Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Dawid 21. 11. 2021
Mapa
Witam chciałem zapytać gdzie najlepiej napisać by firma utworzyła aktualizacje zawierającą możliwość zapamiętywania dwóch map ?
Użytkuję ten sprzęt w domu piętrowym i jest to problemem tworzenie nowej mapy gdy robot musi sprzątać na piętrze albowiem trzeba mu tworzyć na nowo miejsca zakazane.
Było by to bardzo potrzebne możliwość tworzenia dwóch map.
Odpowiedz
Dzien dobry,
proszę napisać do Xiaomi to oni tworzą aplikację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Dawid 19. 11. 2021
Ciągłe ładowanie
Witam posiadam ten model i chciałem się dowiedzieć czy jak robot zostanie naładowany do 100 % to należy go odłączyć od ładowarki ? Zostawić włączoną ładowarkę wraz z podłączonym robotem ? Czy może odłączyć ładowarkę wraz z robotem ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
urządzenie powinno stać 24h na dobę włączone na włączonej ładowarce.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adry 18. 11. 2021
Robot nie domiata przy meblach
Dzień dobry, czy to normalne, że w odległości do 2cm od mebli czy ściany robot nie domiata brudu? Widać to głównie w kuchni, gdzie przy samych meblach po sprzątaniu jest nadal sporo okruchów itp.
Odpowiedz
Dawid 18. 11. 2021
Urządzenie się wyłącza
Witam posiadam Xiaomi Mi Vacuum mop pro white urządzenie podczas pracy co jakiś czas samo się wyłączy bez żadnego komunikatu i trzeba wznowić pracę. Co to może oznaczać ? Dzieje się tak średnio co 20 minut
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli dokonał Pan resetu urządzenia, odinstalował i ponownie zainstalował aplikację i nie przyniosło to poprwy to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. Nie podał Pan informacji od jak dawna użytkuje Pan robota.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jaro Pila Pila 28. 9. 2021
Komunikat zmiana miejsca
Komunikat zmiana miejsca w znów czyszczenie oraz nie można zmienić pozycji Co jest przyczyną? Odkurzacz wyłącza się migają na czerwono
Odpowiedz
Brak 15. 9. 2021
Brak instrukcji aplikacji
1.Jak dodać pokój do istniejącej mapy nie usuwając starej po zaktualizowaniu,
Czy mozna i jak dodać tego samego robota do innego pokoju wraz z stacja dokująca i stworzyć nowa mapę?
Jak dodać nowy dom z nowymi mapami. Czy musze nowe konto tworzyć dla nowego pokoju?
Odpowiedz
Dzień dobry,
nie ma takiej możliwości. To urządzenie może zapisać tylko i wyłącznie jedną mapę. Więcej map nie zapisze czy to jednym czy na kolejnym telefonie. Jeżeli chce Pan dodać kolejny pokój na tej samej powierzchni to niestety trzeba od nowa zeskanować cały poziom, nie ma możliwości dodania do mapy kolejnego pokoju.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie