień dobry,
obecnie od kilku dni jest awaria aplikacji do tego modelu, nie pozostaje nic innego jak przeczekać i oczekiwać naprawy i usprawnienia.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marek 27. 4. 2022
Witam,
Czyli jak rozumiem z powodu awarii o ktorej Pani piszę, aktualne zapisane mapy (pomimo ze są zapisane w aplikacji i nadal widoczne) są nierozpoznane przez robota i ten daje komunikat data loss i rozpoczyna skanowanie od nowa?
Kiedy można spodziewać sie naprawy tego błędu?
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli robot rozpoczyna skanowanie od nowa to jest możliwość zapisania nowej mapy czy nie ma takiej możliwości? W kwestii aplikacji niestety Xiaomi nie informuje nas jak długo może potrwać dany błąd.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Artur 20. 4. 2022
Roidmi EVE Plus - przywracanie mapy
Dzień dobry,
Czy można przywracać mapę pomieszczeń która była wcześniej używana? Miałem ładnie zeskanowany cały dom, wczoraj niestety znowu coś się podziało, straciłem zdalny dostęp do urządzenia i mapa jest pusta. Mam zapisy mapy w historii czyszczenia ale nie mogę jej w żaden sposób przywrócić. Wcześniej w mapie też kliknąłem "Zapisz" ale to chyba nie pomogło. Można to jakoś przywrócić i na przyszłość wysłać gdzieś zapisać?
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli mapa została usunięta z aplikacji o niestety nie będzie możliwości jej przywrócenia.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Artur 20. 4. 2022
Mapa została "nadpisana" nowym skanowaniem, w sumie nie wiem dlaczego. Czy na przyszłość można zapisać w jakiś sposób mapę by w razie czego móc ją przywracać?
Odpowiedz
Marek 11. 6. 2022
Oprogramowanie jest niedopracowane, co kilka miesięcy potrafi zresetować zapisaną mapę i cała zabawa ze skanowaniem i ustawianiem stref zaczyna się od nowa (pisałem już o tym na tym forum w styczniu). Dla mnie porażką jest, że sprzedają Państwo sprzęt z oprogramowaniem (firmware) w wersji beta i o tym nie informują (obecna wersja 0.9.6_2365) nie była uaktualniana od co najmniej 6 miesięcy (uaktualniła się tylko raz w styczniu jak podłączyłem nowo kupiony odkurzacz).
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli mapa została poprawnie zapisana to nie powinno się zdarzyć jej "nadpisanie". Nie ma możliwości aby przywrócić poprzednią wersję mapy jeżeli została zapisana już z "nadpisaną".
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 352