Odkurzacz automatyczny i mop 2 w 1 Roidmi EVE Plus
-
Doręczenie do 2-4 dni!
Przy realizacji zamówienia do 15:00
Kod towaru: 104015
Opis produktu
- Obsługiwany przez smartfon – aplikacja w języku angielskim
- Nawigacja laserowa
- Funkcja mopa i odkurzacza
- Odkurzacz o głośności ok. 50–65 dB
- Samoopróżniająca stacja odpadowa
- Trzy niezależne czujniki dla efektywności odkurzania
- Ciśnienie ssania aż 2700 Pa
- 18 czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni
- Algorytm symultanicznej lokalizacji i mopowania (SLAM)
- Zbiornik na wodę z bardziej wydajną pompą
- Regulacj intensywności mopowania
- Automatycznie się doładowuje i kontynuuje sprzątanie do miejsca, w którym je przerwał
- Bateria Li-ion o wysokiej pojemności 5200 mAh
- Dokładna nawigacja laserowa jak w samochodzie Google
- Maksymalna powierzchnia odkurzania do 250 m²
- Możliwość ustawienia stef odkurzania i nadania nazw pomieszczeniom
- 2 szczotki boczne
Prezentacja odkurzacza automatycznego Roidmi EVE Plus
Wkręć się w inteligentne odkurzanie z odkurzaczem automatycznym Roidmi EVE Plus, który oprócz funkcji mopa oferuje także rewolucyjną samoopróżniającą stację odpadową. Dzięki zaawansowanej nawigacji laserowej i ciśnieniu ssania aż 2700 Pa poradzi sobie z odkurzaniem wszelkich możliwych powierzchni, z twardymi podłogami i dywanami włącznie. Wysokopojemna bateria Li-ion 5200 mAh wystarczy do posprzątania nawet 250 m². W razie gdy Roidmi EVE Plus nie da rady odkurzyć całej przestrzeni, sam podjedzie do stacji dokującej, by się naładować, a następnie będzie kontynuował od miejsca, w którym przerwał sprzątanie. Odkurzacz możesz obsługiwać tak samo jak inne modele Roidmi za pomocą smartfona, w którym można nastawić np. harmonogram czasowy sprzątania, nadać nazwy pomieszczeniom albo wyznaczyć strefy odkurzania.
Automatyczne opróżnianie kosza na śmieci
Stacja dokująca Roidmi EVE Plus posłuży Ci nie tylko do ładowania robota, lecz także do automatycznego opróżniania kosza na śmieci do pojemnego trzylitrowego worka odpadowego wewnątrz stacji. Jednorazowy worek na śmieci w stacji pomieści zawartość dziesiątków koszy robota. Jego praktyczna forma uniemożliwia przenikanie kurzu i śmieci z powrotem do otoczenia. O zapełnieniu worka odpadowego ostrzeże Cię aplikacja mobilna.
Efektywna nawigacja laserowa
Czołowa nawigacja laserowa LDS Lidar mapuje przestrzeń, i to nawet w zupełnej ciemności. Generuje oraz zapisuje mapy Twojego domu i przy pomocy bardzo precyzyjnego algorytmu SLAM inteligentnie planuje zawsze najbardziej efekywną drogę odkurzania.
Funkcja mopowania
Roidmi EVE Plus potrafi odkurzać i wycierać na mokro jednocześnie. Odkurzacz dysponuje zbiornikiem na wodę o pojemności 250 ml i sterowaną elektronicznie pompą, w której można nastawić aż trzy poziomy przepływu wody.
System dawkowania zapewnia dokładne i równomierne dawkowanie wody na ścierkę mopującą. Nie musisz się obawiać, że na podłodze pozostaną plamy wody. Upewnij się jednak, czy przed pierwszym użyciem napełniłeś zbiornik wodą i zwilżyłeś ścierkę.
Inteligentne mapowanie pomieszczeń
Odkurzacz doskonale mapuje przestrzeń i pomieszczenia. Po zapisaniu mapy możesz nadać poszczególnym pomieszczeniom nazwy i dostosować plan sprzątania do swoich potrzeb.
Odkurza od miejsca, w którym przerwał pracę
Jako właściciel tego robota nie musisz się martwić o cały proces odkurzania. W razie gdyby odkurzacz nie posprzątał całej przestrzeni za jednym razem, podjedzie do stacji dokującej, by zaczerpnąć energii, a następnie zacznie sprzątać tam, gdzie przerwał.
Doskonała orientacja w dowolnej przestrzeni
Każdy dom ma specyficzny układ pomieszczeń. Jak spełnić oczekiwania wszystkich klientów? Odkurzacz ma 18 głównych czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni i dbają o to, aby robot o wysokości 9,8 cm nie uwiązł na przykład pod meblami.
Silnik o wysokiej mocy ssania
Roidmi EVE Plus jest wyposażony w cyfrowy bezszczotkowy jednokierunkowy silnik BLDC, który w porównaniu ze zwykłymi silnikami jest cichszy, bardziej niezawodny, bardziej energooszczędny i ma dłuższą żywotność. Moc ssania takiego silnika wynosi aż 2700 Pa, co wystarczy do sprzątnięcia kurzu, włosów i innych zanieczyszczeń.
Obsługa przez aplikację mobilną
Dzięki aplikacji Mi Home możesz zaplanować, kiedy i jak często Twój odkurzacz automatyczny będzie sprzątał, ewentualnie wydać mu jednorazową komendę, by odkurzył np. wtedy, gdy akurat będziesz siedział w pracy. Możesz również regulować wydajność ssania i prześledzić trasę, którą odkurzacz pokonał w czasie pracy, bądź też ustawić strefy zakazane i nazwać po swojemu pomieszczenia.
Widea
Specyfikacja techniczna
- Model: Roidmi EVE Plus
- Kolor: biały
- Bateria: Li-ion
- Maks. powierzchnia odkurzania: 250 m²
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Głośność: ok. 65 dB
- Wymiary: 35 x 35 x 9,8 cm
- Masa: robot 3,6 kg, stacja 2,7 kg
- Czas pracy: do 180 min
- Możliwość mopowania: tak
- Zbiornik na wodę: tak
- Pojemność zbiornika odpadowego: 300 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 250 ml
- Filtracja: filtr HEPA type
- Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
- Planowanie sprzątania: tak
- Odkurzanie strefowe: tak
- WiFi: tak
- Obsługa przez smartfon: ano
- Nazwa aplikacji: Mi Home - Android / iOS, Roidmi Android / iOS
Zawartość opakowania
- 1x Roidmi EVE Plus
- 1x Bateria Li-Ion 5200 mAh
- 1x Zasilacz
- 2x HEPA filtr
- 1x Samoopróżniająca stacja dokująca
- 1x Zbiornik 2w1 na kurz i wodę
- 1x Tekstylia mopująca
- 1x Ścierka mopująca
- 1x Urządzenie czyszczące
- 10x Ścierka do sprzątania na sucho
- 1x Instrukcja obsługi
Recenzje produktu
-
Konrad
21. 5. 2023
Generalnie spoko odkurzacz. Można przyczepić się do apki i opcji mopowania.
Nakładka do mopowania lubi się czasem zatrzymać na listwie łączeniowej między pomieszczeniami. Bez niej robot radzi sobie nawet z rurkami od suszarki na ubrania.
Apka Xiaomi home mogłaby być lepiej dopracowana. Czasami gubi połączenie z robotem i trzeba ją włączyć jeszcze raz, nie jest to straszne, ale po prostu upierdliwe.
Sprzątanie paneli idzie mu dobrze, gorzej z płytkami, część brudu zostaje między płytkami.- Różne programy sprzątania
- Regulacja siły ssania
- Sam opróżnia pojemnik na śmieci
- Szczotki boczne
- Aplikacja na tel (Xiaomi home) mogłaby być bardziej dopracowana
- Nakładka do mopowania mogłaby być lepiej zrobiona
-
Olaf
24. 11. 2022
Nie polecam - nawigacja czasami źle prowadzi, poza tym moc nie jest najlepsza
-
Alina
24. 10. 2022
Nie polecam
- Haczyki od nakładki na mopa cały czas się lamia, reklamacji nie uznają.
-
Alina
23. 10. 2022
Kosztuje dużo. Mam go od zeszłego roku, już ponas półtora roku.
- Mapa
- Nakładka na mopa zakładana na pojemnik z woda niestety ma kiepska technologie mocowania. Dwa razy już zerwał się haczyk. Relamaxji nie uwzględniają. Kupiłam na wieś 3 razu tańszy innej firmy. Jest dużo lepszy i lepiej mopuje. Teraz na pewno bym wybrała jakiś inny.
-
Karola
11. 9. 2022
Nie polecam na prawdę sprząta chaotycznie i jest dość drogi
-
Jan
10. 8. 2022
Oceniam na słabego! Szczotki masakra z jakością
-
Robert
20. 4. 2022
Oceniam robota na jedną gwiazdkę, słaby i słabo odkurza zero wydajności i skuteczności. Zawiodłem się
-
Maja
14. 4. 2022
Nie polecam, wadliwe urządzenie i o słabej jakości wykonania
-
Piotr
28. 1. 2022
W miarę dobry :)
- Dokładnie czyści
- Dobra nawigacja
- Cichy
- Widzi przeszkody
- Wyciera na mokro
- Wycieranie nie jest tak dokładne ale każde urządzenie ma swoje plusy i minusy ;)
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Robert 6. 3. 2024
Klapka od stacji
Dzień dobry!
Zakupiłem używanego robota ze stacją opróżniającą - niestety ta stacja nie ma z tyłu tego przezroczystego "wieczka" przykręcanego na 4 śruby - żeby wysysać brud ze zbiornika odkurzacza.
1) Czy ktoś ma może na zbyciu taką klapkę, ponieważ np. popsuł się robot?
2) Czy ktoś może zrobić mi zdjęcie tej klapki z obu stron oraz przesłać jej dokładne wymiary?
Odpowiedz
Damian 31. 1. 2024
Robot się zawiesił
Dzień dobry
Ostatnio miałem kłopoty z połączeniem z moim robotem odkurzającym poprzez aplikację. Mimo prób zresetowania routera, nie udało mi się nawiązać połączenia. Postanowiłem zresetować połączenie Wi-Fi na urządzeniu, jednak mimo moich starań, nie udało się tego dokonać. Co gorsza, mój robot zawiesił się i nie jestem w stanie go uruchomić do sprzątania. Od kilku dni stoi w trybie resetu Wi-Fi, a ja nie mam pomysłu, jak sobie z tym poradzić.
Odpowiedz
Jacek 13. 12. 2023
Bateria
Gdzie najlepiej zakupić baterie?
Odpowiedz
Jerzy 27. 1. 2024
Problem z połączeniem do Wi-Fi rozwiązany.
Po pierwsze: nie używać nazw sieci WI-FI takich które zawierają spacje, myślniki itp. najprostsza nazwa pisana jednym ciągiem bez polskich znaków.
Po drugie: w przypadku problemów z połączeniem do sieci domowej zastosuj myk który w 5 minut wszystko załatwia( sprawdzone na ponad 20 różnych odkurzaczach), 1. Włącz sieć w domu(zapisz nazwę sieci i hasło)
2. Na jednym smartfonie(nie tym na którym uruchamiasz aplikacje do obsługi odkurzacza) uruchom hotspot nadaj mu nazwę taka sama jak sieci domowej i hasło też ustaw tak samo.
3. Policz smartfon z uruchomionym hotspotem obok odkurzacza.
4. Na smartfonie z aplikacją dodaj nowe urządzenie(smartfon z aplikacja automatycznie podłączy się do hotspota w drugim urządzeniu), wykonuj kolejne kroki które nakazuje aplikacja i gotowe.
5. Teraz możesz wyłączyć hotspot i włączyć ponownie internet w domu, po kilku minutach wszytko działa jak należy
Odpowiedz
Jerzy 27. 1. 2024
!!!Ma być WYŁĄCZ sieć w domu!!!!
Odpowiedz
Monika Specjalista 14. 12. 2023
Dzień dobry,
zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą - https://www.robotworld.pl/bateria-do-xiaomi-roidmi-eve-plus
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Alicja 1. 12. 2023
radar
od tygodnia pojawia się komunikat "sprawdź czy radar został zablokowany", przenoszony w inne miejsce, resetowany, kompletnie wyczyszczony z pamięci, przeczyszczany, brak pomysłów.
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 12. 2023
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Piotr 19. 11. 2023
priorytet radaru
Włączenie opcji "priorytet radaru" wg opisu tej opcji w aplikacji, powinno zwiększyć dokładność i zmniejszyć ilość kolizji.
W praktyce bez tej opcji odkurzacz nie ma problemu z wjazdem w tunel pod kanapą, a z włączonym priorytetem często zatrzymuje się przed tunelem i go pomija.
Wydaje mi się też, że na zachowanie z włączonym priorytetem, ma wpływ oświetlenie pomieszczenia. Często wspomniany tunel jest pomijany gdy w pomieszczeniu są zasłonięte rolety.
Czy to prawidłowe zachowanie czy jakiś problem z radarem?
Odpowiedz
Ania 13. 11. 2023
zatrzymanie robota w trakcie sprzątania
Witam,
Robot zatrzymuje się i wyłącza się jakieś 3 min po rozpoczęciu sprzątania. Kupilismy nową baterię ale mimo to jest tak samo. Nie wiem jaki może być inny problem. Prośba o pomoc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę sprawdzić czy stacja prawidłowo funkcjonuje i czy ładuje robota. Jaki jest pozioł baterii np: po 5 godzinach ładowania a jaki jest poziom jak urządzenie się wyłączy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Anna 25. 11. 2023
Witam, mam identyczny problem w momencie wyłączenia się robota bateria to kilkadziesiąt procent, po włożeniu do stacji jest komunikat, że następuje uruchomienie systemu, poziom baterii jest dalej na poziomie kilkudziesięciu procent
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 11. 2023
Dzień dobry,
to całkiem naturalny proces, z biegiem czasu bateria traci swoją pojemność i nie będzie się już ładować do 100%. Po około 1,5-2 latach używania baterię należy wymienić na nową.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Anna 27. 11. 2023
Ja rozumiem, że bateria ma prawo się zużyć z tym, że robot sprząta, aplikacja pokazuje, że poziom baterii to 60%, a on się wyłącza bez żadnego komunikatu po prostu przestaje działać. Pani wyżej pisała, że wymiana baterii nic nie dała stąd moje pytanie co jeszcze można zrobić
Odpowiedz
Monika Specjalista 27. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę zatem odesłać urządzenie na serwis w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy team, Robot World
Odpowiedz
Zbigniew 10. 11. 2023
Reset nie działa
Witam,
jak wszyscy w temacie EVE Plus. W pewnym momencie robot przestał pracować i zakomunikował, że potrzebna jest wymiana filtra. Niestety po wymianie filtra robot już nie ruszył. Początkowo jeszcze po wstawieniu do bazy opróżniał zbiornik. W tej chwili tylko wolno miga główny włącznik (środkowy) i nic się nie dzieje. Na bazie wyświetla się symbol "000" i symbol sieci pod tymi zerami. Po ręcznym wysunięciu robota z bazy te trzy zera zmieniają się w kolorowe kółko. Jednocześnie robot zniknął z aplikacji na telefonie. Wszelki próby resetu nie odnoszą skutku. Robot milczy i lekko, powoli do mnie mruga ;-). Możecie coś doradzić? Robota mam od sierpnia 2021. Najważniejsze jest chyba to, że wymieniłem filtr (na oryginalny) i po tej czynności robot już przestał działać.
Odpowiedz
Sylwester 20. 11. 2023
Panie Zbigniewie, miałem podobny objaw gdy bateria była na 0% po długim . Nie używałem robota od czerwca 2022 ze względu na przeprowadzkę i bateria musiała sie kompletnie rozładować. Trudno mi doradzać, ja zaryzykowałem i ręcznie wprowadziłem robota do stacji ładowania. Robot rozpoczął ładowanie jednak chwilę to trwało. Ja osobiście obawiałem się, że bateria jest wyładowana poniżej poziomu z którego można ją naładować. W każdym razie ważne aby mieć w domu/mieszkaniu gaśnice czy koc gaśniczy i próbować w pobliżu miejsca w którym w razie gdyby coś zadziało się z baterią móc szybko robota eksmitować. W wielu wątkach jest powtarza się informacja, że bateria w robocie po jakimś czasie odmawia posłuszeństwa. Możliwe, że u Pana jest ten sam przypadek.
Odpowiedz
Grzegorz 24. 10. 2023
Roidmi EVE Plus wyłącza się
U mnie również od jakiegoś czasu wyłącza się po 20 minutach sprzątania od pełnego naładowania. A dokładniej stan baterii przez ten czas schodzi z 90% do 14%. Rozumiem, że trzeba wymienić baterię na nową ? I to 2 dodatkowe pytania.
1. Czy wymiana baterii jest możliwa na gwarancji ?
2. Jeśli nie to czy można to zrobić samoemu czy należy wysłać do serwisu skoro robot jest jeszcze na gwarancji? Gwarancja wydłużona do 5 lat, zostało ok. 3 lat.
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 10. 2023
Dzień dobry,
kolejny przypadek zużycia baterii. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić. Gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 miesięcy. Wymiana baterii jest prosta, można to zrobić samemu w domu. Nie wiem jakie zasady ma sklep gdzie urządzenie zostało zakupione ale u nas klient wymienia baterię sam.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Robert 6. 11. 2023
Wymiana baterii pomoże na jakiś czas i temat powróci na nowo. Niestety miałem taki sam problem. Jest problem z "czymś" co rozładowuje na maxa baterie i je blokuje
Odpowiedz
Marek 2. 10. 2023
Radar
Witam, robót o załączeniu wyrzuca błąd ,,nieprawidłowy otwarty obwód radary'' miał ktoś podobny problem.
Odpowiedz
Klaudia 12. 9. 2023
ROIDMI EVE PLUS
Dzień dobry,
Posiadam odkurzacz ROIDMI Eve plus od ponad 2 lat.
Od około tygodnia mam problem z odkurzaczem, mianowicie wyłącza się nagle bez powodu zawsze w tym samym pomieszczeniu mniej więcej w tym samym miejscu.
Bateria nie wydaje się być problemem (nigdy nie jest rozładowana kiedy się wyłącza)
Zauważyłam ze zasięg wifi (w aplikacji odkurzacza) jest bardzo słaby, dawniej był o wiele lepszy, a pomieszczenie w którym się wyłącza jest najdalej wysunięte od rutera.
Zasięg jest słaby nawet wtedy gdy odkurzacz jest obok rutera, próbowałam już hard resetu i ponownego przyłączania do wifi ale nic to nie dało.
Czy macie Państwo pomysł jaki może być powód ?
Odpowiedz
Marcin 21. 10. 2023
Mam identyczny problem.
Napisz jak rozwiązałaś swój kłopot.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 9. 2023
Dzień dobry,
po wyłączeniu się nagle w aplikacji nie zmieni się stan baterii na o% tak samo jak na stacji zawsze będzie pokazywać 100% a tak naprawdę po wyjechaniu ze stacji błyskawicznie się rozładuje i wyłączy. Dwa lata to najwyższy czas na zakup i wymianę baterii na nową.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Slawek 18. 9. 2023
Wyjmij baterie i zamontuj o 90stopni w lewo lub prawo.
U mnie luźna baterią powodowała wyżej wymieniony problem
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 494